برترین رستوران‌های محله سوخومویت در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
برترین رستوران‌های محله سوخومویت در بانکوک

از محله‌های بسیار معروف بانکوک که به واسطه‌ی مکان‌های تفریحی متعددش گردشگران وقت زیادی را در آن‌ جا سر می‌کنند، سوخومویت است. این محله با توجه به این حجم از بازدیدکننده‌، رستوران‌های فوق‌العاده خوبی را نیز میزبانی می‌کند که ما در نوشته‌ی امروز قصد داریم بهترین‌ رستوران‌های سوخومیت را به انتخاب سایت کلچرتریپ معرفی کنیم.

 

Dine in the Dark

این رستوران از بهترین‌ها در بانکوک است که شما می‌توانید غذاهایی متنوع از فرهنگ‌های متفاوت را سفرش دهید. Dine in the Dark در هتل گران قیمت شرایتون واقع شده و یکی از خوبی‌های سفارش غذا در آن این است که بخشی از هزینه‌ی شام شما به خیریه تعلق می‌گیرد. البته نباید فراموش کنید که شما در محیطی تاریک شام خواهید خورد و افراد نابینا غذا را برایتان سرو می‌کنند. انتخاب‌های شما نیز بین انواع غذاهای آسیایی و غربی است و انواع خوراک‌های کاملا گیاهی نیز در منو گنجانده شده.

 

راهنمایی برای تبدیل ارزهای مختلف در بانکوک

Dine in the Dark

 

آدرس: 250 Sukhumvit Road, Khwaeng Khlong Toei, Khet Khlong Toei Krung Thep Maha Nakhon

 

Govinda

یک رستوران فوق‌العاده‌ ایتالیایی که غذاهای بسیار خوشمزه‌ای را برایتان پخت می‌کند که بخش قابل توجهی از آن کاملا گیاهی است. شما در این رستوران می‌توانید انواع پیتزاها، پاستاها، سالادها و سوپ‌ها را سفارش داده و از گستردگیِ سس‌های Govinda استفاده کنید. درآخر نباید فراموش کنید که چندین و چند دسر خوشمزه از بستنی گرفته تا کیک‌های مختلف نیز در این محل ارائه می‌شود که یکی از یکی دیگر خوشمزه‌ترند.

 

Govinda

 

آدرس: 6, 5 -6/6 Sukhumvit Road, Khwaeng Khlong Toei, Khet Khlong Toei Krung Thep Maha Nakhon

 

Isao

Isao یک رستوران ژاپنی بسیار معروف در بانکوک است که رول‌های خوشمزه‌اش با نام‌های عجیبی که رویشان گذاشته شده، از محبوبیت بالایی برخوردارند. البته در میان غذاهای ژاپنی منو، چند غذای ترکیبی نیز وجود دارد، اما کسی که به Isao می‌آید، احتمالا می‌خواهد سوشی، ساشامی یا رول‌های این مکان را امتحان کند. طراحی مکان این رستوران ساده، مینیمالیستی و در عین حال بسیار شکیل است و میزهایی در فضای باز هم دارد که می‌‌توانید آن‌ها را برای نشستن انتخاب کنید.

 

۶ رستوران ارزان قیمت برای سفری ارزان به بانکوک

Isao

 

آدرس: Soi Sukhumvit 31, Khwaeng Khlong Toei Nuea, Khet Watthana Krung Thep Maha Nakhon

 

No Idea

گول اسم این رستوران را نخورید، در واقع No Idea مملو از ایده‌های جالبی است که یک راست به روی میز می‌رود. بسیاری از غذاهایی که در منوی این رستوران هستند، به صورت فصلی و با توجه به مواد اولیه روز پخت می‌شوند و طعم و کیفیتی عالی دارند. غیر از این غذاها، انواع پیتزاها، استیک‌ها، ماهی‌های مختلف و مرغ کبابی نیز جزو منوی No Idea هستند. همچنین نوشیدنی‌های متنوعی از سال‌ها و نتاط مختلف جهان در این مکان گردآوری شده که از نکات برجسته‌ی غذا خوردن در No Idea به حساب می‌آید.

 

تجربه‌ی اولین سفر به جاذبه‌های شهر بانکوک

No Idea

 

آدرس: Sukhumvit Road, Khlong Toei Nuea, Watthana Krung Thep Maha Nakhon

 

El Mercado

یک رستوران بسیار عالی دیگر در سوخومویت که توسط یک خانواده اداره شده و در آن انواع غذاهای تازه‌ی مدیترانه‌ای پخت می‌شود. بخشی از منوی این رستوران به صورت روزانه و بر اساس خرید محصولات تازه‌ی روز تغییر می‌کند. بخشی از مواد اولیه همچون برخی گوشت‌ها و پنیرها که در تایلند پیدا نمی‌شود نیز، از بهترین نقاط ممکن وارد شده و در غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. رستوران به غیر از غذاهای استثنایی، محیط گرم و دوست داشتنی داشته و هم می‌توانید در سالن آن مشغول خوردن غذا شوید و هم پشت میزهای روی تراس با نمایی زیبا از شهر بنشینید. البته در نظر داشته باشید که این رستوران در روزهای یکشنبه تعطیل است.

 

El Mercado

 

آدرس: 490 Phai Singto Alley, Khwaeng Khlong Toei, Khet Khlong Toei Krung Thep Maha Nakhon

 

Long Table

برای آن دسته کسانی که به صورت جمعی به سفر بانکوک رفته‌اند، Long Table را پیشنهاد می‌کنیم که با میزهای بزرگی که دارد، به راحتی می‌تواند میزبان جمع‌های بزرگ و کوچک باشد. این رستوران که در طبقه‌ی ۲۵ام قرار گرفته، منظره‌ی زیبایی را نیز برایتان به تصویر می‌کشد که بودن در آن را لذت‌بخش می‌کند. اما در زمینه‌ی غذا در Long Table شما با انواع غذاهای تایلندی بسیار خوشمزه در رنج قیمتی متوسط مواجهید که اردک سخاری و همچنین چند نودل خوشمزه از بهترین‌هایشان هستند.

 

۱۰ رستوران عالی برای سفارش غذای حلال در بانکوک

Long Table

 

آدرس: 16 Sukhumvit Road, Khlong Toei Nuea, Watthana Krung Thep Maha Nakhon

 

Indus

یک رستوران عالی هنری را هم به شما معرفی کنیم و این نوشته را به آخر برسانیم. Indus از جمله رستوران‌های هندی ارزان قیمت نیست و غذاهای بسیار خوشمزه‌ای قیمتی متوسط گاها رو به بالا دارند. با این حال اگر می‌خواهد طعم عالی غذاهای هندی را با بالاترین کیفیت و البته در مکانی زیبا و مجلل بچشید، حتما سری به Indus بزنید.

 

تجربه‌ی خریدی ارزان در مراکز خرید و بازارهای بانکوک

Indus

 

آدرس: 71 Sukhumvit Road, Khwaeng Khlong Tan, Khet Khlong Toei Krung Thep Maha Nakhon

۰۴ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران