برترین رستوران‌های کناره‌ی رودخانه‌ی چائو پرایا بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
برترین رستوران‌های کناره‌ی رودخانه‌ی چائو پرایا بانکوک

کناره‌ی رودخانه‌ی ‫چائو پرایا‬‎، به واسطه جلوه‌های جذاب این رودخانه و همچنین پارک‌ها و ساختمان‌های زیبایی که در اطرافش ساخته شده است، یکی از مهم‌ترین بخش‌های گردشگرپذیر بانکوک بعد از مراکز تجاری پر زرق و برق پایتخت تایلند است. یکی از کارهایی که در سفر با تور تایلند به بانکوک در نزدیکی این رودخانه می‌توانید انجام دهید، میل کردنی شامی خوشمزه در فضایی استثنایی است. به همین واسطه امروز تعدادی رستوران عالی به شما معرفی می‌کنیم که چسبیده به ‫چائو پرایا‬‎ هستند و غذاهایی خوشمزه سرو می‌کند.

 


Steve Cafe and Cuisine


با دور بودن از شلوغی‌های معمول کناره‌ی رودخانه و در مکانی متفاوت از اغلب رستوران‌ها، به واقع کافه-رستوران استیو، یکی از جواهرات پنهان شهر در امر غذا و نوشیدنی است که به شما این امکان را می‌دهد در شهری پرهیاهو، در مکانی آرام و بسیار زیبا، غذایی خوشمزه میل کنید. تمام غذاهای این مجموعه از دستورهای کلاسیک تایلندی بهره برده و از مواد اولیه تازه در آن‌ها استفاده می‌شود. چند غذای قدیمی تایلندی نیز در بین منو پیدا خواهید کرد که امتحان کردنشان خالی از لطف نیست.

 

کافه‌ها و رستوران‌هایی با تم کارتونی، برای یک بعد از ظهر کودکانه در بانکوک

 

 

Steve Cafe

 


آدرس: 68 Sri Ayudhaya Road, Soi Sri Ayudhaya 21

 


Mei Jiang


این رستوران که در طبقه همکف هتل پنیسوئلا، مشرف به رودخانه واقع شده است، غذاهای چینی منطقه کانتونی را پخت می‌کند. فصای گرم اما لوکس این رستوران، یکی از انتخاب‌های خاص و بسیار عالی در نزدیکی چائو پرایا می‌تواند باشد که شما را با طعم غذاهای متفاوت آشنا می‌کند. یکی دیگر از مزیت‌های بودن در این رستوران نمای باغی است که در حد فاصل رستوران تا رودخانه واقع شده و به منظره‌ی بیرون از پنجره‌اش جلوه‌ای زیباتر می‌بخشد.

 

 

 Mei Jiang

 


آدرس: 333 Charoennakorn Road

 


Le Normandie


اما بدون هیچ شکی، لاکچری‌ترین رستوران لیست ما Le Normandie خواهد بود که در هتل ۵ ستاره‌ و بسیار معروف ماندریان اورینتال واقع شده و تمامی میزهای آن در کنار پنجره‌های بزرگی واقع شده‌اند تا بتوانید هنگام صرف غذا و نوشیدنی‌، از بالا به رودخانه و جنب و جوش آن نگاه کنید. شب‌ها نمای این رستوران فوق‌العاده زیبا می‌شود و در کنار طعم خوش منوی شام که مملو از غذاهای دریایی و گوشتی است، لحظاتی فوق‌العاده را البته با رقمی بسیار بالا برایتان می‌سازد.

 

۱۰ رستوران عالی برای سفارش غذای حلال در بانکوک

 

 

 Le Normandie

 


آدرس: Mandarin Oriental Bangkok, 48 Oriental Avenue

 


Sala Rim Nam


این مکان را نمی‌توان تنها یک رستوران به حساب آورد، چون آن‌ها سعی می‌کنند در هنگام شام یک تجربه کامل فرهنگی را برایتان به اجرا در بیاورند. جدا از غذاهای کاملا کلاسیک تایلندی، اجراهای رقص و مبارزات مصنوعی و چند برنامه متفاوت هر شب برگزار می‌شود که دیدن آن‌ها، چسبیده به رودخانه فوق‌العاده جذاب و لذت بخش است. این برنامه‌ها بین ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰ شب برگزار می‌شود و حتما باید پیش از رفتن میزی برای خود رزرو کنید. کیفیت غذاهای Sala Rim Nam نیز شبیه به همه چیز دیگرش عالی و فوق‌العاده‌ است و در آن از مواد اولیه تازه و با کیفیت بهره برده می‌شود.

 

 

 Sala Rim Nam

 


آدرس: Mandarin Oriental Bangkok, 48 Oriental Avenue

 


Arun Residence


سه راه برای لذت بردن از زیبایی‌های معبد معروف وات آرون در بانکوک وجود دارد. مسلما اولین راه رفتن و گشتن در آن است، در غیر این صورت یا باید با قایق از رودخانه به آن نگاه بندازید یا اینکه در رستورانی همچون آرون، در آرامش به تماشای آن از دور بنشینید. البته پیشنهاد ما هر سه این راه‌هاست اما در آخر بهترین جایی که می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم، این رستوران عالی است که درست در مقابل این معبد قرار گرفته و شما می‌توانید هر شب با صرف غذاهای اروپایی بسیار خوشمزه، در محیطی عالی و آرام، چسبیده به رود با تماشای ساختار طلایی وات آرون شب خود را بگذرانید.

 

معروف‌ترین رستوران‌های بانکوک برای سفارش دادن عجیب ترین و بزرگ‌ترین غذاها و دسرها

 

 

 Arun Residence

 


آدرس: 36-38 Soi Pratoo Nok Yoong, Maharat Road

 


Sala Rattanakosin


دیگر انتخاب ما در میان رستوران‌هایی که نمای وات آرون را در مقابل خود دارند، Sala Rattanakosin است که جایی نسبتا لوکس‌تر و گران‌تر محسوب شده اما کوچک و جمع و جور است و آرامش خاصی در آن حکم فرماست. این رستوران متعلق به هتلی به همین نام است که تنها ۱۵ اتاق دارد. منوی این مکان نیز به دو بخش تقسیم شده که شامل غذاهای کلاسیک تایلندی و غذاهای مدیترانه‌ای می‌شود.

 

 

 Sala Rattanakosin

 


آدرس: 39 Maharat Road, Tha Thien

 


Sheepshank Public House


در آخر پیشنهاد ما به شما یک رستوران با تم آمریکایی است که پای پیاده به واسطه بودن آن در یک کوچه باریک کمی سخت است، اما از طریق قایق به راحتی به آن دسترسی خواهید داشت. این رستوران با محیطی گرم و دوست داشتنی و دکوری چوبی، کاملا شبیه به رستوران‌های ارزان‌قیمت آمریکایی است و در آن نیز غذاهای گوشتی و انواع استیک‌ها پخت می‌شود. در آخر هم پیشنهاد می‌کنیم حتما از قهوه‌های خوشمزه‌ی آن سفارش دهید که کیفیت بسیار خوبی دارند.

 

بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها در محله‌ی چینی‌های بانکوک

 

 

 Sheepshank Public House

 


آدرس: 47 Phra Arthit Road, 10200

۱۱ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران