معرفی بهترین تورهای روزانه بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
معرفی بهترین تورهای روزانه بدروم

بدروم از برجسته‌ترین مقاصد ترکیه است در نیمه اول سال و با گرم شدن هوا مشتاقان زیادی را به خود جذب می‌کند. اگرچه بدروم را می‌توان مقصدی ۴ فصل دانست اما به دلیل خطه ساحلی و گستره فعالیت‌های آبی اوج فصل گردشگری آن در فصل تابستان است.خیلی از مردم با تور ترکیه به این قسمت ساحلی سفر می‌کنند تا به استراحت و تجدید قوا بپردازند اما اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارید تمام روز را در هتل بنشینید می‌توانید در تورهای روزانه شگفت انگیز تجارب فوق‌العاده‌ای کسب کنید و با روحیه‌ای شاد و خاطراتی بی‌تکرار به منزل برگردید.

 

بهترین تورهای روزانه و تفریحی در بدروم

تمام گشت و گذارها و تورهای روزانه در بدروم از جاذبه ها گرفته تا دیدنی‌ها و خدمات، با کیفیت عالی ارائه می‌شوند ما در اینجا برخی از بهترین تورهای روزانه بدروم را آورده‌ایم تا در سفر به این شهر ساحلی زیبا بهترین لحظات را تجربه کنید.

 

آشنایی با موزه باستان شناسی زیر آب بدروم

تور روزانه قایق

سفرهای روزانه با قایق در امتداد خط ساحلی خیره کننده سواحل شبه جزیره بدروم یکی از بهترین کارها در تور بدروم است. سواحل بدروم با سنگ‌های رنگی دندانه دار بسیار زیبا و دیدنی هستند و درختان سبز سر به فلک کشیده در کنار آبی دریا منظره‌ای بی‌نهایت زیبا و خیره‌کننده را به وجود آورده‌اند. با بازدید از خلیج‌ها و امتداد سواحل زیبایی‌های بهشتی خیره‌ کننده‌ای را کشف خواهید کرد. Bodrum All Inclusive Boat Trip یکی از محبوب‌ترین ماجراجویی‌های بدروم است. به عنوان یکی از پر بازدیدترین سفرهای روزانه قایق در بدروم، این تور قایق سواری همه جانبه شامل موارد زیادی می‌شود که از آن‌ها می‌توان به غذاهای اشتهاآور، ناهار و نوشیدنی‌های متنوع نامحدود اشاره کرد. قایق‌ها هر روز صبح ساعت ۱۱ از اسکله بندر هالیکارناس، در مرکز شهر بدروم حرکت می‌کنند و در حدود ساعت ۱۷:۳۰ بعدازظهر سفرشان به اتمام می‌رسد. این قایق‌ها عموما ۲ طبقه هستند و تا ۷۰ نفر ظرفیت پذیرش مهمان دارند.

سافاری جیپ

جیپ سافاری یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های ورزشی در فضای باز در بدروم است. شما با یک سافاری جیپ در امتداد شبه جزیره بدروم سفری در جاده‌های خاکی، گرد و غبار و مسیرهای سنگفرش را تجربه خواهید کرد و لذت خواهید برد. Quad & Buggy Safari یکی دیگر از تورهای مورد علاقه گردشگران در بدروم است که با مناظر خارق العاده حومه، زندگی روستایی سنتی و محیط بسیار زیبای اطراف در این شبه جزیره زیبا همراه است.

 

بازارهای هفتگی بدروم برای خرید سوغاتی

اسب سواری

سافاری اسب یا اسب سواری نیز یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های ورزشی در فضای باز در بدروم است. شما در کنار این جنگل‌های کاج همراه با مناظر باشکوه تجربه منحصر به فردی خواهید داشت. اگر در سفری دوستانه و یا خانوادگ هستید احتمالا اسب سواری یکی از بهترین کارهایی خواهد بود که فرصت انجامش را در اینجا دارید.

غواصی

غواصی در بدروم، در امتداد مکان‌های شناخته شده و جذاب غواصی و نقاط مناسب شناس سواحل بدروم، خلیج‌ها و بندرگاه‌های زیبا انجام می‌شود. محیط زیبای زیر آب و آب‌های شفاف دریای اژه، سواحل بدروم را به مکانی عالی و شگفت‌انگیز برای غواصی تبدیل کرده است. اگر تاکنون هیچ تجربه‌ای در شنا و غواصی نداشته‌اید نگران نباشید بدروم دارای تعدادی کلوب غواصی و تجهیزات غواصی است.

 

۵ هاستل عالی برای اقامتی ارزان در بدروم

تور روزانه جاذبه‌های شهر

شما همچنین می‌توانید با پیوستن به تورهای تخصصی از بسیاری از نقاط تاریخی جذاب در بدروم و همچنین مکان‌های باستانی محافظت شده مانند افسوس، پاموکاله، دالیان میلاس، لابراندا، ایاسوس، یوروموس و دیدیما دیدن کرده و سفرهای یک روزه بی‌نهاین جذاب و پر باری داشته باشید. شهر باستانی افسوس تنها ۲ ساعت با بدروم فاصله دارد و شامل بزرگ‌ترین مجموعه ویرانه‌های روم باستان در اژه است که به خوبی حفظ شده و تا به امروز یادگار مانده‌اند.

تور خصوصی Bodrum Daily Private Boat Rentals

اگر یک سفر خصوصی روزانه با قایق از بدروم را انتخاب کنید، این فرصت را خواهید داشت که به همراه دوستان یا خانواده خود از زیباترین خلیج‌های شبه جزیره بدروم دیدن کنید. یکی از مزایای چنین سفرهای آبی این است که شما کل قایق را کرایه کرده و صفر تا صد همه چیز دست خودتان خواهد بود. در واقع شما انتخاب خواهید کرد که چه موقع و کجا بروید، شنا کنید، استراحت کنید و هر تصمیم دیگری بگیرید. به راحتی می‌ نشینید و اجازه می‌دهید کاپیتان شما را به زیباترین خلیج‌های شبه جزیره بدروم برساند.

 

۷ رستوران برتر غذاهای دریایی در بدروم

پارک آبی

برای کسانی که ورزش‌های آبی و فعالیت‌های آبی را دوست دارند، پارک‌های آبی و غواصی در بدروم بهترین گزینه هستند. اگر همراه فرزند خود هستید، به احتمال زیاد آن‌ها علاقه زیادی گشت و گذار در بین ستون‌های باستانی نیمه شکسته و آثار باستانی غرق شده نخواهند داشت، بنابراین یک روز را در یکی از پارک‌های آبی در بدروم از آن‌ها پذیرایی کنید.

۲۰ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران