سفری عاشقانه به کاپادوکیا

جاذبه‌های گردشگری کاپادوکیا
سفری عاشقانه به کاپادوکیا

شهر کاپادوکیا در مرکز آناتولی یکی از پر بازدیدترین مقاصد گردشگری کشور ترکیه محسوب می‌شود. این شهر به دره‌ها، سازه‌های سنگی و غارهایی که به طور طبیعی شکل گرفته‌اند، شناخته شده است. در سفرتان با تور کاپادوکیا، می‌توانید بهترین و به یاد ماندنی‌ترین لحظات عاشقانه را برای خود ثبت کنید. کارهای خاص در منطقه‌ای با زیبایی خاص‌تر، همراه با اقامتی شگفت‌انگیز در یکی از هتل‌های غاری کاپادوکیا، تجربه‌ای فراموش نشدنی را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

بالن سواری

یکی از هیجان‌انگیزترین و در عین حال آرام‌بخش‌ترین کارهایی که می‌توانید در سفر خود با تور ترکیه انجام دهید، سوار شدن به بالن‌های زیبای کاپادوکیا است. در صورت درخواست شما، مینی‌بوس شرکت بالن صبح زود به سراغ شما می‌آید تا با خود ببرد. بهتر است برای سوار شدن بر بالن، لباس گرم همراه خود داشته باشید. تماشا کردن شهر و مناظر طبیعی منطقه از بهترین تصاویری خواهد بود که در ذهن خود ثبت می‌کنید. پس تا دوردست‌ها را تماشا کنید و از هوای دلپذیر در ارتفاعات لذت ببرید. اگر همسفر شما همسر یا عشقتان است که دیگر همه چیز کامل است و محبت و عشق را در آغوش او در آسمان‌ها تجربه می‌کنید. شاید هم به دنبال فرصتی هستید که رابطه خود را به سمت و سوی عاشقانه ببرید که در این صورت، پس از پیاده شدن از بالن، فرصت بی‌نظیری برای ابراز عشق است.

 

۱۰ فعالیت برتری که باید در کاپادوکیا تجربه کنید

دره رز

دره رز منطقه وسیعی است که تا چشمتان کار می‌کند، کوه و دشت و منظره‌ای است که وسوسه‌تان می‌کند عکاسی کنید. در مسیر این دره، از پیاده‌روی لذت ببرید تا به کافه کوچک عجیبی که در آنجا پیدا می‌کنید برسید. در آنجا کمی استراحت کنید و یک شیرینی و نوشیدنی بخورید تا دوباره شاداب شوید و به راه خود ادامه دهید.

اقامت در هتل‌های خاص

اقامت در بهترین هتل‌های صخره ای کاپادوکیا یکی دیگر از فعالیت‌های هوشمندانه و عاشقانه‌ای است که این فرصت را برای شما ایجاد می‌کند تا در حالی که زمان خود را در یک فضای لوکس سپری می‌کنید، از دیدن این شهر متفاوت شگفت‌زده شوید. این هتل‌ها در میان غارهای باستانی، امکان اقامت و استراحت برای شما فراهم کرده‌اند که امکانات رفاهی خوبی دارند. به طور مثال با قدم گذاشتن در سوئیت‌های غاری کاپادوکیا گذشته را تجربه خواهید کرد. این هتل واقع در مرکز گورمه قرون وسطایی را برایتان تداعی می‌کند. در عین حال، تمام امکانات مورد نیاز را دارد. در رستوران هیزتوریای این هتل نیز یکی از غذاهای ترکی محلی را انتخاب کنید تا نحوه سرو آن را درون ظرف‌های سنتی ببینید و از غذایتان لذت ببرید. هتل غاری کلبک نیز هتل دیگری است که می‌توانید در آنجا زندگی سنتی کاپادوکی را تجربه کنید و از امکاناتی چون حمام ترکی، سونا و استخر روباز بهره ببرید. سوئیت‌ها، مجهز به شومینه است و بالکن اختصاصی دارد. غار ترا هتل دیگری است که قدمتش به قرن نوزدهم می‌رسد. اما در قرن بیست و یکم از اینترنت رایگان به صورت وای‌فای و بوفه صبحانه‌ای مجلل را همزمان با گذشته تجربه خواهید کرد.

 

راهنمای اولین سفر به کاپادوکیا

اگر تاریخ، معنی و اهمیت ویژه‌ای برای شما داشته باشد، قدمت هتل یوناک اولری، به قرن پنجم برمی‌گردد. در این صورت لوازم داخلی بسیار دیدنی خواهد بود. اما اگر ترجیح می‌دهید در هتل باشکوه و خاص اقامت کنید، هتل آرتمیس گزینه خوبی برای شماست. باغ اختصاصی، تراس‌های زیبای آن و نورپردازی شبانه این هتل رضایت شما را جلب می‌کند. اگر به دنبال هتلی با چشم‌انداز فوق‌العاده هستید، هتل سلطان در بالای تپه آیدینلی واقع شده است. اتاق‌ها از سنگ ساخته شده و با لوازم داخلی مدرن، تزئین شده‌اند.
هتل صخره‌ای پریوم کایاکاپی نیز تنها با یک کیلومتر فاصله از مرکز ارگوب، شما را به اعماق تاریخ می‌برد. در عین حال بسیار لوکس است و امکاناتی همچون سالن‌ ورزشی، سالن ماساژ، استخر روباز، رستوران و اینترنت دارد. در نزدیکی این هتل پنج ستاره، جاذبه‌های دیدنی از جمله موزه زلوه Zelve و کلیسای النظار Al Nazar قرار دارند. در اقامت خود در هر یک از این هتل‌ها به همراه همسفر خود، خاطرات فراموش‌نشدنی و دلپذیری را با خود به کشورتان خواهید برد.

۱۸ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران