معرفی ۷ هتل گران و لوکس ایران

جاذبه‌های گردشگری داخلی
معرفی ۷ هتل گران و لوکس ایران

شاید به نظر خیلی از افراد، هتل‌های مقرون به صرفه انتخاب بهتری باشند، اما آن‌هایی که به دنبال سفرهای لاکچری و بودن در هتل‌های گران‌قیمت هستند نیز کم نیست. به همین دلیل است که به هر مقصد گردشگری داخلی و خارجی که نگاه کنید، انبوهی از انتخاب‌ها در میان چنین هتل‌هایی خواهید دید.

اما گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌ها در کشور خودمان کدام‌ها هستند؟ این سوالی است که در نوشته‌ی امروز به دنبال جوابش هستیم.

 

هتل ترنج (کیش)

وقتی به عکس‌های مالدیو یا تایلند نگاه می‌کنید، دوست دارید در ویلاهایی باشید که روی آب ساخته شده‌اند؟ حقیقت این است که تنها یک نمونه از چنین هتل‌هایی در ایران ساخته شده که هتل ترنج نام دارد و شما می‌توانید در تور کیش، اقامتی مجلل در آن داشته باشید. البته این مجموعه‌ی ، گران‌ترین هتل کشورمان نیز محسوب شده و نه تنها زیباست، بلکه امکانات رفاهی بسیار خوبی دارد و در بعضی از ویلاها نیز کف شیشه‌ای باعث می‌شود دریا را زیر پایتان ببینید. همچنین این را هم مد نظر داشته باشید که در هتل ترنج کیش امکانات تفریحی و فعالیت‌های آبی متنوع از جمله غواصی و پارا سیلینگ و ... فراهم شده است.

هتل مجلل درویشی (مشهد)

اما اگر قصد رفتن به تور مشهد را داشته باشید هم یک انتخاب ویژه و لوکس دارید که آن هم هتل مجلل درویشی است. این هتل زیبا و بزرگ ۲۵ طبقه داشته و از نظر امکانات در سطح هتل‌های درجه یک بین‌امللی است. یکی از ویژگی‌های خوب هتل درویشی مشهد، طراحی‌ داخلی اتاق‌های آن است که در آن بسیار دقت شده و اگر سوییت‌های ویژه آن را تهیه کنید، کاملا یک حس شاهانه و عالی را به شما خواهد داد. البته دوبلکس‌های مطرح هتل درویشی بیش از ۴ میلیون برای هر شب هزینه در پی خواهند داشت.

هتل عباسی (اصفهان)

جایی که این هتل زیبا در آن درست شده در واقع یک بنای ۳۰۰ ساله است که در زمان حکومت شاهان صفوی ساخته شده است. اما این اقامتگاه زیبا سعی داشته تا همه‌ی آن چیزهایی که این بنا را منحصر به فرد کرده حفظ کند و از همین رو است که هتل عباسی شبیه به هیچ کدام از هتل‌های دیگر کشور نیست. طراحی سنتی و خاص این مکان با امکانات به روز و خدمات دهی عالی، کاملا آن حس لاکچری را در فضایی متفاوت برایتان به همراه خواهد داشت.

 

اقامت در هتل ۴ ستاره آتامان قشم

هتل لاله پارک (تبریز)

لاله پارک را باید لوکس‌ترین و در عین حال گران‌قیمت‌ترین هتل تبریز به شمار آورد که بیش از ۲۲۰ اتاق و سوییت داشته و دارای بخش‌های همچون سالن ورزشی مجهز، استخر سروشیده و سالن‌های کنفرانس متعدد است. همچنین رستوران‌های این هتل جزو بهترین‌ها در تبریز هستند و می‌توانید در آن‌ها غذاهای عالی محلی و بین‌المللی را سفارش دهید. مجموعه لاله پارک یک مرکز خرید نیز در تبریز دارد که پیشنهاد می‌کنیم، اگر راهی تبریز شدید به آن مکان نیز سری بزنید.

هتل اسپیناس پالاس (تهران)

حتما پایتخت کشورمان چند هتل لاکچری نیز دارد که البته برند معروف اسپیناس که شعبه‌هایی در شهرهای دیگر کشور نیز دارد، این مهم را به عهده گرفته. بنای این هتل بزرگ ۲۱ طبقه شب‌ها با نورپردازی جذابش کاملا چشم شما را در منطقه سعادت آباد به خود معطوف خواهد کرد. طراحی داخلی هتل اسپیناس پالاس مدرن و بسیار زیباست و در مجموع ۴۰۰ اتاق و سوییت برای آن در نظر گرفته شده و خدماتش را پرسنل حرفه‌ای و مجرب ارائه می‌کنند.

 

ماه عسلی رویایی در بهترین هتل‌های مشهد

هتل زندیه (شیراز)

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره‌ و  مجللی که تلفیقی هنرمندانه از معماری سنتی ایران و شیراز را در قالب یک هتل امروزی و فوق‌العاده ارائه کند. هتلی که انتخاب‌های متعددی از اتاق‌های معمولی تا سوییت‌های بزرگ را در اختیار شما قرار می‌دهد و از نظر امکانات و خدمات دهی جزو بهترین‌ها در کشور است. این هتل در کنار رستوران  اختصاصی دارای سالن ورزشی، گالری صنایع دستی و سالن کنفرانس نیز هست.

هتل ارگ جدید (یزد)

و در نهایت به هتل درخشان و فوق‌العاده ارگ جدید در یزد هم اشاره کنیم که درست در نزدیکی دخمه زرتشتیان واقع شده و طراحی داخلی معرکه‌اش شما را عاشق خود خواهد کرد. این هتل دارای ۱۵۰ اتاق و سوییت است و در لیست ما کم‌ترین قیمت را دارد چون سعی کردیم تا جای ممکن از یک شهر دو هتل را به شما معرفی نکنیم. هتل اگر جدید دارای سالن‌های کنفرانس و پذیرایی، رستوران اختصای، زمین‌های ورزشی، مرکز تجاری و ... بوده و از نظر امکانات رفاهی جایی ایده‌آل برای اقامت است.

 

اقامتی جذاب در هتل ثامن مشهد

۲۳ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران