بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های ایران

جاذبه‌های گردشگری داخلی
بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های ایران

سفر کردن بخش مهمی از زندگی ماست. هر قدر که بیشتر سفر کنیم، بیشتر از شهر و دیار خود دور شویم و بیشتر با مردمان و دیگر ملیت‌ها آشنا شویم، بهتر می‌توانیم خود را بشناسیم و بخش انسانی خود را پرورش دهیم. در این میان، مهم‌ترین سوالی که ذهنمان را درگیر می‌کند این است که کجا اقامت کنیم. آیا در هتلی لوکس با امکانات عالی شب را بگذرانیم و یا در خانه‌ای محلی؟ در این متن می‌خواهیم بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های ایران را به شما معرفی کنیم تا به هنگام سفر با تور قشم یا تور چابهار بتوانید در آنها لحظات خاطره‌انگیزی را ثبت کنید.


بهترین هتل‌های کیش

سالانه افراد زیادی با تور کیش به محبوب‌ترین مقصد گردشگری در ایران سفر می‌کنند تا اوقات خوشی را در کنار دوستان و خانواده سپری کنند. هتل پنج ستاره ترنج Toranj Marine Hotel یکی از بهترین هتل‌هایی است که با نمای بی نظیرش مهمانان را به اقامتی راحت بر روی آب‌های خلیج فارس دعوت می‌کند. هتل ترنج واقع در منطقه‌ای بکر از شمال غربی جزیره کیش اولین هتل دریایی خاورمیانه به شمار می‌رود. سوئیت و اتاق‌های این هتل نیز امکانات ویژه‌ای دارد. همچنین معماری بی‌نظیر و موقعیت جغرافیایی منحصربه‌فردش در برابر چشم‌اندازی زیبا در میان دریا هر گردشگری را برای اقامت در این هتل ترغیب می‌کند. هتل ترنج با تاکسی یا خودروی شخصی فقط ده دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. شهر زیرزمینی کاریز و شهرباستانی حریره، کشتی یونانی، بازار پارس خلیج فارس، مرکز خرید پدیده از جمله جاهای دیدنی کیش هستند که در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، هتل بین‌المللی پارمیس کیش نیز یکی از هتل‌های پنج ستاره بزرگی است که در این جزیره قرار دارد. طراحی خاص و هفت طبقه هتل پارمیس در رنگ‌های آبی و سفید موج‌های دریا را در ذهن بینندگان و مسافران تداعی می‌کند.

هتل داریوش با معماری نمادین و برگرفته از تخت جمشید اتاق‌ها و سوئیت‌های خاصی دارد که پنجره بعضی از آنها رو به باغ و باقی آنها رو به دریا است. این اقامتگاه مدرن با ظاهر تاریخی در نوع خود منحصر به فرد است و بی‌شک از استراحت در اتاق مجلل پنج ستاره آن لذت خواهید برد. در ادامه شاید بخواهید به یکی از گران‌ترین هتل‌های کیش بروید که معماری بسیار زیبایی داشته باشد و اطراف آن را فضایی با گونه‌های گیاهی و آب‌نماها پوشانده شده باشد. در این صورت بهترین انتخاب شما هتل پنج ستاره ماریناست. این هتل در مساحتی ده هکتاری ساخته شده و دو طرف آن ساحل دریای خلیج فارس است. هتل شایان کیش نیز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های جزیره گزینه جالب دیگری است که تمامی انتظارات مسافران را برآورده می‌کند. بهترین مزایای این هتل نزدیکی آن به بزرگترین اسکله تفریحی جزیره و قیمت مناسب اتاق‌ها است. هتل میراژ نیز هتلی خوب با یک معماری مدرن و طراحی ساختمانی زیبا در هشت طبقه با ویوی دریا کمتر از یک کیلومتر از ساحل تفریحی کیش فاصله دارد. این هتل استخرهای عالی برای آقایان و خانم‌ها دارد. هتل کوروش در کیش هم یکی دیگر از هتل‌های تاپ این جزیره است که در شانزده طبقه ساخته شده و یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های کیش محسوب می‌شود. یکی دیگر از بهترین هتل‌های کیش هتل ویدا است که با بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری طراحی شده و برای گردشگران خدمات خوبی ارایه می‌کند. برای انتخاب هتل خوب در جزیره کیش گزینه‌های فراوانی متناسب با خواسته شما وجود دارد.

 

۱۰ هاستل و اقامتگاه‌ بومگردی جزیره قشم

لوکس‌ترین هتل‌های تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران یک هتل بین‌المللی پنج ستاره واقع در منطقه شمالی تهران مانند جواهری زیبا و بلند بالا می‌درخشد. این هتل نوساز، خدمات لوکس متفاوتی را برای گردشگران ارائه می‌دهد. طراحی و معماری مدرن این هتل همه نوع سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند. این کاخ باشکوه شامل یک لابی بزرگ و فضای عمومی جالب توجهی است که امکانات متفاوتی دارد. گزینه پیشنهادی بعدی ما هتل آزادی تهران به عنوان یکی از بهترین هتل‌های واقع در شمال شهر است که نه تنها از هتل‌های پرسابقه است بلکه به این موضوع شهرت یافته که آبروی صنعت هتلداری ایران باشد. این هتل هشت نوع اتاق با چیدمان و ویوی متفاوت در بیست و پنج طبقه برای میهمانان شرایطی ایجاد می‌کند تا بتوانند اقامت راحتی در سطح پنج ستاره داشته باشند. هتل تاج محل نیز یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره و لوکس تهران است که در بلوار ملاصدرا واقع شده که برای مسافران جذابیت خاصی دارد. ساختمان این هتل با معماری تلفیقی هنرمندانه‌ای از تمدن ایرانی و هندی در هشت طبقه و هشتاد اتاق مدرن و مجهز است و از لحاظ دسترسی بسیار عالی و در نزدیکی بزرگراه همت واقع شده است. در نهایت باید بگوییم هتل اوین تهران اگر بهترین نباشد، بی‌شک یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره تهران به شمار می‌رود و راحتی شما در اتاق‌های آن تامین است.

هتل‌های خوب مشهد

دومین کلان شهر ایران، مشهد است که به عنوان شهری مذهبی، هدف گردشگران زیادی از اکثر نقاط دنیا در همه روزهای سال قرار می‌گیرد. شاید بتوان هتل قصر طلایی مشهد را که یکی از بلندترین و مجلل‌ترین ساختمان‌های بلوار امام رضا و نزدیک حرم است، بهترین هتل‌ شهر خطاب کرد. این هتل آن قدر بزرگ است که از دورترین خیابان‌ها هم دیده می‌شود. هتل مجلل درویشی مشهد از دیگر هتل‌های خوب شهر محسوب می‌شود که کمتر از ده دقیقه پیاده تا حرم امام رضا فاصله دارد. این هتل گران قیمت بهترین گزینه برای ماه عسل است و اتاق‌هایی به سبک‌های مختلف عربی، هندی و مصری دارد. هتل پنج ستاره پردیسان هم هتل بسیار خوبی است که به مکان‌های تفریحی تور مشهد نزدیک بوده و به راحتی می‌توانید در سفرتان با تور مشهد به پارک کوه سنگی و پارک ملت بروید و گردش کنید.

 

هتل‌های ۵ ستاره قشم را بشناسیم

هتل بین‌المللی قصر در مشهد یکی دیگر از گزینه‌های خوب برای اقامت زوج‌های جوان و ماه عسل آنها است. چرا که برای کسانی که ازدواج آنها در یک سال گذشته صورت گرفته، شانزده درصد تخفیف اتاق می‌دهد. علاوه بر این، گردشگران می‌توانند با اقامت در هتل قصر از جاهایی مانند بوستان میرزا کوچک خان، باغ خونی، بازار رضا،‌ آرامگاه شیخ نخودکی،‌ خانه ملک، موزه آستان قدس رضوی، موزه ظروف، موزه مدال، موزه مردم‌شناسی، موزه هنرهای تجسمی، موزه فرش، موزه نجوم و ساعت، موزه تمبر، اسکناس و سکه، مقبره پیر پالان دوز و آرامگاه شیخ بهایی دیدن کنند. همچنین هتل پنج ستاره الماس ۲ یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد است که امکانات رفاهی خوبی را برای مهمانان فراهم کرده است. یکی از رستوران‌های این هتل که در بام و به صورت گردان ساخته شده و ویویی ۳۶۰ درجه به شهر مشهد دارد و بهترین غذاهای فرنگی و دریایی را سرو می‌کند.

بهترین هتل‌های شیراز

بر روی کوه‌های شمالی شیراز هتلی در چهارده طبقه بنا شده است که گرند هتل یا هتل بزرگ شیراز نام دارد. این هتل به دلیل نزدیکی آن به منطقه باستانی دروازه قرآن، به این نام نیز شناخته می‌شود. شما با اقامت در گرند هتل به راحتی می‌توانید از آرامگاه خواجوی کرمانی دیدن کنید. هتل چمران واقع در بلوار چمران، یکی دیگر از بهترین هتل‌های شیراز به شمار می‌رود. این هتل سی طبقه شامل شانزده طبقه با دویست و پنجاه اتاق و سوئیت مهمان‌پذیر است. یکی دیگر از هتل‌های لوکس پنج ستاره، هتل زندیه شیراز است که با معماری اصیل و سنتی ایرانی یکی از بهترین‌های شهر محسوب می‌شود. این هتل تا جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهر همانند مجموعه کریمخان زند و موزه پارس فاصله کمی دارد. همچنین هتل الیزه نیز گزینه خوبی برای گردشگران است که فاصله‌ای پنج دقیقه‌ای تا ایستگاه مترو دارد و دسترسی آن به بافت تاریخی شهر و فرودگاه عالی است.

 

۱۲ هتل نزدیک به مراکز خرید در مشهد

محبوب‌ترین هتل‌های قشم

هتل ارم قشم یکی از بهترین، مشهورترین و بزرگ‌ترین هتل‌های قشم است که طراحی خوبی دارد. این هتل از امکاناتی همچون رستوران، کافی‌شاپ، سالن همایش، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، اتاق مخصوص بازی‌های رایانه‌ای، زمین تنیس، اتاق بازی کودک، فضای سبز، آبنما، آلاچیق، چایخانه سنتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی در اتاق‌ها و اینترنت رایگان برخوردار است و دسترسی خوبی به شهر و جاهای دیدنی دارد. هتل چهار ستاره خلیج فارس قشم، یک هتل ساحلی بسیار مجهز بوده که چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای رو به دریا دارد. با اقامت در این هتل هر موقع که دلتان بخواهد می‌توانید در ساحل قدم بزنید. هتل آرتا یکی دیگر از هتل‌های لوکس و جدید قشم محسوب می‌شود که انتخاب خوبی برای اقامت شما در این جزیره رویایی است. هتل ایرمان با دسترسی آسان به مراکز خرید سیتی سنتر، پردیس و ستاره نیز یکی از هتل‌هایی است که معماری آن ترکیبی از سبک سنتی و مدرن است و از اقامت در اتاق‌های آن لذت می‌بردید. هتل دیگری با نام زیگورات در این جزیره در حال ساخت است که می‌توان آن را بهترین هتل قشم پس از بهره‌برداری دانست. این هتل پنج ستاره در بیست و پنج طبقه و دویست اتاق به شکل مربع طراحی شده و به‌ یکی از نمادهای شهر قشم تبدیل خواهد شد. طراحی این هتل به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد طبقات حول محور خود می‌چرخند. این رقص هندسی باعث شده تا زیگورات به عنوان بهترین هتل قشم ظاهری متفاوتی داشته باشد.

از طرفی اقامت در قشم به هتل‌های این جزیره ختم نمی‌شود. شما می‌توانید در جزیره قشم تجربه‌ای متفاوت از کلان شهرها داشته باشید و از نزدیک با فرهنگ و آداب ‌و رسوم مردم این منطقه بیشتر آشنا شوید. اقامتگاه های بومگردی در جزیره قشم این امکان را به شما می‌دهند تا در کنار مردم خون‌گرم و خوش‌ذوق جنوب کشورمان، غذای خوش‌طعم محلی بخورید. موسیقی جنوبی گوش کنید و با کوله‌باری از خاطره و تجربه به خانه برگردید. به عنوان مثال اقامتگاه بومگردی ناخدا امینی، در دل روستای طبل قرار دارد و به گردشگران اجازه می‌دهد تا در دوران سفر خود، زندگی در خانه‌های بومی جنوب را تجربه کنند. علاوه بر این، با ورود به اقامتگاه فردیس معماری متفاوت و سنتی آن توجه گردشگران را جلب می‌کند. اتاق‌های اقامتگاه فردیس، کپر و گنبدی‌شکل است و حتی در روزهای گرم سال هم داخل اتاق‌ها خنک‌اند. اقامتگاه بومگردی خانه دوست، هفت رنگو، ستاره برکه خلف و اقامتگاه‌های مختلف دیگری در روستاهای قشم و جزیره هنگام آماده ارایه خدمات به گردشگران هستند.

خاص‌ترین هتل‌های تبریز

یکی از خاص‌ترین هتل‌های ایران در تبریز قرار دارد. این هتل با نام هتل لاله کندوان یکی از متفاوت‌ترین اقامتگاه‌هایی است که به خاطر طرح و معماری عجیبش گردشگران را به خود جذب می‌کند. هتل صخره‌ای لاله کندوان سومین هتل صخره‌ای جهان با طبیعتی کوهستانی است که در قلب روستای تاریخی کندوان قرار دارد. علاوه بر این هتل بی‌نظیر، هتل پارس ائل گلی تبریز هم یکی از بهترین هتل‌های شهر محسوب می‌شود که می‌توانید در اتاق‌های بزرگ و شیک آنجا از چشم‌انداز زیبایش به سوی پارک ائل گلی لذت ببرند. این هتل در هفده طبقه یک رستوران گردان با غذاهای متنوع فرنگی دارد. پارک و باغ وحش ائل گلی، سورتمه، پارک آبی هلیا، عمارت کلاه فرنگی، رودخانه مهران، مسجد کبود و بازار تبریز از جاذبه‌های دیدنی نزدیک به این هتل هستند. اما اگر بخواهیم بهترین هتل تبریز را از نظر گردشگران بگوییم، هتل کایا پارک خدمات بسیار عالی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. هتل شهریار اینترنشنال هم یکی دیگر از هتل‌های لوکسی است که آسایش و رفاه گردشگران را فراهم کرده است.

 

هتل‌های ارزان قشم با امکانات مناسب

بهترین هتل چابهار

چابهار به عنوان یکی از خاص‌ترین و زیباترین شهرهای ایران، سه هتل برتر دارد که می‌توانید در سفر خود با تور چابهار در هر کدام از آنها اقامت کنید. هتل لیپار با نمایی سنگی در بین درختان و نزدیک به دریا ساخته شده است. گزینه بعدی هتل لاله است که به مراکز تفریحی همچون پارک الغدیر و ساحل مکران نزدیک است. هتل فردوس چابهار هم به‌ خوبی توانسته عظمت نامی را که برایش انتخاب کرده‌اند حفظ کند و امکانات و خدمات با کیفیتی را به مسافران ارائه کند. این هتل فردوس دسترسی بهتری نسبت به هتل لیپار دارد و کنار دو بازار بزرگ چابهار ساخته شده است.

۱۶ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران