بهترین رستورانهای ایتالیایی در ایران

جاذبه‌های گردشگری داخلی
بهترین رستورانهای ایتالیایی در ایران

کمتر کسی است که از صرف غذاهای لذیذی همچون پاستا، استیک و سس‌ها و سالادهای ایتالیایی لذت نبرد. حقیقت این است که غذاهای ایتالیایی شهرت و محبوبیتی جهانی دارند، بطوری که در سفر به چهار گوشه دنیا، همیشه می‌توانید غذاکده‌هایی را پیدا کنید که این گزینه‌های جذاب را ارائه می‌‌دهند. کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و بهترین رستوران های ایتالیایی ایران، در شهرهای مختلف این خطه به زیبایی خودنمایی می‌کنند.

 

کافه رستوران سوپرانو کیش

سفر مجازی خود به بهترین رستوران های ایتالیایی ایران را از این غذاکده جذاب و رمانتیک شروع می‌کنیم که از محبوب‌ترین مکان‌ها، برای قرارهای عاشقانه یا دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه در سفر با تور کیش به شمار می‌آید.

در این فضای مدرن، صمیمی و پرجنب و جوش، می‌توانید از خدمات حرفه‌ای سرآشپز اصیل ایتالیایی بهره مند شده و از صرف غذاهای لذیذی نظیر میگو، سبزیجات سوخاری، پیتزا، سالادهای ایتالیایی، پاستا، فوکاچا مامامیا، سیب زمینی، سوپ روز، قارچ سوخاری، نان سیر و بروسکتا در حین اجرای زنده موسیقی لذت ببرید. بعلاوه دسرهایی همچون تیرامیسو ایتالیایی، بستنی ایتالیایی، تارت بستنی ایتالیایی، دسر پاناکوتا ایتالیایی و بیسکویت ایتالیایی نیز در اینجا بسیار توصیه می‌شوند.

آدرس: جزیره کیش، خیابان مرجان، مرجان ۵، روبروی هتل یاقوت

عکس: icoff.ee

 

رستوران رویال استار کیش

از دیگر غذاکده‌های جذاب در فهرست بهترین رستوران های ایتالیایی ایران، می‌توان به رستوران رویال استار کیش اشاره کرد که در نزدیکی مرکز خرید مروارید و پارک شهر کیش واقع شده و فضایی آرامش بخش و دنج را برای استراحت و خورد و خوراک به ارمغان می‌آورد. منو بسیار غنی بوده و علاوه بر گزینه‌های ایتالیایی، می‌توانید از انواع غذاهای دریایی، استیک و خاورمیانه‌ای نیز بهره مند شوید.

گفتنی است این رستوران، فعالیت خود  را از اسفند ۱۳۹۱ شروع کرده و در مدت زمانی اندک توانسته شهرت و اعتبار بالایی در جزیره کسب کند. این غذاکده که در کل ظرفیت پذیرایی از ۱۵۰ مهمان را داراست، با انواع گل‌ها و گیاهان زیبا تزئین شده و حظ بصری بالایی را در حین شکم گردی به مخاطبانش هدیه می‌دهد. بعلاوه خدمات تماشایی پرسنل حرفه‌ای، فضای زیبای داخلی و محیط مفرح بیرونی و تراس، وای فای رایگان، پارکینگ، زمین بازی و اجرای موسیقی زنده، به مزایای این رستوران خاطره انگیز می‌افزایند.

آدرس: کیش، شهرک صدف، خیابان خراسان، مجتمع خدماتی بساک، طبقه سوم

 

بهترین رستورانهای غذای دریایی در ایران

عکس: bartarinha.ir

 

رستوران لوشاتو در قشم

این کافه رستوران که از بهترین رستوران های ایتالیایی ایران به شمار می‌آید، در بدو امر با یک محیط لوکس و زیبا و بزرگ در بلوار سپیدار از مهمانانش استقبال می‌کند. در ادامه، منویی غنی مشتمل بر انواغ غذاهای ایتالیایی، دریایی، با تزئیناتی عالی حظ بصری را تکمیل می‌کنند. در این میان خاویار، خرچنگ، میگو و ماهی، از محبوب‌ترین گزینه‌های منو محسوب می‌شوند.

گفتنی است اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری جشن‌های خصوصی نظیر سالگردها و تولد بوده و ساعاتی مفرح را در دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی، خصوصا با اجرای موسیقی زنده در سفر با تور قشم رقم می‌زند. از دیگر امکانات این غذاکده می‌توان به وای فای رایگان، پارکینگ، خدمات دلیوری و قیمت‌های مناسب اشاره کرد.

آدرس: قشم، بلوار پیروزی، بلوار سپیدار

عکس: alibaba.ir

 

رستوران لیو در مشهد

در ادامه گشت و گذار در میان بهترین رستوران های ایتالیایی ایران در سفر به تور مشهد، به کافه رستوران لیو می‌رسیم که انواع غذاهای ایتالیایی باکیفیت و لذیذ همراه سالادهای خوشمزه را با قیمت‌هایی مقرون به صرفه، در محیطی دنج و آرامش بخش و زیبا سرو می‌کند.

در این میان انواع پاستاها، پیتزاهای کلاسیک، انواع لازانیا، استیک‌ها و اسموتی‌ها  طرفداران بسیاری دارند. بعلاوه، در اینجا می‌توانید از خدمات تماشایی پرسنل مهربان و حرفه‌ای برخوردار شوید. به یاد داشته باشید که این رستوران محبوب، معمولا مملو از مشتری است. بنابراین قبل از مراجعه، حتما میز رزرو کنید.

آدرس: مشهد، احمد آباد، خ. کلاهدوز، بلوار ملاصدرا

 

معرفی رستوران بیت المزه کیش

عکس: balad.ir

 

رستوران بلامونیکا در تهران

از دیگر بهترین رستوران های ایتالیایی ایران، می‌توان به بلامونیکا اشاره کرد که در حوالی پارک ساعی واقع شده و پرطرفدارترین غذاهای ایتالیایی و دریایی نظیر استیک مرغ، پنه سالوو، پیتزا چهار پنیر، پیتزا دیابلو، بروسکتا، سالمون لمون و استیک را سرو می‌کند. قیمت‌ها کمی بالا هستند، اما کیفیت بالای غذاها و خدمات این امر را جبران می‌کنند. جالب است بدانید این غذاکده، در سال ۹۴ جایزه بهترین رستوران‌های تهران را کسب کرد.

آدرس: میدان آرژانتین، خیابان وزرا، نبش کوچه یازدهم، پلاک ۳۲

عکس: balad.ir

 

رستوران جنارو در تهران

اگر در تهران به دنبال بهترین رستوران های ایتالیایی ایران هستید، گزینه پرطرفدار دیگر رستوران جنارو است که سابقا با نام ژوانی شهرت داشت. این فضای لوکس دارای شعباتی در پاسداران، مرزداران، زعفرانیه و شعباتی در خارج از کشور بوده و غذاهایی باکیفیت بالا و محیطی خاطره انگیز را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد.

منوی جذاب این غذاکده انواع پیتزاها، پاستاها، ساندویچ، استیک و غذاهای سوخاری را شامل می‌شود که همگی با سس‌های خوشمزه و منحصر به فرد سرو می‌شوند. اما سیب زمینی مخصوص با سس آلفردو و انواع پنیر، مشتریان وفادار بسیاری را به این مکان می‌کشاند.

آدرس شعبه مرزداران: تهران، بلوار مرزداران، نبش ناهید، طبقه فوقانی آجیل تواضع

 

محبوب‌ترین رستوران‌های کیش از نظر مردم

عکس: fidilio.com

 

کافه رستوران لوتینو در شیراز

این کافه رستوران، در شمار یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی ایران بوده و البته از زیباترین غذاکده‌های این شهر محسوب می‌شود. می‌توانید از فضای لاکچری داخلی برای صرف غذا استفاده کنید و یا از تراس و محیط بیرونی رستوران، برای گذراندن اوقاتی مفرح و استنشاق هوای تازه در حین خورد و خوراک بهره مند شوید. در هر صورت این مکان، یکی از بهترین گزینه‌ها برای دورهمی‌های کاری، دوستانه و خانوادگی بوده و معماری و دکوراسیون قابل توجه، گل‌ها و گیاهان زیبا و لوسترهای جذاب را ارائه می‌دهد.

منو نیز به همین اندازه شما را جذب خواهد کرد و انواع گزینه‌های ایتالیایی و دریایی نظیر استیک، برگر، پاستا، اسپاگتی، پیتزا، انواع سالاد و ساندویچ را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

آدرس: استان فارس، شیراز، خیابان عفیف آباد، مقابل کوچه ۱۸، ساختمان ال سید، طبقه ۵

عکس: techrato.com

 

رستوران بل پاسی در شیراز

از دیگر رستوران‌های محبوب در شیراز، می‌توان به بل پاسی اشاره کرد که البته در شمار بهترین رستوران های ایتالیایی ایران نیز محسوب می‌شود. این کافه رستوران لاکچری که ظرفیت پذیرش ۱۳۰ نفر را داراست، منویی غنی از انواع گزینه‌های ایتالیایی، فست فود و فرنگی را در فضای داخلی با حال و هوای ایتالیایی ارائه می‌دهد.

در این میان سوپ گوجه، سوپ پیاز، پیتزا بوفالینا، پیتزا پولو پستو، پیتزا فور سیزن، اسپاگتی گوشت قلقلی، پاستا پنه آلفردو و فتوچینی آلفردو، استیک ماهی و میگو سوخاری از پرطرفدارترین غذاهای منو به شمار می‌آیند. ضمن اینکه نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه‌ای همچون کیک، اسموتی، شیک، بستنی، انواع دمنوش در کنار وعده‌های غذایی، لذت این شکم گردی را کامل می‌کنند.

آدرس: استان فارس، شیراز، بلوار ارم، سروناز، خاکشناسی

عکس: neshan.org

 

رستوران نیوشا در اصفهان

در انتهای سفر به بهترین رستوران های ایتالیایی ایران، نمی‌توان از رستوران نیوشا غافل شد که گزینه‌هایی همچون پیش غذاهای متنوع، اسپاگتی، استیک و پیتزاها را با تنوع بالایی ارائه می‌دهد. این فضای صمیمی و دنج، غذاها را با مواد اولیه تازه و سالم و باکیفیت تهیه و سرو می‌کند و تمام مراحل طبخ و آماده سازی، از آشپزخانه اپن رستوران قابل مشاهده است. بعلاوه وای فای رایگان و خدمات دلیوری نیز در اینجا ارائه می‌شوند.

آدرس: اصفهان، خیابان توحید میانی، بین چهار راه توحید و خیابان مهرداد

 

بهترین رستوران‌های غذای دریایی در کیش

عکس: balad.ir

۱۴ مرداد ۱۴۰۳

نظرات کاربران