معرفی بهترین هتل‌های استخردار ایران

جاذبه‌های گردشگری داخلی
معرفی بهترین هتل‌های استخردار ایران

کشور پهناور ایران سرشار از منابع معدنی، جنگل‌ها و مناظر طبیعی و جاذبه ‌ای گردشگری بی بدیل است. بعلاوه این کشور چهار فصل و جذاب، از هتل‌های متنوعی برخوردار است که اقامت برای انبوه مسافران در هر سطح و بودجه‌ای را فراهم می‌کنند. بنابراین انتخاب بهترین آنها بسیار دشوار است. ما در این مقاله از منظر امکانات تفریحات آبی به این اقامتگاه‌ها نزدیک می‌شویم و با هم به گشت و گذار در میان بهترین هتل‌های استخردار ایران خواهیم پرداخت.

 

هتل داریوش کیش

این هتل لوکس ۵ ستاره با ۱۶۷ اتاق و مساحتی بالغ بر ۱۲۳ هزار متر مربع، در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد. این اقامتگاه بی‌نظیر از کلیه امکانات رفاهی از جمله وای فای، فروشگاه، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی و خدمات بانکی برخوردار است و دسترسی عالی به مراکز خرید از جمله مرکز خرید مرجان کیش و مرکز خرید پردیس کیش دارد. از سایر جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل، می‌توان به کشتی یونانی و پارک ساحلی مرجان اشاره کرد.

از بالکن اتاق‌های این هتل می‌توانید چشم اندازی بسیار زیبا به فضای سبز و دریا داشته باشید. استخر روباز برای بانوان و آقایان به تفکیک درنظر گرفته شده است. جالب است بدانید که استخر آقایان به خلیج فارس دید دارد و می‌توان ضمن شنا، از این مناظر بی‌بدیل نیز لذت برد. بعلاوه نمی‌توان از مرکز تناسب اندام، زمین تنیس، باشگاه بیلیارد و امکانات دوچرخه سواری در این هتل غافل شد. پیشنهاد می‌کنیم در سفر با تور کیش، مطالعه مقاله اقامتی خاطره‌انگیز در هتل داریوش کیش را از دست ندهید.

هتل شایگان کیش

این هتل ۵ ستاره، دسترسی عالی به جاذبه‌هایی نظیر پارک دلفین‌های کیش و پارک مرجان‌ها دارد. بعلاوه این اقامتگاه از امکانات خورد و خوراک به نحوی مطلوب برخوردار است و مهمانان می‌توانند از خدمات رستوران و کافه این هتل برخوردار شوند. پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان در سراسر هتل، رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی و خدمات خشکشویی از جمله امکانات این هتل لوکس به شمار می‌آیند.

 

معرفی هتل ۵ ستاره ترنج کیش

و اما مهمانان می‌توانند در این هتل از شنا در استخر سرپوشیده تمیز و زیبا و بزرگ لذت ببرند. هر چند که در این هتل امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، ماساژ و مرکز تناسب اندام نیز به استقبالتان می‌آیند. این هتل با مساحتی بالغ بر ۱۱ هزار متر مربع، در سال ۱۳۸۱ افتتاح شد و در طی سالیان به مقصد محبوب بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی بدل گشت.

هتل اسپیناس پالاس تهران

اتاق ها و سوئیت‌های این هتل از لحاظ قیمت و خدمات متفاوت هستند و می‌توانید موردی مطابق بودجه و سلیقه‌تان بیابید. دکوراسیون و سبک معماری این هتل ۲۰ طبقه، بسیار زیبا و قابل توجه است. اتاقها، اغلب بسیار نورگیر و دلباز هستند و چشم اندازی زیبا به منظره شهر و کوهها دارند. این اتاقها نیز به رسم تمام هتل‌های لوکس، از انواع امکانات رفاهی مجلل برخوردارند و فرش‌هایی دستباف و نفیس آنها را زینت داده‌اند. برخی نیز دارای بالکنی جادار با دیدی عالی هستند.

 

۶ هتل آپارتمان با کیفیت مشهد

مهمانان در این جا می‌توانند از بوفه صبحانه رایگان، وای فای پر سرعت، میز کار، رزرواسیون ۲۴ ساعته، سالن‌های کنفرانس، رستوران‌هایی که غذاهای سنتی ایرانی و بین‌المللی  سرو می‌کنند و کافه‌هایی با دسرهای لذیذ و نوشیدنی‌های تازه و گوارا و موسیقی زنده برخوردار شوند. و اما مرکز اسپا با مربیانی حرفه‌ای و یک استخر سرپوشیده پرطرفدار از نقاط عطف این اقامتگاه به خاطره‌انگیز به شمار می‌آیند.

هتل قصر طلایی مشهد

مهمترین ویژگی این هتل مجلل ۵ ستاره که در سال ۱۳۸۹ با زیربنایی بالغ بر ۷۰۰۰۰ متر افتتاخ شد، وجود استخری با آب بسیار تمیز و باکیفیت همراه با یک سیستم هوشمند ضدعفونی و پاکسازی آب است. در هتل قصر طلایی مشهد همچنین امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، مرکز تناسب اندام و سالن بیلیارد در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

جالب است بدانید که این اقامتگاه ۲۰ طبقه، دوستدار کودکان است و اتاق‌هایی برای نگهداری از آنها درنظر گرفته است. این هتل، ۳۵۷ اتاق و سوئیت را در خود جای داده که همگی از دکوراسیونی لوکس برخوردارند و بسیاری از آنها چشم‌اندازی عالی به حرم امام رضا (ع) دارند. ترانسفر فرودگاهی، رستوران‌ها و کافی شاپ‌های متنوع که اغذیه ایرانی و بین‌المللی سرو می‌کنند، سالن‌های سمینار و آمفی تاتر با امکانات پیشرفته صوتی و تصویری، از دیگر مشخصه‌های بازر این هتل محسوب می‌شوند.

هتل مدینه الرضا مشهد

اینجا نیز یک اقامتگاه ۵ ستاره بسیار زیبا با معماری اصیل ایرانی است که مشتمل بر ۴۰۰ اتاق بوده و در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع شده است. مهمانان این هتل می‌توانند از پارکینگ رایگان، سونای خشک، مرکز تناسب اندام، جکوزی، یک استخر سرپوشیده بی‌نظیر و ماساژ درمانی بهره‌مند شوند. بدون شک برای مسافران تور مشهد اینجا هتلی خاطره ساز خواهد بود.

این اقامتگاه ۱۲ طبقه در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد، نزدیک‌ترین هتل ۵ ستاره به حرم بوده و از سالن‌های همایش و کنفرانس مجهز و بزرگی برخوردار است. بعلاوه دارای رستورانی گردان با فضایی دنج و آرام و چشم اندازی بی‌نظیر به حرم است و غذاهای باکیفیت ایرانی و بین‌المللی را سرو می‌کند. گفتنی است در این هتل برای راحتی خانواده‌ها و تفریح کودکان، اتاق بازی کودک نیز در این درنظر گرفته شده است.

 

معرفی ۴ هتل لوکس در جزیره قشم

هتل پارسیان آزادی رامسر

این هتل ۳ طبقه، دارای دو قسمت قدیمی و جدید است. قسمت جدید آن که در سال ۱۳۴۷ با ۱۴۴ اتاق تاسیس شد و در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. این بخش چشم اندازی بی‌بدیل به دریا، جنگل، کوه و فضای باز هتل دارد. استخر آب معدنی روباز با دیدی به مناظر زیبای اطراف، زمین بازی، فروشگاه صنایع دستی، آتلیه عکاسی، تالار عروسی، کافی شاپ و رستوران، سالن آمفی تاتر و کنفرانس، خشکشویی، خدمات راهنمای تور و ساحل اختصاصی از امکانات قابل توجه این اقامتگاه محسوب می‌شوند. بعلاوه اینترنت در سراسر هتل وجود دارد. جالب است بدانید که این هتل، فقط ۱۰ دقیقه رانندگی با فرودگاه فاصله دارد و کاخ موزه رامسر نیز بسیار نزدیک هتل است.

هتل آپارتمان وستا تنکابن

این اقامتگاه زیبا در شمال ایران، از استخر روباز و خوش ساختی برخوردار است و به نحوی طراحی شده که در همه فصول قابل استفاده است. بعلاوه این هتل لوکس چشم اندازی بی‌نظیر به منظره جنگل دارد. اینجا یک سینمای اختصاصی، سالن بدنسازی، اتاق بازی کودکان و کافی شاپ را نیز در برگرفته است.

این هتل دو طبقه، دارای ۲۱ اتاق و سوئیت است و در ۱۳ کیلومتری مرکز شهر تنکابن در روستای توریستی نعمت آباد واقع شده است. اینترنت رایگان در سراسر هتل وجود دارد و پارکینگ اختصاصی رایگان نیز برای کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند موجود است. در ضمن تمام اتاق‌های هتل، از امکانات رفاهی کامل و لوکسی برخوردارند. جالب است بدانید که این هتل خدمات تور نیز ارائه می دهد. 

 

هتل سورینت مریم کیش

۱۴ دی ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران