معرفی ‌‌لوکس‌ترین هتل‌های ایران

جاذبه‌های گردشگری داخلی
معرفی ‌‌لوکس‌ترین هتل‌های ایران

ایران کشوری بسیار زیبا و چهار فصل است که در تمام سال می‌توان به نقاط مختلف آن سفر کرد و از جاذبه‌های مختلف ‌آن لذت برد. معمولا آنقدر مقاصد ایران زیبا و دیدنی است که مساله اقامت در رده‌های بعدی قرار می‌گیرد در حالی که با ماندن در هتل‌های لوکس و بی‌نظیر می‌توان سفری به شدت رویایی و خاطره‌انگیز را تجربه کرد. برای بالا بردن کیفیت سفرتان در چه هتل‌هایی اقامت می‌کنید؟ آیا لوکس‌ترین هتل‌های ایران را می‌شناسید؟ ما در این مقاله لوکس‌ترین هتل‌های کشور را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس به عنوان لوکس‌ترین هتل ایران در تهران و در منطقه‌ای از سعادت آباد قرار گرفته که نمایی عالی از تهران را به نمایش می‌گذارد. این هتل لوکس در سال ۱۳۹۴ در ۲۱ طبقه با ۴۰۰ اتاق و سوییت ساخته شد. اسپیناس که سعی کرده با الهام از اقامتی ییلاقی بهترین‌ها را ارائه دهد محیطی منظم، آرام و لوکس را در کنار بهترین امکانات روز قرار داده است. این ساختمان به عنوان یکی از مدرن‌ترین سازه‌های تهران به شدت مورد توجه قرار دارد. اتاق‌های شیک، لابی مجلل و پاسخگویی به نیازهای مهمانان به بهترین شکل انجام می‌گیرد. داخل اتاق‌ها لوکس و شاهانه با امکانات بسیار مدرن و استاندارد هستند. از سیستم تهویه هوا گرفته تا نمای عالی به شهر، تلویزیون صفحه تخت و مبلمان، چای‌ساز و سرویس بهداشتی مدرن و لوکس در دسترس قرار دارند. از طرفی هتل دارای رستوران‌های متعددی با غذاهای کشورهای مختلف است. شما در این هتل می‌توانید از خوردن غذاهای فرانسوی‌، مدیترانه‌ای، سنتی ایرانی و تایلندی لذت ببرید. از دیگر امکانات هتل می‌توان به مرکز خرید، چندین سالن ورزشی، سالن ماساژ و استخر بسیار زیبای آن اشاره کرد.

 

  گردشی یک روزه جذاب در تور مشهد

آدرس: آدرس: تهران- سعادت‌آباد- میدان بهرود- خیابان عابدی- خیابان ۳۳- شماره ۲۱

 

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یکی از نزدیک‌ترین اقامتگاه‌ها به حرم مطهر است که در خیابان اصلی منتهی به حرم واقع شده و با ۲۳ طبقه بلندترین هتل کشور است. این هتل با ۲۲۳ اتاق تنها ساختمان آتریوم شرق کشور محسوب می‌شود. شما در سفر با تور مشهد با اقامت در این هتل جدا از این که می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به حرم برسید، اقامتی لوکس و رویایی را تجربه خواهید کرد. اتاق‌ها کاملا لوکس و مجلل هستند و امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، یخچال، چای‌ساز، سیستم تهویه هوا، مینی‌بار، حمام لوکس با لوازم بهداشتی، مبلمان و چیزهای خیلی بیشتری را ارائه می‌دهد. به علاوه شاتل حرم، خودپرداز، پارکینگ و اینترنت لابی نیز ارائه داده می‌شود. شما می‌توانید زمانی را که هتل هستید به یکی از سالن‌های بدن‌سازی، بیلیارد، سونا، و یا گیم نت بروید و تفریح کنید و اگر در سفری خانوادگی با کودکان هستید آن‌ها را به پارک کودک ببرید.

آدرس: مشهد- خیابان امام رضا- بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

 

هتل ترنج مارینا کیش

حتما عکس هتل‌های دریایی مقاصد ساحلی برجسته دنیا را در فضای مجازی دیده‌اید. فکر نکنید برای تجربه اقامت در چنین هتل‌هایی در تور کیش باید هزینه‌های سرسام‌آوری را متحمل شوید. شما می‌توانید به راحتی با رفتن به جزیره کیش، در اولین و تنها هتل دریایی ایران اقامتی رویایی را تجربه کنید. این هتل که در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده با ۱۰۰ اتاق از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. در اصل این هتل در دو فاز ساخته شد. فاز اول آن سوییت‌های دریایی با طرح بته جقه بود و فاز دوم آن ساختمانی طبقاتی درست در مرکز طرح اجرا شد. اتاق‌های لوکس این هتل از داخل دارای مبلمان، کمد لباس، تلویزیون، سیستم تهویه هوا، شارژر و سرویس‌های بهداشتی مجهز و مدرنی هستند. به علاوه تمامی سوییت‌ها با ارائه بالکن اساسا شما را سحر زیبایی‌های اقیانوسی می‌کنند. شما می‌توانید برای استراحت به کافه بروید و یا اوقات فراغت‌تان را در سالن بدن‌سازی و سالن بیلیارد هتل ترنج مارینا کیش سپری کنید.

 

  هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی در کیش

آدرس: کیش- ابتدای جاده جهان- بعد از میدان جاسک

 

هتل کادوس رشت

هتل کادوس مجلل‌ترین هتل رشت است که در ۴ طبقه و ۹۶ اتاق در یکی از بهترین نقاط رشت پذیرای مهمانان خود است. هتل کادوس دارای امکانات بسیار وسیع زیادی بوده و یکی از مدرن‌ترین هتل‌های ایران محسوب می‌شود. در اینجا شما می‌توانید در اتاق‌هایی عالی و لوکس اقامت کنید و اوقات فراغت خود را در زمین‌های متنوع بازی، کافه و رستوران‌های جذاب آن سپری کنید. به علاوه موقعیت قرارگیری هتل به نحوی است که به مراکز اصلی و دیدنی شهر دسترسی راحتی دارد. به علاوه خدمات دیگری مثل اینترنت در لابی، خشکشویی و پارکینگ هم در دسترس شما قرار دارد.

آدرس: رشت، منطقه ۲، منظریه، شماره ۸۸

۱۶ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران