اقامت در Maxx Royal Belek Golf Resort آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
اقامت در Maxx Royal Belek Golf Resort آنتالیا

همیشه صحبت از هتل‌های بزرگ و جذاب می‌کنیم که می‌توانید در تور آنتالیا، آن‌ها را انتخاب کرده و یک سفر هیجان انگیز به این شهر را تجربه کنید. اما امروز به سراغ یکی از منحصر به فردترین هتل‌های این شهر رفته‌ایم که نمونه‌اش در تور ترکیه به ندرت پیدا می‌شود. یک مجموعه‌ی بزرگ به نام Maxx Royal Belek Golf Resort که امکانات بی‌شماری را برای مهمانانش فراهم آورده است.

 

Maxx Royal Belek Golf Resort، هتلی خانوادگی

وقتی به عکس‌های Maxx Royal  نگاه می‌اندازید، کاملا متوجه خواهید شد که با یک مجموعه بسیار بزرگ با امکانات تمام نشدنی مواجه هستید. اما نباید فراموش کنید که یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این هتل، مناسب بودن برای تمامی اعضای خانواده است. جدا از این که شما انتخاب‌های خوبی در زمینه‌ی سوییت‌های خانوادگی دارید، بخش‌های تفریحی متنوعی نیز برای سنین مختلف در نظر گرفته شده و حتی کوچک‌ترها نیز استخر و محل بازی مخصوص به خود را دارند.

 

معرفی هتل لاکچری Rixos Downtown آنتالیا

این هتل دارای یک ساحل اختصاصی بسیار بزرگ و یک اسکله عالی بوده و برای آن‌هایی که می‌خواهند در ساحل تفریح کنند و همچنین استخر‌های متنوع در حیاط را نیز در اختیار داشته باشند، انتخابی عالی به شمار می‌رود. بنابراین هتل به شکلی ساخته شده تا اکثر واحد‌ها نمای دریا را داشته باشند و از طرفی به زمین بزرگ گلف Maxx Royal نیز مشرف باشند. واقعا نمی‌شود از همه جزییات این مجموعه‌ی بزرگ گفت چون نیاز به فضای بیشتری از این نوشته دارد، اما سعی می‌کنیم در چند بند به بررسی هتل Maxx Royal Belek Golf Resort بپردازیم.

سوییت‌ها و ویلاها

خبری از اتاق‌های کوچک در این هتل نیست و شما بین ۹ کلاس سوییت از ۸۰ تا ۲۲۰ متر و ۴ کلاس ویلا بین ۳۵۰ تا ۶۳۰ متر حق انتخاب خواهید داشت. سوییت‌ها همگی نمای دریا را در اختیار شما خواهند گذاشت، امکانت رفاهی کامل و ظاهر بسیار شکیلی دارند، دارای تراس بزرگ بوده و در کوچک‌ترین آن‌ها ظرفیت ۴ نفر همراه یک نوزاد و بزرگ‌ترینشان ۶ نفر و یک نوزاد فراهم شده است.

اما ویلاها انتخاب‌های جذاب‌تری در Maxx Royal هستند، مخصوصا این که گنجایش بیشتری تا ۱۲ نفر داشته  همگی دارای استخرهای اختصاصی هستند. این ویلاها امکانات بسیار خوبی در داخل و هم فضای بیرونی در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

بهترین هتل‌های شهر قدیمی آنتالیا

غذا و نوشیدنی

این هتل دارای سه رستوران اصلی است که یکی به غذاهای دریایی، یکی به غذاهای ایتالیایی و دیگری به بهترین غذاهای ترکی و محلی اختصاص دارند. این رستوران‌ها دارای یک یفضای روباز نیز هستند و شما می‌توانید غذای بسیار با کیفیتی که ارائه می‌کنند را در چنین فضایی میل کنید. غیر از این موارد

رستوران‌های خاص‌تری نیز در مجموعه در نظر گرفته شده که فضای کوچک‌تر و لوکس‌ترین دارند و البته قیمت غذاها و کیفیت آن‌ها نیز بالاتر است. همچنین بیش از ۸ بار هم در کل فضای Maxx Royal وجود دارد و شما می‌توانید نوشیدنی خود را در هر جایی از هتل از از اتاق تا ساحل و کنار استخرها سفارش داده و میل کنید.

تفریحات بی‌پایان

وقتی گفتیم برای کوچک‌ترها امکانات خیلی خوبی در این هتل گردآوری شده، یعنی این که برای سنین مختلف از ۱ تا ۳ سال، از ۴ تا ۷ سال و از ۱۳ تا ۱۷ سال، کلاب‌های بازی مخصوص در نظر گرفته شده و همگی دارای پرستار بچه هستند و شما می‌توانید کودکان و نوجوانان خود را به آن‌ها سپرده تا لحظاتی عالی را در سفر به آنتالیا تجربه کنند.

همچنین یک پارک ماجراجویی، داینولند برای بازی میان دایناسورها و استخر‌های مخصوص کودکان نیز در مجموعه وجود دارد که هر کدامشان به راحتی چندین ساعت از وقت بچه‌ها را به خود اختصاص خواهد داد.

 

راهنمای سفر ۲۴ ساعته در آنتالیا

وقتی به تصویر این هتل نگاه می‌کنید، حتما می‌بینید که چندین و چند استخر در آن تعبیه شده که شما می‌توانید غیر از استخرهای خصوصی ویلاها، از همگی هر زمان که خواستید استفاده کنید. اما در کنار تمامی این انتخاب‌ها، یک پارک آبی خیلی خوب و بزرگ به نام Cobra Kingdom Aquapark نیز در این مجموعه ساخته شده که شامل چندین و چند سرسره و تونل آبی بزرگ و کوچک و انواع بازی‌های هیجان انگیز برای سنین مختلف می‌شود. حتی یک استخر سرپوشیده‌ی بزرگ نیز در این هتل قرار گرفته تا روزهای سرد سال نیز آبتنی را از دست ندهید.

همانطور که گفتیم، اگر اهل بودن در ساحل هستید، یک ساحل اختصاصی بزرگ و عالی به همراه یک اسکله برای شما وجود دارد تا بتوانید در آن‌ها از سفر خود لذت ببرید. تنها ضعفی که شاید بتوان در این زمینه دید، نبود امکانات کافی برای ورزش‌های آبی است.

و در نهایت، کنار گزینه‌هایی همچون سالن بازی رومیزی و باشگاه ورزشی، نباید اسم این هتل را فراموش کرد که به وجود زمین گلف بزرگ و فوق‌العاده‌ی این هتل اشاره دارد. البته این زمین گلف تنها زمین ورزشی هتل نیست و شما بیش از ۶ زمین تنیس شامل خاک رس و پارکت و همچنین زمین بسکتبال و چند ورزش دیگر را نیز در در این مجموعه می‌بینید.

دیگر بخش‌های هتل

Maxx Royal Belek Golf Resort دارای یک مجموعه اسپای فوق‌العاده لاکچری و عالی با خدمات متنوع بوده که البته رفتن به آن‌جا هزینه‌ای اضافی برای شما خواهد داشت. همچنین شما می‌توانید در کلاس‌های یوگا که به صورت روزانه برگزار می‌شود نیز شرکت کنید. در نهایت فراموش نکنید که در روزهای تابستان، هر شب برنامه‌هی تفریحی از جمله نمایش‌های آکروبات، کنسرت‌های مختلف و ... نیز در هتل برگزار می‌شود.

 

سفری به یادماندنی به شهر ساحلی آنتالیا

۰۲ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران