راهنمای عکاسی اینستاگرامی در ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
راهنمای عکاسی اینستاگرامی در ایروان

آن‌ها که اهل عکاسی هستند، همیشه از سفر به ارمنستان و به خصوص ایروان لذت زیادی خواهند برد. این شهر خیابان‌های جذاب و ساختمان‌های زیادی دارد که هر کدامشان می‌توانند یک قاب زیبا برای تصویر شما باشند. اما اگر می‌خواهید عکس‌های اینستاگرامی خوب بگیرید، حتما باید در تور ارمنستان، به این ۹ جایی که به شما پیشنهاد می‌کنیم، سری بزنید.

 

فرش‌های بازار ورنیساژ

بازار ورنیساژ به طور کلی فضای جالبی برای عکاسی در اختیار شما می‌گذارد که می‌توانید از آن به بهترین شکل لذت ببرید. اما فرش‌های متنوع دست ساز در این بازار، یکی از جذاب‌ترین قاب‌ها را برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی دارد. البته اگر به این بازار رفتید، حتما خرید سوغات در این محل را فراموش نکنید که این بازار یکی از بهترین گزینه‌ها برای این کار در ایروان به حساب می‌آید.

 

راهنمای خریدی جذاب در ایروان

کاسکاد

دلایل زیادی وجود دارد که برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی باید به کاسکاد ایروان بروید. اولین نکته زیبایی خود این مکان است که باعث می‌شود در هر زاویه‌ای بتوانید یک عکس زیبا ثبت کنید. اما یکی قاب‌هایی که خیلی‌ها در هنگام رفتن به کاسکاد به آن توجه نمی‌کنند، پس زمینه کوه آرارات است که از بالای این مکان، می‌توانید برای عکس خود در نظر بگیرید. به هیچ وجه در سفر به ایروان، دیدن این مکان زیبا را از دست ندهید.

درهای قدیمی

گاهی برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی جذاب، نباید به جایی مشخص بروید، بلکه باید در خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر قدم زده تا چیزهای جالبی پیدا کنید. یکی از چیزهایی که عموما در میان عکس‌‌های اینستاگرامی آن‌هایی که به ایروان سفر می‌کنند، خواهید دید، درهای چوبی زیبا و قدیمی است که به عکس شما زیبایی منحصر به فردی می‌دهد. بهترین جا برای پیدا کردن خانه‌هایی که چنین درهایی دارند، درست در وسط خیابان Koghbatsi است.

 

معرفی بهترین اسپاهتل‌های ایروان

آتش بازی در میدان شمالی

آن‌هایی که با ایروان آشنایی دارند، می‌دانند که مردم این شهر عاشق آتش بازی هستند و در هر جشن کوچکی که می‌گیرند، حتما برنامه‌ی آتش بازی خواهند داشت. پس اگر در زمانی خاص به ایروان سفر می‌کنید، گرفتن عکس‌های جذاب در زمان آتش بازی آن هم در میدان شمالی را به هیچ وجه از یاد نبرید.

کافه‌های ایروان

یکی از چیزهایی که ایروان به آن معروف است، وجود کافه‌های جذاب و دوست‌داشتنی در این شهر بوده که گردشگران عاشق آن هستند و کجا برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی، بهتر از کافه‌هایی که دکور زیبا و منحصر به فردی دارند. کافه‌های Rooby، Eat&Fit و Pahest33 از جمله کافه‌های مدرنی هستند که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید، اما پیشنهاد می‌کنیم در محله‌های قدیمی به سراغ کافه‌های محلی رفته و در کنار خیابان‌های خاص شهر بر روی میز چوبی عکس‌هایی زیبا بگیرید.

 

راهنمای سفر تاریخی به ایروان پایتخت ارمنستان

ساعت طلایی در میدان جمهوری

مطمئنا همه به شما پیشنهاد می‌کنند که از میدان جمهوری ارمنستان دیدن کنید و در این محل عکس بگیرید، اما پیشنهاد ما به شما این است که در ساعت طلایی، یعنی نزدیک به غروب آفتاب به این محل رفته و عکاسی کنید. اگر این زمان به میدان جمهوری بروید، خودتان شاهد خواهید بود که منظره‌ی این مکان، در زیباترین حالت خود قرار خواهد گرفت و هم می‌توانید از خود میدان به عکاسی بپردازید و هم تصویری از خودتان با پس زمینه‌ی میدان جمهوری ثبت کنید.

نقاشی‌های خیابانی

یکی دیگر از چیزهایی که به خوبی در ایروان خودنمایی می‌کند، نقاشی‌های خیابانی است که بر دیوارهای این شهر می‌بینید. بهترین جا برای دیدن این آثار هنری، در خیابان‌های Davtashen خواهد بود. طراحی‌هایی که برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی جان می‌دهند و می‌توانید یک دو جین از عکس‌ها با طرح‌های مختلف در سفرتان به ثبت برسانید.

 

۶ سوغاتی ویژه که در سفر به ایروان می‌توانید تهیه کنید

مجسمه "مادر ارمنستان"

یکی از نماد‌های زیبای ایروان، مجسمه ۵۱ متری "مادر ارمنستان" است که مطمئنا یکی از جاهایی خواهد بود، که می‌توانید عکس‌های اینستاگرامی خوبی در آن بگیرید. البته فراموش نکنید که این مجسمه تنها تندیس زیبای ایروان نیست و مجسمه‌های کلاسیک و مدرن زیادی در شهر هستند که هر کدامشان می‌توانند یک تصویر منحصر به فرد از تور ارمنستان برایتان به ارمغان بیاورند.

مسجد آبی

این مکان را نباید با مسجد آبی استانبول اشتباه بگیرید، اما مسجد آبی ایروان نیز در نوع خود یک مکان زیباست که به خاطر وجود کاشی‌کاری‌های آبی رنگش، در میان آن‌ها که قصد گرفتن عکس‌های اینستاگرامی در سفر به ایروان را دارند، به شدت محبوب شده است. پس بد نیست شما هم گوشی خود را برداشته و هم از این مسجد دیدن کنید و هم این که چند عکس زیبا در آن‌جا بگیرید.

 

۲ پارک عالی ایروان برای پیکنیک خانوادگی لذت‌بخش

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران