راهنمای تفریحات شبانه در ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
راهنمای تفریحات شبانه در ایروان

تفریحات شبانه، بخش جذابی از سفر شما با تور ارمنستان زیبا خواهد بود. جوانان زیادی متشکل از محلی‌ها و گردشگران شب‌ها به کلاب‌ها، بارها و تفریح‌گاه‌های مختلف شهر می‌روند و به جشن و شادی می‌پردازند. از نکات بسیار خوب تفریحات شبانه در ایروان این است که اکثر سالن‌ها و مراکز در مرکز شهر قرار دارند و شما می‌توانید به راحتی با کمک حمل و نقل عمومی در ایروان جابه‌جا شوید و هم این که مراکز مختلف را در یک شب سر بزنید.

اما سوال این جاست که بهترین مکان‌ها برای رفتن کدام‌ها هستند؟ این سوالی است که در این مقاله به دنبال جوابش هستیم.

 

Paparazzi

همانطور که گفتیم،‌ یکی از تفریحات جذاب در سفر به ایروان شرکت در کلاب‌‌های شبانه این شهر است. کلاب Paparazzi یکی از بهترین‌ها در ایروان است. جایی که با جشن‌های شلوغ و پرهیاهویش، شبی هیجان انگیز و شاد را برایتان رقم خواهد زد. این مکان با شلوغی و صدای بلند موسیقی‌اش، برای جوانان بیشتر پیشنهاد می‌شود. مخصوصا این که DJهای بین‌المللی در آن به اجرا می‌پردازند و صدای موسیقی الکترونیک همه را به وجد می‌آورد. آقایان برای ورود به این کلاب باید ۲ هزار درام و بانوان باید ۲ درام بپردازند که چیزی دود ۴ و ۲ دلار می‌شود.

آدرس: 3/2 Abovyan str

 

Mezzo Jaz

این کلاب اما برای کسانی که دوست دارند شب خود را با صدای موسیقی اما جو آرام‌تری بگذرانند مناسب است. موسیقی جاز به همراه نوشیدنی‌های فوق‌العاده عالی در یک محیط لوکس و جذاب، از کلاب Mezzo Jaz جایی بسیار عالی در ایروان ساخته است. اینجا یکی از بهترین مکان‌ها در ایروان بوده و با امتیازات بالایی که کسب کرده، محلی است که جمع‌های بزرگ از مردم محلی و گردشگران در آن گرد هم می‌آیند. همچنین شما سلبریتی‌های ارمنی متعددی را خواهید دید که در شب‌های تعطیل به این مکان مراجعه می‌کنند.

 

معرفی مرکز خرید مترونوم در ایروان

آدرس: 1/3 28 Isahakyan Str

 

Calumet

Calumet از قدیمی‌ترین‌ها و البته بهترین کلاب‌های ایروان است. جایی که اینقدر در فرهنگ شب‌نشینی شهر رخنه کرده که نمی‌توان ایروان را بدون آن تصور کرد. اگر می‌خواهید یک برداشت کلی از تفریحات شبانه ارمنی‌ها را ببینید؛ به این کلاب بروید که هزینه‌ی سنگینی روی دستتان نمی‌گذارد و جایی عالی‌ست که عموما هر شب مملو از جمعیت خواهد شد. البته با تمام جذابیت‌هایی که Calumet  دارد، اگر از بوی سیگار بیزارید، بهتر است سراغ این محل نروید چون سیگار کشیدن در این کلاب آزاد است.

آدرس: 56a Pushkin Street

 

Kami

یکی دیگر از کلاب‌های شبانه‌ی جذاب ایروان که به سبک اروپایی بوده و در شب‌های مختلف، ژانرهای متفاوتی ازموسیقی در محیط آن به گوش می‌رسد. از نظر قیمتی Kami خیلی جای گران قیمتی نیست، اما فضای لوکسی دارد که با مبلمان راحت و سقفی بلند که از آن چهلچراغ آویزان است، دکور شده است. برای رفتن به این مکان نیاز به پرداخت ورودی نیست، اما باید لباس شیک بپوشیده و در صف قرار بگیرید تا اجازه‌ی ورود پیدا کنید. در محیط کلاب نیز حتما باید نوشیدنی سفارش دهید تا بتوانید در آن‌جا بمانید.

 

۵ تفریح هیجان آور در سفر به ارمنستان

آدرس: 18 Abovyan Street

 

Malkhas Jazz

با توجه به این که موسیقی جاز در این خطه محبوبیت بالایی دارد، کلاب‌هایی که به این موسیقی اختصاص داشته نیز کم نیستند. Malkhas نیز حال و هوایی خاص و شیک دارد و برای کسانی که می‌خواهند به صدای موسیقی گوش دهند، نوشیدنی بنوشند و کمی رقص کنند، عالی به نظر می‌آید. هنرمندانی هم که در این محل به اجرا می‌پردازند، عموما هنرمندان خوب و با استعدادی هستند. کلاب Malkhas بین محلی‌ها خیلی محبوب است و برای ورود نیز نیاز به پرداخت ۲ هزار درام ورودی دارید، اما بهتر است از قبل میزی برای خود رزرو کنید، چون خیلی شب‌ها مخصوصا شب‌های تعطیل، به سرعت تمامی میزها پر می‌شوند.

آدرس: 52/1 Pushkin Street,

 

El Sky

اگر دوست دارید شب خود در ایروان را در جایی جذاب با نمایی ۳۶۰ درجه از شهر سر کنید، El Sky باید انتخاب شما باشد. این مکان در طبقه هفتم مرکز تجاری ایروان پلازا واقع شده و شامل سالن‌های سرپوشیده و روباز است که عموما تم جشن‌ها و DJ آن‌ها متفاوت است. اگر به تور تابستان ایروان رفته‌اید، حتما شبی را در El Sky سر کنید، تا هم شبی شاد را سپری نمایید و هم از هوای خنک و عالی تراس آن بهره ببرید.

آدرس: 9 Grigor Lusavorich Street

 

Tiki

آخرین پیشنهاد ما به شما جایی متفاوت از تمام گزینه‌هایی است که در این نوشته آورده‌ایم. یک کلاب عالی که موسیقی لاتین شب‌ها در آن پخش می‌شود و جان می‌دهد برای یک شب شاد دو نفره با رقص فراوان و شادی و خنده‌ی مضاعف. جایی عالی که در آن می‌توانید رقص سالسا، مامبو و باچاتا را تجربه کنید. این بار به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند و شب‌ها به یک کلاب شبانه‌ی عالی بدل می‌شود.

 

در مرکزخرید دالما گاردن ایروان تفریح کنید

آدرس: 2 Aram Street

۰۹ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران