تجربه هایی دیوانه‌وار در تور دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
تجربه هایی دیوانه‌وار در تور دبی

دبی به عنوان مقصدی مجلل و آینده‌نگر در ساخت و ساز و تجارت کلانشهری کویری اما زیبا است که امروزه بیش از ۲۰ هزار میلیونر در آن زندگی می‌کنند. براساس The Wealth Report 2016، دبی پنجمین شهر مهم جهان برای افراد فوق‌العاده ثروتمند، افرادی که ۳۰ میلیون دلار یا بیشتر دارایی خالص دارند است. بنابراین مطمئنا این شهر یک زمین بازی جذاب برای افراد ثروتمند محسوب می‌شود. در اینجا ما بدون در نظر گرفتن پارامتر هزینه‌ها، کارهای دیوانه‌واری که تنها در تور دبی می‌توانید ببینید و انجام دهید را بررسی می‌کنیم.

 

استایل رفت و آمد

آیا در دبی به دنبال تاکسی‌های اوبر هستید؟ خب چرا یک هلیکوپتر اوبر را امتحان نمی‌کنید، یا یک راننده استخدام نمی‌کنید و با یک رولز رویس در شهر گشت و گذار نمی‌کنید؟ در غیر این صورت اگر ترجیح می‌دهید خودتان رانندگی کنید، یک ماشین لوکس مانند فراری کرایه کنید. فقط مراقب باشید که زیاد سرعت نگیرید، زیرا پلیس دبی شما را با یکی از اتومبیل‌های لوکس اسپرت خود از جمله لامبورگینی، مک لارن و بوگاتی جلب خواهد کرد.

 

معروف‌ترین آسمان‌خراش‌های دبی

حیوانات خانگی عجیب و غریب

تا به حال فکر کرده‌اید که می‌توان یوزپلنگ را نوازش کرد یا با یک ببر پیاده روی کرد؟ در دبی نگهداری حیوانات عجیب و غریب هنوز قانونی است. اگر خرید یک گربه بزرگ در لیست علاقه مندی‌های شما قرار ندارد، می‌توانید از حیوانات خانگی عجیب و غریب که به باغ وحش‌های سراسر امارات متحده عربی اهدا شده‌اند دیدن کنید. این تجربه‌ای منحصر به فرد است که شانس تعامل با موجوداتی بی‌نظیر و دور از دست را فراهم می‌آورد.

روزی آفتابی

دبی شهری کویری و گرم است که ساعات اوج تابش خورشید مردم بیشتر به جاهای سرپوشیده پناه می‌برند با این همه فعالیت‌های جذابی برای انجام وجود دارد. به یکی از پارک‌های آبی در دبی بروید، سوار بالن هوای گرم شوید و یا در صحرا شام بخورید. با یک برنامه‌ریزی درست می‌توانید بهترین استفاده را از تور دبی داشته باشید.

 

لوکس‌ترین مراکز خرید دبی

جشن و مهمانی مانند یک میلیونر

یک مگا قایق ۵ ستاره اجاره کنید و در سواحل دبی حرکت کنید. نمای شهر از دریا خیره کننده است، به ویژه اگر در زمان‌هایی مانند سال جدید یا روز ملی آتش بازی وجود داشته باشد. همه ما می‌دانیم که بازی با آتش می‌تواند خطرناک باشد بنابراین مراقب باشید که چیزی را آتش نزنید، اما اگر این اتفاق افتاد نگران نباشید زیرا دفاع مدنی دبی دارای جت اسکی برای مبارزه با آتش سوزی در آب است.

طلای فراوان

در دبی می‌توانید تمام اشیا با ارزش‌تان را مورد استفاده قرار دهید و به رخ بکشید و زیبا شوید. به علاوه اقلام روکش طلا مانند اتومبیل، مبلمان و وسایل الکترونیکی در دبی به یک روند تبدیل شده است. اگر به جای آن جواهرات خوب و قدیمی را ترجیح می‌دهید ، سری به بازار طلای دبی (Souk Gold) بزنید. این بازار آنقدر از طلا لبریز است که نگاه کردن به آن سخت است ولی نگاه نکردن به آن دشوارتر است.

 

۷ غذای عربی فوق‌العاده در دبی

سرگرمی‌های دیوانه‌وار

تا به حال فکر کرده‌اید که پریدن از هواپیما چگونه خواهد بود و چه حسی دارد؟ اگر با دوستان خود در دبی هستید هواپیما کرایه کنید و در حالی که از تماشای مناظر پالم جمیرا در دبی لذت می‌برید بیرون بپرید و سقوط را تجربه کنید. اگر سرویس‌های VIP برای شما مناسب نیستند هیچ اشکالی ندارد Skydive Dubai سقوط تکی با همراه‌های شخصی و سواری شخصی با گایروکوپتر را ارائه می‌دهد.

کاوشگر باشید

پروژه The World از ۳۰۰ جزیره ساخته دست بشر تشکیل شده که از نظر استراتژیک شبیه نقشه جهان هستند و قیمت خرید آن‌ها از ۷ میلیون دلار تا ۱.۸ میلیارد دلار متغییر است. اگر این مقداری از محدوده قیمت شما خارج است اما هنوز هم دوست دارید گشت و گذار کنید ، جزیره لبنان دارای یک کلوپ ساحلی و خانه‌های خصوصی است که برای اجاره در دسترس هستند.

 

معرفی تور گشت و گذار خصوصی در دبی

طلای بیشتر

معمولا وقتی به دستگاه پول نقد مراجعه می‌کنید انتظار دارید دستگاه به شما پول نقد بدهد. به طرز دیوانه‌واری در دبی دستگاه‌های Gold To Go، با کارت کشیدن به شما طلای ۲۴ عیار می‌دهند.

خدمات کلاس بالا

وارد دنیای ثروتمندان و مشاهیر شوید. با استخدام راهنما، کارهای بیشتری انجام دهید و از اوقات فراغت بیشتر لذت ببرید. پرسنل شخصی شامل آشپزها، ساقی‌ها و خدمتکاران هستند. سایر خدمات مفید شامل خیاطان و مربیان شخصی و همچنین مشاوران خرید شخصی است. اما محبوب‌ترین خدمات در دبی شامل تحویل مواد غذایی و شستشوی ماشین در پارکینگ‌ها است.

 

غواصی در بهترین مکان‌های دبی

خنک شوید

بعد از گردش زیر آفتاب به بزرگ‌ترین پیست اسکی داخل سالن در دبی بروید. فعالیت‌ها شامل، اسکی، اسنوبورد و بازی با پنگوئن است. اگر هنوز هم می‌خواهید بعد از یک روز گردش در گرما، خنک شوید خیال خود را راحت کنید و در یکی از Camp Outsها اقامت کنید.

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 26 تیر 1400)

نظرات کاربران