تجربه سفر متفاوت بهاری در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
تجربه سفر متفاوت بهاری در دبی

دبی یکی از مقاصد بسیار جذاب با فعالیت‌های متنوع و سرگرم کننده است که به خاطر نزدیکی به مرزهای کشورمان در رده‌های بالای مقاصد محبوب بین ایرانی‌ها برخوردار است. به علاوه با آمدن بهار و تعطیلات نوروزی تور دبی بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرد. به علاوه بهار یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به دبی است درست وقتی که هنوز هوا آنقدرها گرم و سوزان نشده و نسیم ملایمی از سمت دریا می‌وزد. باغ‌های تفریحی پر از گل می‌شوند و ساعت کار بیشتر نقاط تفریحی افزایش میابد. فعالیت‌های بسیار متنوعی در دبی وجود دارد که تمامی افراد و سلیقه‌ها را راضی نگه می‌دارد و فرقی نمی‌کند شما با گروهی از دوستان هستید و یا در جمعی خانوادگی.

 

در میان تپه‌های شنی به تور موتور چهار چرخ بروید

هیچ فعالیتی در دبی بدون فعالیت‌های بیابانی کامل نخواه بود. احتمالا هیچ کدام از فعالیت‌های بیابانی به اندازه بالا جهیدن بر روی تپه‌ها آن هم با موتور ماشین باگی ۸۰۰ سی سی هیجان انگیز نباشد. در دبی تورهای زیادی هستند که در حوضه تفریحات بیابانی فعالیت می‌کنند شما می‌توانید با یکی از آن‌ها به تور نیم روزی گشت و گذار بین تپه‌های شنی بروید.

به Bounce Dubai بروید

این یک زمین بازی فوق‌العاده برای تفریح و ورزش است که از انواع ترامپولین ها، از جمله مناطق دجبال و یک گودال فوم تشکیل شده است. فرقی نمی‌کند به دنبال بازی هستید و یا تفریح بی‌شک رفتن به این سالن راهی عالی برای سوزاندن کالری و تجربه فعالیتی پر از انرژی و خنده و تمرین است که چه بزرگسالان و چه کودکان عاشق وقت گذرانی در آن می‌شوند.

 

در سفر دبی کجا اقامت داشته باشیم؟

با تور اتوبوس دور شهر را بگردید

دبی شهری بسیار بزرگ است که گاها رفت و آمد بین مناطق مختلف بسیار زمان‌بر می‌شود. شما می‌توانید با شرکت در تور اتوبوس دو طبقه از دردسر تاکسی سواری و قیمت‌های نجومی خلاص شوید و اطراف شهر را به راحتی بگردید. این تور با گذر از ۴۶ ایستگاه و حرکت در ۶ مسیر به تمام نقاط دیدنی دبی سر می‌زند. برای داشتن بهترین مناظر در طبقه بالا بر روی صندلی‌های هوای آزاد بنشینید اما فراموش نکنید که حتما کلاه بپوشید تا از تابش خورشید در امان بمانید. از آنجایی که این تور از مکان‌های زیادی عبور می‌کند، یکی از هوشمندانه‌ترین کارهایی است که می‌توانید در دبی انجام دهید مخصوصا اگر وقت کمی دارید.

کایت‌سرف یا موج سواری در ساحل کایت

دبی با داشتن آب و هوای خوب در نیمه دوم سال و آب و هوای گرم و آفتابی در نیمه اول سال بهشت ورزش‌های آبی در سراسر کره زمین است. قدرت خود را در موج سواری امتحان کنید که واقعا سخت‌تر از آنچه به نظر می‌رسد است یا با کایت موج سواری به آسمان بروید و از مناظر پانورامای اطرافتان لذت ببرید. بعد از این که حسابی کالری سوزاندید و تفریح کردید ساحل کایت با ماسه‌های نرم پودری جایی عالی برای چرت بعد بازی و ورزش خواهد بود.

 

معرفی ۸ رستوران رمانتیک دبی

در اتاق باران بنیاد هنر شارجه در میان طوفان قدم بزنید

آیا از باران و جریان‌های آبی مثل آبشار لذت می‌برید؟ شما می‌توانید در اتاق باران بنیاد هنر شاجه بدون خیس شدن قدم بزنید. البته که این کار جادو نیست و با استفاده از تجهیزات پیشرفته طراحی شده است. به این صورت که حسگرهای پیشرفته و دوربین‌های دقیق با استفاده از الگوی حرکت بازدیدکنندگان و نقاط توقف آن‌ها، بارش باران را متوقف می‌کند. شاید تفریحات زیادی باشد که در جاهای دیگر امارات پیدا شوند اما این اتاق باران را در هیچ جای دیگر پیدا نخواهید کرد.

سوار یک تور مجلل قایق بادبانی شوید

دبی با نام مستعاری مانند شهر طلا، همه چیز در مورد تجملات، نهایی بودن، و سبک زندگی لوکس را ارائه می‌دهد که هیچ چیز مانند تور قایق بادبانی بر فراز اسکله دریایی درخشان، تجربه‌ای لوکس را به ارمغان نمی‌آورد. چه در بعدازظهر با یک لیوان نوشیدنی در دست سفر دریایی داشته باشید و چه در نور ماه با موسیقی زنده و بوفه به دریا بزنید، زمان شگفت انگیزی در انتظار شما خواهد بود.

پرتاب خود را در تاپ گلف امتحان کنید

تاپ گلف ترکیبی از لذت در یک محدوده تفریحی با فناوری فانتزی، غذاهای عالی، و فضایی فوق‌العاده سرزنده است. استفاده از توپ در زمان شما نامحدود است یعنی هر تعداد در راند خود می‌توانید داشته باشید و این یعنی افراد حرفه‌ای می‌توانند مشغول بازی شوند در حالی که بقیه روی مبل دور میز نشسته‌اند و از نوشیدنی و اسنک‌ها لذت می‌برند.

 

بهترین رستوران‌های نزدیک به دبی مال

در Kartdrome با سرعت برانید

با حرکت در گوشه‌ها، رانندگی در سرعت بالا را امتحان کرده و آدرنالین‌تان را به سقف بچسبانید. کارتینگ یکی از جذاب‌ترین تجارب تفریحی در سفر است که اوقات بسیار جذابی را برای شما و همراهان‌تان به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید یکی از مسیرهای بین‌المللی ۱.۲ کیلومتری در فضای باز یا مسیرهای سرپوشیده به طول ۶۲۰ متر را انتخاب کنید و اگر زمان اجازه می دهد، چرا یک یا دو بازی تگ لیزری را هم گروهی انجام ندهید؟ سپس در Happy Hour با خرید یکی بخر دوتا ببر گردش‌تان را به اتمام برسانید.

در فلایینگ کاپ غذا بخورید

ممکن است فلایینگ کاپ (Flying Cup) از دور شبیه به تاب‌های بازشونده در شهربازی‌ها باشد اما در حقیقت این اسم یکی از رستوران‌های خلاقانه دبی برای مفهوم جدیدی از غذاخوری است. تصور کنید که در حال نوشیدن یک قهوه و خوردن ذرت بو داده سر میز شام هستید، با این تفاوت که میز شام ۴۰ متر بالاتر از سطح زمین قرار دارد و منظره ۳۶۰ درجه‌ای را به نمایش می‌گذارد که خلیج فارس پایین آن واقع شده است.

گشت و گذاری شهری به شهر قدیمی دبی داشته باشید

آسمان خراش‌های خلاقانه و جزایر ساخت بشر را برای لحظه‌ای فراموش کنید. دبی شهری غنی از فرهنگ و تاریخ است که همه آن‌ها در محله پر جنب و جوش بُر دبی به نمایش گذاشته شده‌اند. تورهای شهر قدیمی که توسط مردم محلی هدایت می‌شوند، بازدیدکنندگان را به اسکله، مساجد باستانی، بازارها و غیره می‌برند. کفش‌های پیاده روی خود را بپوشید و از جاهای اصیل و دیدنی دبی، قسمتی که هسته اولیه این ابرشهر محسوب می‌شود دیدن کنید.

 

اجاره‌ی ماشین‌های لاکچری و سوپرکار در دبی

یک سلفی عالی در دنیای سه بعدی دبی بگیرید

دنیای سه بعدی دبی که در مساحتی ۲۱ هزار فوت مربعی گسترده شده دنیایی از خلاقیت و تخیل را به تصویر کشیده است. بازدید از این مجموعه و گرفتن سلفی‌های بی‌نظیر بر هر کسی که در تور دبی سفر می‌کند واجب و ضروری است. از طریق توهمات نوری و بصری و همچنین ۱۸۵ نقاشی باورنکردنی "ترفند-هنر"، تعداد زیادی از تصاویر به یاد ماندنی و اوقات عالی در انتظار شماست!

وارد خانه جن زده هیستریا شوید (اگر جرات دارید)

اگر به راحتی کنترل خود را از دست می‌دهید پس از این مورد بگذرید و سراغ بند بعد بروید. اما اگر هوس کردید آدرنالین خون‌تان را به سقف بزنید بهترین انتخاب جلو روی شماست. اگر ایده زندگی در کابوس‌های درهم برایتان فریبنده است، هیستریا آماده است تا هر کسی که آنقدر شجاع باشد تا وارد درهای عمارت شبح مانندش شود بترساند. این خانه ترسناک سرگرم کننده در دبی مال واقع شده و در تیررس گردشگران قرار دارد. تکرار می‌کنیم که هیستریا مناسب هر کسی نیست.

 روی تخته پارویی ایستاده در زیر نور آفتاب غوطه ور شوید

با شناور شدن در آب‌های آرام دبی با تخته پارویی و غوطه‌ور شدن در آفتاب و خط افق، می‌توانید با طبیعت ارتباط برقرار کنید. اگر برای بار اول چنین تجربه‌ای کسب می‌کنید نگران نباشید افراد خبره‌ای هستند که با رعایت نکات ایمنی همه چیز را به شما آموزش دهند. افراد متوسط و حرفه‌ای، می‌توانند به سادگی یک تخته اجاره کنند و به دنبال ماجراجویی خودشان باشند.

 

۷ تفریح جذاب در محله قدیمی دبی

سفر یک روزه به دنیای فراری، خانه ترن هوایی رکوردشکن

شاید انتظار داشته باشید فراری ورلد چیزی بیشتر از یک موزه غول پیکر از خودروهای کلاسیک ایتالیایی باشد، اما چقدر این انتظار اشتباه خواهد بود. به عنوان اولین پارک موضوعی مارک فراری بر روی زمین، علاوه بر تاریخچه پیچیده این خودروسازی، نقطه کانونی بی‌رقیب دنیای فراری فرمول روسا است که با حداکثر سرعت ۱۴۹ مایل در ساعت، رسما سریع‌ترین ترن هوایی در جهان محسوب می‌شود. علیرغم اینکه فراری ورلد در ابوظبی قرار دارد، شرکت‌های تور شما را از محل اقامت‌تان برمی‌دارند و به همانجا می‌برند، بنابراین تنها چیزی که باید به آن فکر کنید این است که آیا به اندازه کافی شجاع هستید یا نه!

تاریخ دبی را در موزه دبی دنبال کنید

موزه دبی که در قلعه باستانی، تاریخی و فوتوژنیک الفهیدی قرار دارد، به عنوان ماشین زمان عمل می‌کند و مهمانان را به سال‌های قبل از کشف نفت و آسمان‌خراش‌های نهایی در امارات می‌برد. گالری‌ها و دیوراماها در اندازه واقعی، مکان‌هایی را از نهرها، خانه‌های سنتی، مساجد، سوق‌ها و بسیاری موارد دیگر بازسازی می‌کنند. تضاد بین آن زمان و اکنون واقعا جذاب و بی‌نظیر است.

در سفری خانوادگی با کودکان از OliOli دیدن کنید

اگر در سفری خانوادگی با بچه‌ها به سر می‌برید اینجا پیشنهادی برای شما داریم. موزه تعاملی OliOli با مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و بازی‌های منحصربه‌فرد و متمرکز بر کودک، سرگرمی را با آموزش ترکیب می‌کرده و حواس بچه‌ها را همراه با تفریح و خوش گذرانی متمرکز و تقویت می‌کند. کارکنان همیشه در دسترس هستند تا بچه‌ها را سرگرم کنند، و این به والدین اجازه می‌دهد که بنشینند و یک استراحت خوب را وسط آن همه تفریح و گشت و گذار تجربه کنند.

 

بهترین رستوران‌های دبی با منظره دریا

۲۳ بهمن ۱۴۰۰

نظرات کاربران