تجربه‌ی متفاوت تورهای قایق سواری دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
تجربه‌ی متفاوت تورهای قایق سواری دبی

دبی یکی از لوکس‌ترین و بهترین شهرهای جهان است که سالانه هزاران هزار مسافر از آن دیدن می‌کنند و در جای‌جای آن برای ساختن تجربه‎‌های ناب پرسه می‌زنند. شهری امن که هم می‌شود تنهایی و هم می‌شود دسته جمعی به آن سفر کرد و خوش گذراند. شهری پر از جاذبه‌های تفریحی و مرکزخریدهای مجلل که بهترین خریدهای عمرتان را در آنها می‌توانید انجام بدهید. شهری که هتل‌های لوکس‌اش هرکدام یک شهرک گردشگری به شمار می‌آیند. در سفرتان با تور دبی که بیشتر ثروتمندان جهان به آن سفر کرده‌اند، اگر می‌خواهید با تجربه‌های متفاوت قایق سواری آشنا شوید. همراه ما باشید تا تورهای مختلفی که در این رابطه برگزار می‌شوند را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- تور قایق‌های زرد رنگ

اگر می‌خواهید برای یک ساعت یک تور دریایی هیجان‌انگیز داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم تور قایق‌های زرد رنگ را در سفر به دبی انتخاب کنید. توری که شما را به دیدن مناظر زیبای مارینا و پالم جمیرا می‌برد. توری که ۷۵ دقیقه‌ای و ۹۰ دقیقه‌ای آن نیز برگزار می‌شوند و هرچقدر زمان برگزاری آن طولانی‌تر باشد، مناظری که به دیدن آنها می‌روید بیشتر می‌شود. برای مثال در تور ۹۰ دقیقه‌ای قایق‌های زرد رنگ، علاوه بر دیدن مناظر پالم جمیرا و مارینا، به دیدن آتلانتیس و برج العرب نیز برده می‌شوید. این تورها در ساعات مختلف روز برگزار می‌شوند و تنها زنان باردار و کودکانی که وزن‌شان زیر پانزده کیلو است اجازه ندارند در آنها شرکت کنند. در این تورها اجازه ندارید غذا و نوشیدنی همراه خود کنید و به شما توصیه می‌کنیم حتما یک دوربین خوب همراه خود ببرید. چراکه زیباترین تصاویر مقابل دیدگان‌تان قرار می‌گیرد و خیلی حیف است عکس‌های خوب نیندازید.

 

برترین برنامه‌های تفریحی دبی در نوروز 99

تورهای قایق سواری دبی

۲- قایق‌سواری‌های ارزان

در دبی تورهای قایق سواری لوکس زیاد هستند اما در این شهر ارزان هم می‌توانید سوار قایق شوید و لذت ببرید. یکی از تورهای ارزان قایق سواری در این شهر تور قایق سواری میان دو بازار بور و دیرا است که با قایق‌های چوبی به نام آبرا برگزار می‌شوند. پیمودن فاصله‌ی میان این دو بازار با قایق ده دقیقه طول می‌کشد و در این ده دقیقه می‌توانید یک تجربه‌ی متفاوت به گنجینه‌ی تجربه‌های خود اضافه کنید.

تورهای قایق سواری دبی

۳- قایق سواری شخصی

اگر دوست دارید در آب‌های دبی کاپیتان قایق خودتان باشید این امکان برایتان فراهم است. در این شهر می‌توانید قایق‌هایی اجاره کنید که امکان دریانوردی را به طور خصوصی برایتان فراهم می‌آورند. البته نه به این معنا که شما در آب‌ها رها شوید، نه. در این تجربه‌ی قایق سواری، یک قایق دیگر شما را همراهی می‌کند تا هم برایتان مسیر یابی کند و هم اگر کمک خواستید همراهتان باشد. این قایق سواری یکی از گران‌ترین قایق سواری‌های دبی به شمار می‌آید.

 

بهترین تفریحات شبانه در دبی (بخش اول)

تورهای قایق سواری دبی

۴- جت‌اسکی سواری

جت‌اسکی یکی از هیجان‌انگیزترین تورهای دریانوردی در دبی است که به شما توصیه می‌کنیم حتما آن را تجربه کنید. در این تجربه می‌توانید خودتان رانندگی کنید و به صورته دو نفره یا تک نفره سطح آب را بشکافید و با سرعت پیش بروید. در تمامی سواحل‌ این شهر می‌توانید این تفریح را انجام بدهید چرا که امکانش برایتان فراهم آمده است. این تفریح یکی از تفریحات لوکس دبی به شمار می‌آید که برای آن باید هزینه کنید اما مطمئن باشید از هزینه‌ای که انجام داده‌اید پشیمان نمی‌شوید. همچنین می‌توانید این تفریح را در سواحل اختصاصی متعلق به هتل‌های لوکس انجام بدهید. هتل آتلانتیس بهترین امکان‌ها برای تورهای جت اسکی سواری در شهر دبی را دارد.

 

راهنمای سفر عاشقانه به دبی؛ شهر آسمان‌خراش‌ها و سواحل آرام

تورهای قایق سواری دبی

۵- اجاره کروز اختصاصی

این قایق سواری برای ثروتمندان است که به همراه خانواده یا شرکای تجاری‌شان در سفر به دبی یک کروز اختصاصی اجاره می‌کنند تا لحظات خوشی را در آب‌های دبی داشته باشند. اجاره‌ی کروز به صورت اختصاصی گران است. چرا که تمامی امکانات آن تنها در اختیار شماست و سکاندار و خدمه‌ی آن نیز برای ارائه‌ی خدمات به شما در آن حضور دارند. اگر می‌خواهید یک قرار تجاری مهم با شرکای بین‌المللی‌تان در دبی برگزار کنید می‌توانید روی این کروزهای اختصاصی حساب ویژه باز کنید.

تورهای قایق سواری دبی 

۶- کروزهای بزرگ

اگر به دنبال یک تجربه‌ی عاشقانه‌ی عالی در دبی هستید به شما توصیه می‌کنیم در تور کروزهای این شهر شرکت کنید. با شرکت در این تورها به هنگام غروب به آب برده می‌شوید تا زیباترین تصاویر را ببینید و بعد از این امر یک شام عالی در عرشه‌ی کشتی نوش جان کنید و لذت ببرید. همچنین می‌توانید موسیقی سنتی عربی گوش کنید و در فضاهای بی‌نظیر و دنج این کشتی برای ساعاتی خوش بگذرانید.

 

تفریحات رایگان در دبی برای سفری لذت‌بخش‌

تورهای قایق سواری دبی

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران