تور یک روزه سافاری صحرای دبی تجربه‌ای هیجان‌انگیز در دل صحرا

جاذبه‌های گردشگری دبی
تور یک روزه سافاری صحرای دبی تجربه‌ای هیجان‌انگیز در دل صحرا

دبی در کنار جذابیت‌های مدرنی که به واسطه هزینه‌های گزاف در مرکز شهرش بنا شده، نقاط طبیعی بسیار زیبایی نیز دارد که دیدن از آن‌ها می‌تواند به سفرتان جلوه‌ای متفاوت ببخشد. صحرای بسیار زیبای دبی یکی از این نقاط است که به واسطه تورهای گردشی یک روزه، دیدن از آن‌ها نه تنها سخت نیست، بلکه برای تمام اعضای خانواده می‌تواند به یکی از مفرح‌ترین تجربیات تور دبی نیز بدل شود.
این تفریح به قدری در دبی محبوب شده که حالا بسیاری از گردشگرانی که با تور دبی به این شهر سفر می‌کنند، یک بار آن را امتحان کرده و شبکه‌های اجتماعی پر شده از خارجی‌هایی که در شن‌های طلایی آن عکس‌های سلفی و دسته جمعی می‌گیرند.

 


چرا سافاری صحرای دبی؟


جدا از جنبه‌های تفریحی حضور در صحرای بسیار زیبا و بی‌پایان دبی، گردشگران در این گردش تجربه‌ای از رسومات و گذشته دبی را نیز از سر خواهند گذراند. ترکیبی از سفر با تجهیزات مدرن، گردش در میان شن‌های طلایی، صرف یک غذای کاملا سنتی عربی در چادرهای خاص و انجام انواع تفریحات و خوش‌گذرانی‌ها و بازگشت به دبی، مجموعا روزی فوق‌العاده را برایتان رقم خواهد زد.

 

۸ تفریح هیجان‌انگیز که در صحراگردی دبی باید انجام دهید

 

 

 سافاری صحرای دبی

 


سافاری‌های دبی را شرکت‌های مختلفی برگزار می‌کنند که هر کدام تقریبا شرایط خاص به خود را دارند. اما اکثرا از درب هتل آغاز شده و شما را به وسیله ماشین‌های شاسی بلند مدرن به کمپ‌های صحرایی می‌رسانند. در آن‌جا برنامه‌های تفریحی و گردش‌ها آغاز شده، می‌توانید سواری بر شتر را امتحان کنید، شاهین پرواز دهید، روی شن‌ها سواری کنید در مراسمات موزیکال شرکت کنید و در نهایت یک غذای عربی عالی در زیر چادرهای مخصوص میل کنید.

 


برنامه‌های تفریحی در سافاری صحرای دبی


ماجراجویی‌های ورزشی: قدم زدن میان شن‌های طلایی یا عکس گرفتن در محیطش تنها کاری نیست که قرار است در صحرای دبی انجام دهید. سواری با تخته‌های مخصوصو بر روی تپه‌های شنی، سواری با ماشین‌های باگی یا موتورهای چهار چرخ و شتر سواری از جمله جذاب‌ترین کارهایی هستند که می‌توانید در صحرا انجام دهید. این‌ها جدا از گردش بر روی جیپ‌های مخصوص است که شما را به قلب صحرا می‌برند!

 

 

سافاری صحرای دبی

 


صرف غذای عربی: غذای محلی و سنت‌های عربی در کمپ‌ها زمان شام موج می‌زند. غذاها همه سنتی هستند و بخشی از گوشت شتر تهیه می‌شوند، به صورت بوفه آزاد سرو شده و در کنارشان موسیقی زنده عربی به همراه نمایش‌های مخصوص در حال اجرا است. در میان غذا نمایش عروسکی، رقص‌های محلی و حتی نمایش‌ با اسب نیز اجرا شده تا این شام را هر چه بیشتر در خاطر شما زنده نگه دارد.
شب زیر چتر ستارگان: توری که انتخاب می‌کنید دو حالت دارد، یا بعد از شام به اتمام رسیده و به هتل بر می‌گردید، یا اینکه شب را نیز در این محل سر می‌کنید. بدون شک بودن در این صحرای زیبا و تماشای آسمان بی‌نظیرش به همه توصیه می‌شود. جدا از برنامه‌های خاص، خاطره‌ی یک شب در فضای بسیار زیبای صحرای دبی، هیچ گاه از خاطرتان پاک نخواهد شد.

 

راهنمای سفر ۴ روزه به دبی؛ شهر هیجان تفریح در شن‌های صحرا و آبی دریا

 

 

سافاری صحرای دبی

 


چطور بهترین سافاری صحرا را برای خود برگزینیم؟


زمان برگزاری: بسیاری از سافاری‌ها صبح را برای شروع انتخاب می‌کنند. اگر چه گرما در این مدت شما را آزار خواهد داد اما بسیاری از فعالیت‌های صحرایی از جمله باگی سواری یا سواری با تخته روی تپه‌ها تنها زیر نور قابل انجام است. با این همه سافاری‌هایی که بعد از ظهر انجام می‌شوند محبوبیت بیشتری دارند چون تعداد زیادی تنها برای برنامه شبانه به این سافاری می‌روند. مدل دیگری هم هست که در تمام طول روز جریان دارد و هر دو را می‌توانید تجربه کنید. این تصمیم با خود شماست که کدام مورد با سلایقان بیشتر جور در می‌آید.

 

 

سافاری صحرای دبی

 


نوع برنامه‌های تفریحی: همه‌ی سافاری‌ها تمام برنامه‌های تفریحی را ندارند. همانطور که گفته شد، بسیاری خانواده‌ها تنها برای روزی آرام در کمپ به این برنامه می‌روند. پس خیلی مهم است که برنامه‌ای را انتخاب کنید که با سلیقه شما در مورد برنامه‌های تفریحی و هیجان انگیز جور باشد. اگر به دنبال روزی پرهیجان می‌گردید، حتما نگاه کنید که باگی سواری و شتر سواری در میان برنامه‌های سافاری مورد نظر باشد، در غیر این صورت تنها شما می‌مانید و صحرا و گرما و شبی در کمپ. اگر چنین برنامه‌ی ساکتی را می‌پسندید، پس برنامه شبانه و بدون قسمت‌های ماجراجویانه را انتخاب کنید.

 

راهنمای سفر تنهایی زنانه به دبی؛ شهر تفریحات دریایی و صحرایی

 

 

سافاری صحرای دبی

 


هزینه: بر اساس زمانی که به تور دبی رفته‌اید، حتما نگاهی به تمامی قیمت‌ها بندازید و سپس سافاری خود را انتخاب کنید. برای مثال اگر در ایامی که کم‌تر گردشگر به دبی سفر می‌کنید به سراغ سافاری‌ها بروید، آن‌هایی که بسیار معروفند، قیمت‌های خود را تقلیل نخواهند داد، اما باقی شرکت‌ها با تخفیف‌های خوب انتظار شما را می‌کشند.
برنامه‌های توامان: یکی از چیزهایی که قبل از خرید بلیط سافاری باید به آن نگاه بندازید، برنامه‌های هست که به همراه هم به فروش می‌رسند و مجموعا تخفیف‌های بسیار عالی را شامل می‌شوند. برای مثال برنامه‌های دو روزه که یک روز به سافاری صحرا و یک روز به کروز سواری در کانال‌های آبی اختصاص دارد، از پلن‌های معروف فروش در دبی به حساب می‌آید که تخفیفی بسیار عالی را برای شما در بر خواهد داشت. پس اگر برنامه امتحان کردن هر دو را داشته باشید می‌توانید از چنین امکانی استفاده کنید.

 

 

سافاری صحرای دبی

 


نمونه‌ای از برنامه‌های یک سافاری صحرا در دبی و هزینه‌های آن


از معروف‌ترین سافاری‌های دبی می‌توان به سافاری مخصوص بعد از ظهر و شب اشاره کرد که با سوار شدن شما در ماشین مخصوص از ساعت ۲ بعد از ظهر آغاز می‌شود و به سمت کمپ صحرا حرکت خواهید کرد. ماشین‌های ۴×۴ که شما را وارد کمپ می‌کنند همان‌هایی هستند که بعدها سوار بر آن‌ها صحرا را گشت خواهید زد.
برنامه‌ این سافاری شامل چند فعالیت در بعدازظهرهای نسبتا خنک صحرا می‌شود، از جمله: سواری بر روی تخته‌های مخصوص و پایین رفتن از تپه‌های شنی، گردش با ماشین‌های گفته شده در صحرا و شترسواری. برنامه‌های درون کمپ نیز شامل نمایش دور آتش، رفص محلی، عکاسی با لباس‌های مخصوص عربی و عکاسی در غروب آفتاب خواهد بود. آب، چای و قهوه تا هر چقدر که دوست داشته باشید به صورت رایگان برای شما سرو می‌شود و شام نیز باربیکیو گوشیت یا گیاهی به سلیقه خودتان خواهد بود.

 

 

سافاری صحرای دبی

 


این برنامه که شامل سواری باگی یا چهارچرخ نبوده و شب را نیز شامل نمی‌شود تنها ۷۰ درهم قیمت دارد. این قیمت‌های بسته به سافاری‌های مختلف و امکاناتی که به گردگشر داده می‌شود همینجور بالا خواهد رفت تا اینکه سافاری لاکچری صحرا به قیمت ۲۸۰ درهم قیمت خواهد داشت.

۲۰ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران