در سافاری دبی چه بپوشیم؟

جاذبه‌های گردشگری دبی
در سافاری دبی چه بپوشیم؟

یکی از سرگرم‌کننده‌ترین تفریحاتی که توریست‌ها می‌توانند در سفر خود به دبی تجربه کنند سافاری است. این تفریح لاکچری و متفاوت می‌تواند یک روز به یاد ماندنی و خاصی را برای هر کسی که عاشق هیجان است رقم بزند. سالانه مسافران زیادی تور دبی را به دلیل تنوع بالایی که در تفریحات و سرگرمی‌هایش دارد برای سفر انتخاب می‌کنند. اگر شما نیز قصد دارید تا با تور دبی سفر کنید و تجربه یک روز سافاری در بیابان‌های منحصر به فرد دبی را تجربه کنید در این مقاله همراه ما باشید تا در مورد نحوه پوشش در این تفریح آشنا شوید.

 

انتخاب لباس مناسب سافاری در دبی

دبی یکی از شهرهای گرمسیر دنیا است. به همین دلیل در انتخاب لباس برای این سفر باید دقت کرد تا لباس‌های خنک و مناسبی را انتخاب کنید. چرا که انتخاب طرز پوشش اشتباه می‌تواند از خوشگذرانی و داشتن لحظات خوب و به یادماندنی در این سفر جلوگیری کند. با توجه به اینکه سافاری یکی از پرطرفدارترین تفریحات در دبی است در ادامه مقاله سعی کرده‌ایم تا شما را در انتخاب لباس مناسب سافاری در دبی آشنا کنیم. از جمله مهم‌ترین نکات در خصوص این موضوع عبارتند از:

لباس‌های رنگ روشن را به لباس‌های تیره ترجیح دهید

اولین موضوعی که در مورد لباس بهتر است در سافاری به آن دقت کنید انتخاب لباسی با رنگ روشن است. چرا که سافاری در بیابان صورت می‌گیرد و هوای گرم آن می‌تواند باعث اذیت گردشگران شود. با انتخاب لباس رنگ روشن احساس اذیت کمی خواهید داشت. از طرف دیگر لباس‌های رنگ روشن می‌توانند جلوه زیبایی به عکس‌های شما در فضای خاکی کویر بدهند.

 

بهترین‌ روفتاپ‌ها و تراس‌های دبی

کلاه لبه‌دار بپوشید

سافاری چندین ساعت در دل کویر دبی انجام می‌شود. برای اینکه از گرما و اشعه اذیت کننده آفتاب در امان باشید استفاده از کلاه لبه‌دار ضروری است. همچنین می‌توانید از یک تکه شال و یا روسری به منظور پوشش سر استفاده کنید تا گرمای آفتاب مستقیما بر روی سر شما نتابد و دچار گرما‌زدگی نشوید.

لباس‌های گشاد بپوشید

لباس‌های تنگ مانع از آزادی عمل شما در سافاری دبی خواهند شد. از طرفی دیگر پوشیدن لباس‌های گشاد از عرق کردن بیش از حد بدن جلوگیری کرده و می‌توانید بدون احساس گرمای شدید از تفریحات و لحظات خود در سافاری لذت ببرید.

کفش راحت و مناسبی انتخاب کنید

حتی اگر در لوکس‌ترین سافاری دبی هم باشید فراموش نکنید که در وسط طبیعت و بیابان هستید. بنابراین اگر دوست دارید سافاری راحتی را تجربه کنید در انتخاب کفش راحت و مناسب خود دقت کنید. توصیه می‌کنیم از صندل‌های راحت برای این منظور استفاده کنید. چرا که شن‌های بیابان می‌توانند با پوشیدن کفش‌های دیگر باعث اذیت شما گردند.

 

جشنواره‌های زمستانی در دبی

لباس‌های نخی استفاده کنید

برای اینکه لباسی که پوشیده‌اید از عرق کردن بیش از حد شما جلوگیری کند بهتر است از لباس‌های نخی استفاده کنید. لباس‌های گشاد نخی با رنگ روشن (ترجیحا سفید) بهترین انتخاب هر توریستی خواهد بود که قصد سافاری در بیابان‌های دبی را دارد.

پوشیده بپوشید

مهم‌ترین اصلی که بهتر است در سافاری توجه شود انتخاب لباس‌های پوشیده است. سعی کنید پیراهن‌های آستین بلندی را در طول سافاری بپوشید. چرا که لباس‌های آستین کوتاه و باز باعث می‌شوند تا آفتاب سوزناک کویر مستقیما با پوست شما برخورد کرده و باعث ایجاد سوختگی در بدن شود. همچنین بهتر است از پوشیدن شلوارک‌های کوتاه نیز در این روز خودداری کنید.

پوشیدن عینک آفتابی را فراموش نکنید

نیازی به یادآوری آفتاب سوزناک و تیز کویرهای دبی نیست. بنابراین توصیه می‌شود حتما عینک آفتابی خود را بپوشید تا بتوانید بدون اذیت شدن چشم‌ها از سافاری در دبی بهره ببرید. علاوه بر عینک آفتابی به همراه داشتن کرم ضد آفتاب مناسب و بطری آب را نیز بهتر است فراموش نکنید.

 

معرفی منطقه ال برشا دبی

 

نکته آخر

همان طور که گفته شد سافاری یکی از تفریحات پرطرفدار تور دبی به حساب می‌آید. به شرطی که تمامی نکات و موارد مهم در این خصوص رعایت شوند روزی بسیار به یادماندنی و لذت‌بخشی را تجربه خواهید کرد. از آنجایی که پوشیدن یک لباس مناسب مهم‌ترین بخش در هر تفریح و سفری است در سافاری دبی نیز باید به نوع پوشش خود اهمیت دهید. با رعایت موارد گفته شده در این مقاله قول می‌دهیم که از لحاظ پوششی هیچ مشکلی برای شما ایجاد نشده و با خیال راحت می‌توانید از تور دبی و سافاری در آن لذت ببرید.

۱۸ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران