رمانتیک‌ترین رستوران‌های پنانگ

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
رمانتیک‌ترین رستوران‌های پنانگ

پنانگ یکی از جذاب‌ترین مکان‌های دنیا برای زوج‌هایی است که عاشق خوراکی‌های خوشمزه هستند. این مقصد ساحلی جذاب، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تور مالزی محسوب می‌شود و شما را با دنیایی از دیدنی‌ها مواجه خواهد کرد. اما در میان خوراکی‌های خیابانی و انواع کافه‌های مختلف، کدام رستوران‌ها برای یک شام رمانتیک عالی هستند؟ لیست امروز ما بهترین انتخاب‌ها در میان چنین رستوران‌هایی محسوب می‌شود.

 

Kebaya

هتل ۴ ستاره Seven Terraces یکی از خاص‌ترین‌ هتل‌های ۴ ستاره پنانگ است که اقامتی متفاوت را برای شما رقم خواهد زد و وقتی پای رستوران‌های رمانتیک هم به میان بیاید، یکی از اولین انتخاب‌ها رستوران اختصاصی این هتل به نام Kebaya است. ظاهر کلاسیک و چهلچراغ‌هایی که از سقف آویزان است با غذای فوق‌العاده فرانسوی و تایلندی که به روی میز می‌آید، بدون شک یک شب فوق‌العاده را برای رقم خواهد زد.

آدرس: 14 A, Stewart Lane, George Town

 

Beach Blanket Babylon Bar

اگر می‌خواهید همسر خود را به یک شام خوشمزه در کنار ساحل دعوت کنید و سپس کمی نوشیدنی میل نمایید، بهترین جا برای شما این مکان است. Beach Blanket Babylon Bar درست چسبیده ساحل واقع شده و در آن می‌توانید غذای آسیایی و غربی سفارش دهید و شام را در فضای باز و با شنیدن صدای آب میل کنید.

 

بهترین رستوران‌های گیاهی جورج تاون پنانگ

آدرس: 32, Jalan Sultan Ahmad Shah

 

Ferringhi Garden

اگر از آن دست زوج‌هایی هستید که عاشق طبیعت و سبزی درختان هستید، می‌توانید به این محل بروید که شبیه به باغ‌های ژاپنی است و حتی یک رود کوچک نیز از میان سالنش می‌گذرد و آبشار نصف و نیمه‌ای نیز در آن طراحی گشته. فضای بسیار خوبی در این محل پدید آورده شده که برای شام‌های دو نفره عالی به نظر می‌رسد، همچنین شما می‌توانید از غذاهای خوشمزه‌ی دریایی آسیایی و مدیترانه‌ای که کیفیت خیلی بالایی هم دارند، لذت ببرید.

آدرس: 34, Jalan Batu Ferringhi, Kampung Batu Feringgi, Pulau Pinang

 

Restaurant Blanc

این رستوران شیک و زیبا که همیشه در لیست بهترین‌ رستوران‌های پنانگ آورده می‌شود، در عمارت مک‌آلیستر واقع شده که از جمله هتل‌های لاکچری شهر نیز محسوب می‌شود. Restaurant Blanc همانطور که از اسمش پیداست، یک رستوران فرانسوی است که منو بسیار خوبی شامل غذاهای گوشتی و گیاهی داشته و یک شام رمانتیک و کلاسیک را برایتان به ارمغان می‌آورد.

آدرس: 228 Macalister Road, Georgetown

 

David Brown’s Restaurant & Tea Terrace

این مکان در واقع یک باغ زیباست که شما هم می‌توانید در فضای روبازش بنشینید و هم در سالن که برای مشتریان آماده شده است. David Brown’s Restaurant & Tea Terrace بر روی تپه‌ی معروف "توت فرنگی" در پنانگ واقع شده و فضایی فوق‌العاده دارد که برای قرارهای دو نفره عالی هستند. همچنین نباید فراموش کرد که در کنار غذاهای بسیار خوشمزه، این مکان به داشتن دسرهای فوق‌العاه نیز معروف است.

 

معرفی ۷ رستوران حلال در پنانگ

آدرس: Strawberry Hill

 

Orinea

Orinea هم رستورانی لوکس متعلق به یکی از هتل‌های گران‌قیمت شهر به نام Farquhar Mansion است که در ارتفاع بالا واقع شده و اگر برای نهار به این مکان بروید می‌توانید تصویر زیبایی از دریا را تماشا کنید و در شب‌ها نیز چراغانی شهر، پیش چشمان شما خواهد بود. یکی از مزیت‌های این رستوران شیک و دوست داشتنی، منو مخصوص گیاه‌خواران است که باعث می‌شود همه بتوانند از این فضای عالی، غذاهای خوب و منظره‌ی پانوراما لذت ببرند.

آدرس: 68-18-1, Sunrise Gurney, Persiaran Gurney, George Town

 

The View

The View از جمله معروف‌ترین رستوران‌های پنانگ است که در ارتفاع ۲۵۰ متری و در هتل ۵ ستاره Equatorial واقع شده و غذاهای فرانسوی سرو می‌کند. منو این رستوران پر شده از غذاهای بسیار خاص و گران و البته خیلی خوشمزه که برای یک قرار عاشقانه ایده‌آل به نظر می‌آید. فراموش نکنید که این رستوران نیز به خاطر جایی که قرار گرفته، یک منظره‌ی عالی را برایتان به همراه خواهد آورد.

 

۸ رستوران و کافه در Gurney Paragon پنانگ

آدرس: Hotel Equatorial Penang, 1, Jalan Bukit Jambul, Bayan Lepas, Pulau Pinang

 

Indigo Restaurant

و انتخاب آخر ما یک رستوران متفاوت در طبقه اول The Blue Mansion است که اگر ابتدا یک مکان کلاسیک به نظر می‌آید، اما در واقع ایده‌های مختلف طراحی داخلی با هم ادغام شده و یک ترکیب عالی در این مکان پدید آورده‌اند. شما می‌توانید شام مخصوص ۶ کورس رستوران را سفارش داده تا یکی از بهترین تجربه‌های غذایی در فضایی رمانتیک را در Indigo Restaurant تجربه کنید.

آدرس: 14, Lebuh Leith, George Town, Pulau Pinang

۱۵ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران