اقامتی جذاب Avan Dzoraget ارمنستان

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان
اقامتی جذاب Avan Dzoraget ارمنستان

امروز برای آن‌هایی که به جای بودن در ایروان، دوست دارند تور ارمنستان را در یک مکان زیبا سر کنند و از طبیعت جذاب این کشور لذت ببرند، یک هتل چهار ستاره استثنایی را به معرفی خواهیم کرد که از بسیاری جهات با هتل‌های معمول در ارمنستان متفاوت خواهد بود. این هتل که در استان لوری واقع شده، دنیایی از دیدنی‌های جذاب و متنوع را به روی شما باز خواهد کرد و تجربه‌ای متفاوت را از سفر به ارمنستان برایتان به همراه خواهد داشت.

 

Avan Dzoraget، قلعه‌ی قرون وسطایی در کنار رودخانه

هتل Avan Dzoraget ارمنستان یکی از مجموعه هتل‌های برند Tufenkian است که در سال ۲۰۱۴ در استان لوری ساخته شده است. اگر چه این ساختمان مدرن، مدت زیادی از ساختش نمی‌گذرد، اما با معماری متفاوت خود، شبیه به یک قلعه‌ی قرون وسطایی‌ست که شما می‌توانید در آن اقامت داشته باشید.

 

بهترین هتل‌های لاکچری در ایروان

این معماری و استفاده از سنگ، کاملا حال و هوای قلعه‌های قدیمی ارمنستان را در ذهن شما تداعی می‌کند و ترکیب آن با اتاق‌های شیک و امکانات خوب، نوید یک اقامت عالی در سفر به ارمنستان خواهد داد. حتی در دکور داخلی این هتل زیبا نیز از دست طرح‌های بدل از دست نوشته‌های قدیمی یا نقاشی‌هایی زیبا استفاده شده و شما کوزه‌های سفالی را می‌بینید که به عنوان تزیینات مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

هتل Avan Dzoraget چسبیده به رودخانه دِبِد (Debed) واقع شده و دور تا دور آن را جنگل‌های زیبایی فراگرفته‌اند و وقتی به آن‌جا می‌روید، خود را در زیبایی‌های خیره‌کننده قفقاز خواهید دید و این امکان را دارید تا در همان نزدیکی، مراکز طبیعی زیبا و همچنین صومعه‌ها و کلیساهای قدیمی ارمنستان را ببینید.

اتاق‌ها و سوییت‌ها Avan Dzoraget

این مجموعه دارای دو ساختمان است که یکی از آن‌ها به اتاق‌ها و سوییت‌های معمولی اختصاص داده شده و ساختمان دوم سوییت‌های بزرگ و همچنین دوبلکس را در خود دارد. مجموعا تمامی اتاق‌ها و سوییت‌ها ۵۴ اقامتگاه را شکل می‌دهند که باعث می‌شود آرامش هتل تا حد زیادی حفظ شود.

 

هتل ۴ ستاره Grand Resort Jermuk

عمده تفاوتی که در میان اتاق‌ها وجود دارد، وسعت آن‌هاست که دو نوع ۲۸ و ۳۰ متری دارد. اما در مورد سوییت‌ها کمی اوضاع فرق می‌کند و تعداد مبلمان، تراس و وسعت در مدل‌های مختلف متفاوت است. برای مثال سوییت‌های معمولی ۵۰ متر مربع هستند و پنجره‌هایی بزرگ رو به جنگل یا رودخانه دارند، در صورتی که سوییت‌های بزرگ تا 75 متر نیز می‌رسند. البته یکی از جذاب‌ترین اقامتگاه‌ها در این محل سوییت‌های برج هستند که در بالاترین نقطه هتل واقع شده‌اند، هم نمای رودخانه را پیش رو دارند و هم جنگل و البته با مساحت ۳۵ متر مربعی، یک جای دنج برای زوج‌های جوان خواهند بود.

از امکانات این هتل باید به سرویس خواب و مبلمان بسیار خوب و طراحی داخلی ساده اما شیک در کنار تلوزیون بزرگ، شبکه‌های اهواره‌ای، سیستم تهویه هوا، گاو صندوق و ... اشاره کرد.

فعالیت‌هایی جذاب در Avan Dzoraget

قبل از این که پای خود را به بیرون از هتل بگذارید، می‌توانید فعالیت‌های تفریحی زیادی را در خود مجموعه Avan Dzoraget تجربه کنید. برای مثال یک زمین بزرگ تیراندازی با کمان با تجهیزات مختلف و همچنین مربی برای آموزش در نظر گرفته شده که می‌توانید از از آن استفاده کنید. همچنین یک استخر بزرگ سرپوشیده، زمین بازی‌های رومیزی و یک کتابخانه نیز در Avan Dzoraget  وجود دارد. برای کوچک‌ترها نیز کلاب مخصوص کودکان و بازی‌های مخصوص آن‌ها در نظر گرفته شده است.

 

جذاب‌ترین هتل‌های کوهستانی در ارمنستان

یک سری امکانات نیز برای تفریحات خارج از هتل مهیا شده که از جمله آن‌ها می‌توان به تورهای اسب سواری در دهکده Dsegh اشاره کرد. شما می‌وانید در این دهکده کلاس‌های آشپزی محلی چند ساعته برای مهمانان هتل را نیز تجربه کنید و اگر علاقه‌مند به ماهیگیری هستید، در برنامه‌های ماهیگیری در رودخانه Avan Dzoraget  شرکت نمایید. در هر صورت مسئولان این هتل آنقدری امکانات برای شما فراهم کرده‌اند که مطمئن باشند شما به بهترین شکل از رفتن به تور ارمنستان راضی خواهید بود. فارغ از تمام این‌ها، نباید فراموش کنید که در یکی از زیباترین مناطق طبیعی این کشور هستید و خود خواهید توانست، از خیلی جاهای دیدنی را در اطراف هتل بازدید کنید.

نکات آخر درباره هتل Avan Dzoraget

  • صبحانه رایگان عالی برای تمامی مسافران در نظر گرفته شده است
  • این هتل دارای یک رستوران عالی با غذاهای محلی و بعضی غذاهای بین‌المللی‌ست
  • امکان بردن حیوان خانگی به هتل را ندارید
  • سونا، جکوزی و سالن ورزش در کنار استخر واقع شده است و به رایگان می‌توانید از آن استفاهد کنید
  • به غیر از زبان ارمنی، مسئولان هتل به زبان روسی و انگلیسی مسلط هستند
۲۶ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران