جذاب‌ترین هتل‌های کوهستانی در ارمنستان

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان
جذاب‌ترین هتل‌های کوهستانی در ارمنستان

هتل‌های کوهستانی، یکی از جذاب‌ترین اقامتگاه‌هایی هستند که می‌توانید در سفر به نقاط مختلف دنیا، مخصوصا ارمنستان زیبا، در آن‌ها اقامت داشته باشید. این کشور چند مورد از جذاب‌ترین هتل‌های کوهستانی را در خود دارد که شما می‌توانید در سفر با تور ارمنستان مهمانشان باشید.هتل‌های کوهستانی، یکی از جذاب‌ترین اقامتگاه‌هایی هستند که می‌توانید در سفر به نقاط مختلف دنیا، مخصوصا ارمنستان زیبا، در آن‌ها اقامت داشته باشید. این کشور چند مورد از جذاب‌ترین هتل‌های کوهستانی را در خود دارد که شما می‌توانید در سفر با تور ارمنستان مهمانشان باشید.

 

Tsaghkadzor Marriott

ابتدای امر با یک هتل لوکس کار را آغاز کنیم. Tsaghkadzor Marriott را باید بهترین هتل کوهستانی در ارمنستان به حساب آورد و همانطور که از اسمش پیداست، این بنا در یکی از جذاب‌ترین دهکده‌های توریستی و کوهستانی ارمنستان واقع شده و اقامت در آن، دروازه‌ای به روی جاذبه‌های متفاوت طبیعی در این منطقه خواهد بود.

Tsaghkadzor Marriott دارای اتاق‌هایی شیک و لاکچری با منظره‌ی کوهستان بوده و امکانت زیادی از جمله استخر سرپوشیده‌ی بزرگ، چند رستوران عالی، سالن اسپا و سلامت، اینترنت رایگان بی‌سیم، سالن ورزش، سالن بازی کودکان و ... دارد. در ایام تابستان شما می‌توانید در باغ‌های زیبای هتل و همچنین جنگل‌های کوهستانی گردش کرده و از هوای مطبوع لذت ببرید و البته در زمستان به پیست‌های اسکی همان محل رفته و تفریحات زمستانی را تجربه کنید.

 

راهنمای سفر تابستانه به ارمنستان

آدرس: Tandzaghpyur Street 2 4/1, 2310 Tsaghkadzor

Apaga Resort

دومین انتخاب ما در لیست بهترین هتل‌های کوهستانی در ارمنستان، این بار یک هتل چهار ستاره است. مکانی متفاوت و خاص که یک تجربه‌ی فوق‌العاده برای کسانی است که تور ارمنستان را در پیش دارند و می‌خواهند روزهای سفر خود را در طبیعت کوهستانی و زیبای این کشور سر کنند.

Apaga Resort یک هتل شکیل و مجلل است که از چند ساختمان جدا از هم ساخته شده و با توجه به جایی که در آن بنا شده، در هر کدام از این ساختمان‌ها که باشید، هم در داخل اتاق یک دکور شیک، زیبا و راحت خواهید داشت و هم در بیرون نمایی زیبا از کوهستان پر درخت را تماشا می‌کنید. Apaga Resort مجموعه‌ای بزرگ است که در هر فصلی می‌توانید به آن‌جا رفته و از جاذبه‌های آن در بهار و تابستان و پاییز و زمستان لذت ببرید. این مکان یک رستوران اختصاصی با نان‌های تازه از تنور در آمده، بار و باغ‌های گسترده‌ی خصوصی دارد و گردش‌های جمعی را نیز برایتان برگزار خواهد کرد و همچنین زمستان نیز به پیست اسکی نزدیک است.

 

راهنمای سفر تاریخی به ایروان پایتخت ارمنستان

آدرس: Yenokavan village, Apaga Resort, 4008 Ijevan

HyeLandz Eco Village Resort

گزینه‌ی بعدی یک ریزورت سه ستاره اما فوق‌‌العاده جذاب است که در ارمنستان طرفداران زیادی دارد. این هتل زیبا و بزرگ در دهکده Geghadir واقع شده که تنها 25 دقیقه با ماشین از پایتخت فاصله دارد و شما می‌توانید در تور ایروان یک یا دو روز از سفر خود را به این منطقه‌ی کوهستانی اختصاص داده و در این محل سکونت داشته باشید.

HyeLandz نه تنها در منطقه‌ای بسیار زیبا واقع شده، بلکه خود این مجموعه نیز باغات زیبای گل و میوه دارد و در تمام طول مدتی که در این مکان هستید، صدای پرندگان به گوشتان خواهد رسید.  همچنین جدا از جاهای مختلف و فوق‌العاده‌ای که برای گردش و نشستن و غذا خوردن در خود هتل دارید، این مکان تورهای مختلف طبیعت گردی نیز برپا می‌کند که امکان شرکت در آن‌ها را نیز خواهید داشت. همچنین نگذارید عنوان سه ستاره شما را از این هتل دور کند، اتاق‌ها و سوییت‌های HyeLandz زیبا، شکیل و تمیز هستند و از پنجره‌های بزرگشان می‌توانید نمایی زیبا از کوهستان را مشاهده نمایید.

آدرس: 2nd Street, 2216 Geghadir Village, Kotayk Region

 

تجربه ۶ تفریح جمعی در سفر به ایروان

North Star Byurakan

این مکان کاملا با آن چیزی که از هتل‌های دیگر لیست دیدید، متفاوت است. این هتل هماطور که از اسمش پیداست، در دهکده‌ی زیبا و کوهستانی Byurakan واقع شده است رفاهی، یک هتل متوسط محسوب می‌شود. اما اگر همراه بچه‌های خود قصد سفر به ارمنستان -مخصوصا در فصل‌های گرم سال- را دارید، این مکان با یک رصدخانه‌ی بزرگ و مجهز می‌تواند یک تجربه‌ی عالی برای فرزندان شما باشد.

در کنار این رصدخانه‌ی بزرگ، چند بخش آموزشی و البته زمین‌های ورزشی بزرگ و عالی نیز در North Star Byurakan واقع شده است و بچه‌های کوچک نیز زمین‌های بازی خود را خواهند داشت تا همه چیز برای یک اقامت خانوادگی و عالی در این محل مهیا باشد. اگر چه این محل شاید آن اقامتگاه کوهستانی که مدنظر بسیاری‌ست نباشد، اما محلی متفاوت برای بچه‌ها خواهد بود و هم می‌توانند آسمان پرستاره را ببینند و هم با دیگر بچه‌های هم سن خود در ارمنستان بازی کنند. در این بین شما هم می‌توانید در گردش‌های جمعی شرکت کرده و از طبیعت Byurakan لذت ببرید.

 

راهنمای سفر از تفلیس به ایروان

آدرس: Byurakan, 0213 Byurakan

۱۰ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران