۷ فعالیت جذاب در بازار شناور آمپاوا بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
۷ فعالیت جذاب در بازار شناور آمپاوا بانکوک

یکی از محل‌های نزدیک به بانکوک که به شدت نزد گردشگران تور تایلند محبوب است، آمپاوا نام داشته که حدودا یک ساعت و نیم از مرکز پایتخت فاصله دارد. البته خیلی‌ها برای بازدید از بازار شناور به این نقطه از تایلند می‌روند و قبلا آن را در این نوشته به شما معرفی کرده‌ایم، اما ما قصد داریم فعالیت‌های دیگر و جاهای دیدنی متفاوت را به شما معرفی کنیم. پس همراه ما باشید تا بیشتر با آمپاوا آشنا شوید.

 

نوشیدن یک قهوه داغ در کافه دریاچه نمک De Maeklong

این کافه چسبیده به یک مزرعه نمک واقع شده است، پس سفیدی دکور آن در داخل و خارج از سالنش کاملا معنی دارد. جدا از نمای جالب و متفاوتی که این کافه برای شما به همراه خواهد داشت، انواغ غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرهای منوی آن نیز خوشمزه و عالی هستند. شما در این محل می‌توانید در کنار صبحانه‌های مدرن و جذاب، انواع غذاهای تایلندی را نیز برای ناهار سفارش دهید. دوربین خود را فراموش نکنید که De Maeklong جان می‌دهد برای گرفتن عکس‌های جذاب اینستاگرامی، مخصوصا این که یک تاب بزرگ سفید رنگ رو به مزرعه دارد.

 

معرفی زیباترین روستاها و شهرهای تایلند

بازدید از Buffalo Amphawa

این رستوران اگر چه غذاهای بسیار خوشمزه‌ای دارد، اما بیشتر به عنوان یک جای دیدنی آن را به شما معرفی می‌کنیم. مکانی که دکوربندی آن واقعا زیباست و در آن از المان‌های محلی استفاده شده اما وقتی به حیاطش می‌روید، تازه جذابیتش برایتان آغاز می‌شود. این جا دارای یک مزرعه بزرگ با بوفالوهایی است که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید و همچنین یک مرداب مصنوعی با گل‌های نیلوفر آبی دارد که در کنارشان می‌توانید عکس بگیرید.

ریزورت Baan Mai Chai Lane

این ریزورت تفریحی جایی است که در آن می‌توانید تفریحات خاص و هیجان انگیزی را تجربه کنید. با توجه به این که Baan Mai Chai Lane  در کنار رودخانه واقع شده، اولین چیزی که برایتان به همراه خواهد داشت، قایق سواری با کانوهایی است که به راحتی می‌توانید آن‌ها را تنها هدایت کنید. بازی‌های مسابقه‌ای بر روی موانع مختلف و بودن در مزرعه‌ی گلی را نیز نباید فراموش کرد. این ریزورت گشت‌های دریایی به جاهای کم‌‌تر شناخته شده را برایتان تدارک می‌بینید و در مجموع جای گران‌قیمتی نیز برای انجام این فعالیت‌ها محسوب نمی‌شود.

 

بازدید از جزایر تایلند با کشتی‌های کروز کوچک

دیدنی معبد درختی Wat Bang Kung

معبد Wat Bang Kung یکی از متفاوت‌ترین و دیدنی‌ترین معابد تایلند است که شما در تور بانکوک با صرف کمی زمان می‌توانید از آن بازدید به عمل آورید. معبدی که در دل ریشه‌های یک درخت بانیان بنا شده و وقتی ظرافت آن و طراحی تندیس بودا در دل چوب را می‌بینید، نفس در سینه‌تان حبس می‌شود. این معبد در دوره پادشاهی آیوتایا و در سال ۱۷۶۵ ساخته شده است و دیدن آن را به تمام مسافرانی که به این منطقه می‌آیند، شدیدا پیشنهاد می‌کنیم.

قدم زدن در پارک پادشاه راما دوم

این پارک در واقع یک یادبود برای پادشاه فقید تایلند است که جدا از فضای سبز بزرگ، نمایش‌هایی که در آن برپا می‌شود و محیط نسبتا آرامش بخشش، یک خانه تایلندی بزرگ و شاهانه به سبک قدیم دارد که می‌توانید از آن‌جا بازدید کرده و حتی برای خود غذایی تماما به سبک قدیمی سفارش دهید.

 

معرفی سوغات‌های جالب تایلندی

معبد Wat Bang Khae Noi

یکی دیگر از معابد زیبایی که در این منطقه حتما باید به دیدنش بروید، Wat Bang Khae Noi است. از بیرون شاید این مکان شبیه به دیگر معابدی باشد که در سفر به تایلند دیده‌اید، اما وقتی وارد این بنای کوچک می‌شوید، طراحی‌هایی در دل چوب خواهید دید که روی دیوار و سقف وجود دارند و هر کدام داستانی از بودا را روایت می‌کنند.

بودن در فضای سبز و دل‌انگیز Tarnpawa

برگردیم سر رستوران‌ها و کافه‌های باحال در آمپاوا و این بار Tarnpawa را به شما معرفی کنیم که بیشتر شبیه به یک پارک سرسبز و جذاب است تا یک رستوران. این مکان از چند باغ کوچک و بزرگ و درختان متعدد درست شده و بسیاری از غذاهای محلی که در این جا می‌خورید از مواد اولیه‌ای درست شده‌اند که از دل همین باغ به دست آمده‌اند. یک رود کوچک از دل Tarnpawa می‌گذرد و محل‌های مختلفی برای نشستن و گرفتن عکس برای مشتریان در نظر گرفته شده  که خود به جذابیت بودن در این محل می‌افزاید. همه‌ی این‌ها را گفتیم، فراموش نکنیم که Tarnpawa یکی از بهترین جاها در نزدیکی بازار شناور آمپاوا در بانکوک برای خوردن غذاهای محلی محسوب می‌شود که به شکلی کاملا کلاسیک تدارک دیده شده‌اند.

 

معروفترین سواحل تایلند به انتخاب گردشگران

۰۶ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران