فعالیت‌های رایگان و جذاب بانکوک که احتمالا از آن‌ها خبر نداشته باشید

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
فعالیت‌های رایگان و جذاب بانکوک که احتمالا از آن‌ها خبر نداشته باشید

یکی از بلاگرهای معروفی که در زمینه مسافرت مطلب می‌نویسد، جمله‌ی جالبی دارد: "بهترین فعالیت‌ها در هنگام سفر آن‌هایی هستند که رایگان انجامشان می‌دهید." به همین سبب است که باید حتما قبل از سفر بهترین فعالیت‌های رایگان شهر مقصد را مرور کنید تا در تمام روزها مشغول خرج کردن نباشید. احتمالا اگر قبل هم با تور تایلند سفر رفته باشید در مورد بسیاری از فعالیت‌های رایگان بانکوک بدانید، اما بعید می‌دانیم از این چند موردی که در ادامه برایتان معرفی می‌کنیم چیزی شنیده باشید.

 


بازار عجیب و جذاب Chang Chui


یک هواپیما، مجسمه‌های عجیب، گرافیتی‌های از آن عجیب‌تر و رستوران‌هایی که آدم کمی مشکوک است باید در آن غذا بخورد یا نه! همه‌ی این‌ها را در نظر بگیرید و فکر کنید که در یک بازار دور هم جمع شده‌اند! اگر عاشق عکاسی در این بازار عجیب هستید، بد نیست سری به این جای منحصر به فرد بزنید و به رایگان در آن چرخ زده شاید در میان هیجانش، چیزی هم به یادگار خریدید.

 

 ۱۰ مرکز ماساژ فوق‌العاده در بانکوک، شهر مراقبت از سلامتی و تفریحات

 

 

 Chang Chui

 


آدرس: 460/8 Sirindhorn Road, Bang Phlat District

 


PTT Reforestation Project جنگلی زیر پای شما


کمی دوگانگی در اسم PTT به عنوان شرکتی که نامش با گاز و نفت گره خورده و این پروژه سبز و جنگلی وجود دارد. این پل روگذر زیبا در میان جنگلی انبوه، یکی از زیباترین مناطق طبیعی است که می‌توانید در بانکوک از آن دیدن کنید. نگران آفتاب و محیط باز هم نباشید که در ادامه باید از یک گالری-موزه زیبا، در بخش سرپوشیده دیدن کنید که با دکور بسیار عالی‌اش همه را جذب اطلاعاتی می‌کند که به زبان انگلیسی نیز درج شده است.

 

 

 PTT Reforestation Project

 


آدرس: The easiest way is to take the BTS to Udomsuk. Then tell the taxi driver to go to Pa Nai Krung

 

 

گردش عاشقانه در سرزمین جادویی Magic Land


این قلعه جادویی زیبا زمانی یک منطقه تفریحی بود که در حال حاضر به صورت متروکه در آمده است. با این حال جایی است که می‌توانید در آن و اطرافش گردش کنید و عکس‌های زیبایی بگیرید. مهم‌تر اینکه همیشه برنامه‌های جذاب عمومی در فضای سبز اطراف آن برگزار می‌شود که بهترین موقعیت برای خوش‌گذرانی شبانه در بانکوک بدون ذره‌ای خرج است. البته اگر بخواهید کمی خرج کنید می‌توانید در پیست کارتینگ همان حوالی کمی دست به فرمان شوید.

 

 نگاهی به مجموعه تفریحی و ابرقهرمانی تازه تاسیس مارول در بانکوک 

 

 

 Magic Land

 


آدرس: Take the MRT and alight at Phahon Yothin Station and walk towards Centara Grand Hotel

 

 

راهیابی به قصه پریان شکلاتی در Chocolate Ville


در حاشیه شهر (که البته محدوده تاکسی هست) مکانی زیبا وجود دارد به نام شهر شکلاتی. جایی بسیار زیبا و منحصر به فرد که می‌توانید کنار آبگیر جذابش قدم بزنید، پیک نیک برپا کنید و یا در رستوران‌ها و کافه‌ها به خوردن و آشامیدن مشغول شوید. استایل اروپایی این مکان عالی‌ست و عملا به شکلی طراحی شده تا گردشگران بهترین ساعات ممکن را در آن بگذرانند. بخش عمده‌ای از فعالیت‌ها در این مکان رایگان است مگر اینکه بخواهید غذا بخورید یا نوشیدنی سفارش دهید. مهم‌تر اینکه یکی از بهترین مکان‌ها در بانکوک برای گرفتن عکس‌های جذاب اینستاگرامی و دو نفره محسوب می‌شود.

 

 

 Chocolate Ville

 


آدرس: 351, Khan Na Yao, Bangkok 10230

 

 

نسخه مینیاتوری باغ‌های معلق EmQuartier


بسیاری از کسانی که با باغ‌های معلق آشنایی دارند، آرزو داشتند که با یک ماشین زمان به عقب برگشته تا شکوه این باغ‌ها را مشاهده می‌کردند. اگر چه EmQuartier تنها یک نمونه‌ی مینیاتوری شهری از چنین باغی است، اما در هر حال فضای سبز بسیار زیبا با دکوری منحصر به فرد است که به شما اجازه می‌دهد به رایگان در محیطش چرخ بزنید و از امکانات آن مکان استفاده کرده و بعد از ظهری دلچسب در بانکوک را تجربه نمایید.

 

 در سفر به بانکوک، فرزندتان را به کافه مزرعه ببرید 

 

 

 EmQuartier

 


آدرس: 651, Sukhumvit Rd, Khlong Tan Nuea, Watthana, Bangkok 10110

 


باغ پروانه‌، پرواز بال‌های رنگین در فضا


راست می‌گویند که خوشبختی در کوچک‌ترین اتفاقات است. وقتی در باغ پروانه‌ی بانکوک قدم می‌زنید و این و موجودات زیبا را می‌بینید که در مکانی بی‌نهایت زیبا به دورتان بال می‌زنند، روحتان تازه می‌شود. این باغ با داشتن یک برکه دلربا، باغاتی مملو از گل‌های رنگارنگ، چندین و چند گونه پروانه مختلف و محیطی بی‌نهایت زیبا، مکانی عالی برای یک روز دلنشین در این شهر شلوغ محسوب می‌شود.

 

 

 باغ پروانه‌

 


آدرس: Rot Fai Gardens, in close proximity to Chatuchak Market

 


مرکز هنر و فرهنگ بانکوک، در میان اهل هنر و اندیشه


شاید به نظر بسیاری، رفتن به این مرکز هنری فرهنگی حوصله سر بر به نظر بیاید، اما این مکان از جمله جاهایی است که توانسته با فضایی بسیار جذاب، نمایش آثاری عالی و همچنین تنوع کارها، مجموعه‌ای بسیار خوب را پدید بیاورد که هر سلیقه‌ای را درگیر خود کند. مهم‌تر اینکه شما مجموعه‌ای بسیار عالی از کارهای هنری را می‌توانید به رایگان در فضایی کاملا مدرن و حرفه‌ای مشاهده کنید.

 

 

 مرکز هنر و فرهنگ بانکوک

 


آدرس: 939 Rama 1 Rd, Pathum Wan, Bangkok 10330

۲۸ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران