۱۰ تجربه ی جذاب غذا خوردن در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
۱۰ تجربه ی جذاب غذا خوردن در بانکوک

همیشه وقتی درباره غذا خوردن در تور بانکوک صحبت می‌کنیم، به سراغ بهترین رستوران‌ها، غذاهای خاص یا چیزهایی از این دست می‌رویم، اما بیایید کمی کلی‌تر در این باره فکر کنیم و نگاهی بندازیم به تجارب جذاب غذایی در این شهر. درباره غذاهای محلی و مکان‌های خاص بنویسیم و در سفر به پایتخت زیبای تایلند، تجربه سفری خوشمزه و متفاوت داشته باشیم.

 

۱- شام در روفتاپ‌های بانکوک

یکی از جذاب‌ترین کارهایی که می‌توانید در سفر به بانکوک انجام دهید، صرف شام بر روی یکی از رستوران‌های روفتاپ این شهر است. بانکوک شهری بزرگ و مدرن بوده و شب‌ها همچون دریایی از نور می‌شود، تماشای این منظره‌ی شگفت‌انگیز به همراه یک شام خوشمزه، ترکیبی متفاوت و البته فوق‌العاده‌ است. چندین مکان مختلف می‌توان برای این کار پیشنهاد کرد، اما  Banyan Tree که در طبقه ۶۱ام واقع شده و جایی بسیار لوکس و زیبا به حساب می‌آید، بهترین گزینه برایتان خواهد بود.

 

درمان‌های حرفه‌ای در بهترین اسپاهای بانکوک

۲- غذاهای تایلندی

نباید فراموش کنید که شما به یکی از کشورهای خاص غذایی سفر کرده‌اید. غذاهای تایلندی حالا در تمامی کشورهای دنیا طرفدار دارند و طعم و مزه‌ی متفاوتشان، خیلی‌ها را به شیفته خود کرده است. پس حتما به جای صرف فست فود و غذاهایی که همه جا می‌توانید بخورید، سراغ غذاهای محلی رفته و تجربه‌ی خوردن آن‌ها را به سفر خود اضافه کنید.

۳- شام بر روی رودخانه

یکی از فعالیت‌های عالی برای زوج‌ها و خانواده، سواری بر روی کشتی‌های کروزی است که بر روی رودخانه چائو پرایا حرکت می‌کنند. اگر شب‌ها سوار این کشتی‌ها شوید، می‌توانید شام را نیز روی این شناورها میل کرده و از تماشای بانکوک از زاویه‌ای دیگر لذت ببرید. قایق‌های متفاوتی برای این کار در نظر گرفته شده است، اما کشتی‌های لاکچری آپسارا (Apsara) واقعا انتخاب برتر هستند و بهترین تجربه‌ی ممکن را از این فعالیت برایتان به همراه خواهند داشت.

 

طعم بی‌نظیر غذاهای آسیایی در بانکوک

۴- صرف غذا با نمای غروب آفتاب رودخانه

رستوران‌های بسیار زیادی چسبیده به رودخانه ساخته شده‌اند که خود برای صرف غذا در وعده‌های مختلف عالی هستند. با این حال بهترین زمان برای سفارش غذا در این محل‌ها، زمان غروب آفتاب است. مخصوصا اگر جایی باشید که معبد وات آرون روبروی شما باشد و ببینید که چطور خورشید، در پشت این معبد رویایی غروب می‌کند.

۵- غذاهای خیابانی

شکی نیست که امتحان نکردن غذای خیابانی در تور بانکوک به این معنی است که سفر شما کامل نبوده و چیزی کم دارد. مگر می‌شود به بانکوک سفر کرد و در میان خیل مکان‌هایی که غذاهای خیابانی ارائه می‌کنند، گشت اما چیزی برای خود سفارش نداد. این غذاها در شکل‌ها و مزه‌های بسیار متنوع ارائه می‌شوند و قیمتی پایین داشته و حتما چیزی در میان آن‌ها پیدا می‌کنید که باب سلیقه شما باشد.

 

بهترین نقاط خرید در پراتونام، بانکوک

۶- شام همراه با نمایش موزیکال

تعدادی از رستوران‌های بانکوک هستند که در فضایی لوکس و شیک، همراه شام یک نمایش موزیکال نیز برای شما تدارک می‌بینند. جاهایی همچون رستوران Sala Rim Naam که نمایش سنتی تایلندی اجرا می‌کنند، طرفدار خیلی زیادی هم دارند و سخت است که برای شام بتوانید میزی برای خود اجاره کنید، اما اگر بتوانید، مطمئن باشید که یکی از تجارب غذایی لذت بخشتان در بانکوک را خواهید داشت.

۷- غذاهای ترکیبی آسیایی

یکی دیگر از غذاهای پرطرفدار در تمام دنیا، غذاهای ترکیبی آسیایی است. شام و ناهاری مدرن و متفاوت که از رویه غذاهای  سنتی پیروی نکرده و به شکلی متفاوت سرو می‌شوند. رستوران‌های متعددی هم در این باره در بانکوک پیدا خواهید کرد که غذاهای ژاپنی، چینی، تایلندی و ... را با مزه و البته ظاهری متفاوت و مدرن روی میز می‌برند.

 

معرفی تور کشتی کروز در سفر به بانکوک

۸- صرف غذا در رستوران‌های قدیمی

همیشه در شهرها چند رستوران پیدا خواهید کرد که از زمان‌های بسیار دور فعالیت خود را آغاز کرده و هنوز هم طرفداران زیادی دارند. غذا خوردن در چنین رستوران‌هایی لذت خاص خود را دارد و البته بانکوک نیز چندین نمونه از این مکان‌ها را در خود دارد. مثل رستوران Mee Krob Jeen Lee با ۱۳۰ سال سابقه یا رستوران Daeng Racha Hoi Tod که بیش از ۱۰۰ سال است در بانکوک فعالیت می‌کند.

۹- غذا خوردن در مراکز خرید

مراکز خرید بانکوک، همه در خود رستوران‌های شیک، فست‌فودهای متعدد و فود کورت‌های بزرگ دارند. پس اگر اهل خرید هستید و برای گشت و گذار در پاساژ‌ها و بازارهای بزرگ با تور تایلند به بانکوک سفر کرده‌اید، فراموش نکنید تا در فضای شلوغ و در میان فروشگاه‌های برند، غذایی نیز میل کنید.

 

۷ تفریح زنانه در سفر به بانکوک

۱۰- رستوران‌های لاکچری

و آخرین پیشنهاد ما به شما این است که اگر از پس هزینه‌ی یک شب حضور در رستورانی لاکچری در بانکوک بر می‌آمدید، حتما همسفر خود را به صرف شام در یکی از این رستوران‌ها دعوت کنید. رستوران‌های خاص و متفاوت زیادی در تور بانکوک می‌بینید که غذاهایی از سرتاسر دنیا را ارائه می‌دهند و با فضایی فوق‌العاده و دکور خاص و زیبایشان، یک خاطره‌ی ماندگار از سفر به این شهر را برایتان به ارمغان می‌آورند.

۲۶ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران