خوردن بهترین غذاهای خیابانی در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
خوردن بهترین غذاهای خیابانی در بانکوک

تور بانکوک بدون امتحان کردن غذاهای خیابانی‌اش، نیمه‌تمام خواهد بود. در هر گوشه‌ای از این شهر، دکه‌های زیادی هستند که غذاهای خیابانی به فروش می‌رسانند، اما ما امروز جاهایی را به شما معرفی می‌کنیم که دارای ستاره میشلن هستند.

این بنیاد تنها به رستوران‌های لاکچری ستاره‌هایش را اهدا نمی‌کند و برای غذاهای خیابانی نیز دسته‌ای مجزا دارد. برخی از بهترین غذاکده‌های خیابانی بانکوک که به صورت رسمی دارای ستاره‌ی میشلن هستند و ما امروز قصد معرفی ۱۲ مورد از آن‌ها را داریم.

 

Nai Mong Hoi Thod

چیزی که این مکان به آن معروف است و توانسته این موفقیت بزرگ را با آن به دست بیاورد، صدف‌های سرخ شده‌ی بسیار خوشمزه است که در کنارش یک املت مخصوص هم سرو می‌شود.

آدرس: 539 Phlap Phla Chai Rd, Pom Prap, Pom Prap Sattru Phai

 

SOLD – GuayJub Mr. Joe

گوشت‌های تکه‌ای سوخاری، تخصص این مکان بوده و آن را به روشی مخصوص به خود آماده می‌کند. دلیل طعم خوشمزه و عالی این غذای خوشمزه هم استفاده از روغن طبیعی و همچنین دستور مخصوص برای درست کردن پودر سوخاری است. در این مکان همچنین می‌توانید Kuay Jub را نیز سفارش دهید که یکی از نودل‌های خاص و بسیار خوشمزه است که از تکه‌های گوشت در آن استفاده می‌شود.

 

محبوب‌ترین غذاهای خیابانی پوکت

آدرس: 313/7 Thanon Chan, Wat Phraya Krai, Bang Kho Laem

 

Here Hai Restaurant

اگر یک بشقاب بزرگ از غذایی دریایی به همراه برنج یا سبزیجات می‌خواهید و انتظار دارید غذایی بسیار خوشمزه با مبلغی پایین برای شما آماده شود، باید به Here Hai Restaurant بروید. طرفداران غذاهای دریایی، به هیچ وجه نباید غذاهای این محل را از دست بدهند.

آدرس: 112/3 Ekkamai Rd, Khwaeng Khlong Tan Nuea, Khet Watthana

 

Charoen Saeng

آقای "بانچا" صاحب این غذا خوری، بیش از ۵۰ سال است که غذاهای فوق‌العاده خود را با همین دستور می‌پزد و به مشتریان خود ارائه می‌کند. غذاهایی که نه تنها طعمی خاص و متفاوت دارند، بلکه در آن‌ها از تازه‌تین مواد اولیه استفاده شده و با کیفیتی عالی ارائه می‌شوند.

 

بهترین رستوران‌های ساحل کاتا در پوکت

آدرس: 492/6 Charoenkrung Soi 49, Charoenkrung Rd

 

Khao Tom Pla Kimpo

اگر به منطقه Charoen Krung بروید، این غذاخوری را با ماهی بزرگی که جلویش آویزان شده، حتما خواهید شناخت. این غذاخوری یکی دیگر از جاهایی است که اگر طرفدار غذاهای دریایی باشید می‌توانید خوراک و سوپ‌های خوشمزه‌ای در آن میل کنید.

آدرس: 1897 Soi Charoen Krung 73 ,Charoen Krung Rd, Wat Phraya Krai

 

Longleng Noodles

همانطور که از اسم این محل پیداست، در آن چند نودل خوشمزه و خوش رنگ و لعاب ارائه می‌شود که همگی آن‌ها عالی و خوشمزه هستند. اما پیشنهاد ما به شما سفارش "سوپ نودل صورتی" است که هم رنگ فوق‌العاده‌ای دارد و هم طعمی عالی که شما را عاشق خود خواهد کرد.

 

اینستاگرامی‌ترین کافه‌ها و رستوران‌های پوکت

آدرس: 315 Soi Chulalongkorn 22 Banthat Thong Road

 

Poon Cuisine

در این غذاخوری که بیش از ۸۰ سال است که در بانکوک فعالیت می‌کند، همه‌ی غذاها به شکل خانگی پخت می‌شود. به همین دلیل است که خیلی از گردشگران در آن احساس راحتی کرده و البته از غذاهای بسیار خوشمزه و عالی آن میل می‌کنند.

آدرس: 112 Thanon Mahannop, Sao Chingcha, Phra Nakhon

 

Jok Prince

این محل را حتما برای صبحانه به شما معرفی می‌کنیم. به گفته موسسه میشلن، این غذاخوری بهترین در زمینه صبحانه در شهر بوده و با ترکیب طعم‌های عالی و حفظ کیفیت، غذایی خیلی خوشمزه و البته ارزان برای مشتریانش تدارک می‌بیند.

 

بهترین رستوران‌های بانکوک برای عاشقان پیتزا

آدرس: 1391 Charoen Krung Road, Silom

 

Ongtong Khaosoi

این غذاخوری نیز بیشتر به خاطر نودل‌های خیلی خوشمزه‌اش معروف شده، اما از دسته جاهایی است که با یک منوی پر و پیمان و غذاهای متنوع به میزبانی شما می‌پردازد.

آدرس: 17 Phahonyothin Soi 7, Samsen Nai, Phaya Thai

 

Kua Kai Suan Mali

برای اولین بار که به این محل بروید، از جمعیتی که برای چشیدن غذای Kua Kai Suan Mali صف کشیده‌اند تعجب خواهید کرد. اما مطمئن باشید، وقتی طعم غذا را بچشید، کاملا درک خواهید کرد که چرا مردم تا این حد این غذاخوری را دوست دارند.

آدرس: 261/1 Soi Dhevi Worayuth, Pom Prap Subdistrict

 

Poon Lert

غذاهای خیابانی تایلندی، همیشه جزو بهترین‌ انتخاب‌ها برای ناهارهایی است که در تور بانکوک میل می‌کنید. Poon Lert نیز این گونه ناهارها از جمله برنج و خوراک مرغ را با قیمت و همچنین کیفیتی عالی برای شما تدارک دیده است.

آدرس: 562 566 Luang Rd, Pom Prap, Pom Prap Sattru Phai

 

Elvis Suki

و در آخر یکی از غذاخوری‌های خیلی معروف بانکوک که بخش زیادی از غذاهایش، گوشت‌‌های دریایی با یک سس مخصوص هستند. Elvis Suki در شهر خیلی معروف است و هم گردشگرانی که با غذاهای خیابانی بانکوک آشنایی دارند و هم مردم محلی، همیشه برای چشیدن طعم غذاهایش صف کشیده‌اند.

 

برترین رستوران‌های کناره‌ی رودخانه‌ی چائو پرایا بانکوک

آدرس: 200/37 Soi Yotse, Phlapphla Chai Road

۲۱ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران