بهترین غذاکده‌های خیابانی بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
بهترین غذاکده‌های خیابانی بانکوک

بانکوک حدود ۵۰۰.۰۰۰ فروشنده خیابانی دارد و امتحان کردن غذاهای همه آنها، بسیار وسوسه انگیز و البته غیرممکن است. در مقاله ۱۱ غرفه برتر غذاهای خیابانی در بانکوک، اطلاعات مفیدی در این رابطه ارائه شده است. ما نیز در این مقاله قصد داریم برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه در سفر با تور تایلند، بهترین غذاکده‌های خیابانی بانکوک را به شما معرفی کنیم. خوشحال می‌شویم که ما را همراهی کنید تا با هم از این سفر خوشمزه لذت ببریم!

  

Kway Tiew Heavy

سرآشپز این غذاکده، بسیار محبوب و مشهور است و بهترین نودل‌های گوشت خوک را در این شهر تهیه می‌کند. گوشت‌ها ساعت‌ها در انواع ادویه خوابانده شده و همراه شیر طبخ می‌شوند که طعم و ظاهری غلیظ تر به غذا می‌بخشد. در جلوی این غذاکده همیشه صفی طولانی از مردم محلی را خواهید دید و می‌توانید ضمن خوردن نودل، از شنیدن موزیک راک تایلندی نیز در اینجا لذت ببرید.

 

آشنایی با محبوب‌ترین خیابان‌های بانکوک

آدرس: Soi Charoen Rat 10, Khwaeng Bang Khlo, Khet Bang Kho Laem Krung Thep Maha Nakhon, 10120, Thailand

 

Singapore Boiled Rice

این غذاکده که در کنار جاده Phetchaburi واقع شده، غذاهای خانگی سرو می‌کند و می‌توانید در فضای داخلی یا روی صندلی‌هایی که در فضای باز چیده شده‌اند از خوردن انواع غذاهای خوشمزه علی الخصوص مرغ های Hainanese لذت ببرید. ماهی بخارپز، گوشت خوک سرخ شده و یک سوپ تام یام تند ترکیب شده با نارگیل نیز از غذاهای پرطرفدار این غذاکده خیابانی در تور بانکوک هستند.

آدرس: 950 Phetchaburi Road, Khwaeng Makkasan, Khet Ratchathewi Krung Thep Maha Nakhon, 10400, Thailand

 

Mit Ko Yuan

اینجا قدیمی‌ترین ناهارخوری در جاده Dinso است و در ضمن یک موسسه آشپزی به شمار می‌آید. سرآشپز با استفاده از دستورالعمل‌های خانگی قدیمی، غذایی بی‌نظیر از برنج سرخ شده و زیتون چینی تهیه می‌کند. سوپ تام یام این غذاکده طرفداران بسیاری دارد و ۸۰ سال است که در اینجا سرو می‌شود.

 

بهترین نقاط خرید در پراتونام، بانکوک

آدرس: 186 Dinso Road, Khwaeng Sao Chingcha, Khet Phra Nakhon Krung Thep Maha Nakhon, 10200, Thailand

 

Jay Fai

جی فای به خاطر املت خرچنگ افسانه‌ای و نودل‌هایش شهرت دارد و جزو اولین فروشندگان غذاهای خیابانی در بانکوک به شمار می‌آید. اینجا همیشه شلوغ است و قبل از بازشدن درب در ساعت ۲ بعدازظهر، باید به این غذاکده بیایید و برای خرید غذا اسم خود را روی کاغذ لیست خریداران بنویسید.

آدرس: 327 Maha Chai Road, Khwaeng Samran Rat, Khet Phra Nakhon Krung Thep Maha Nakhon, 10200, Thailand

 

Jok Kitchen

این غذاکده تایلندی – چینی، دارای یک منوی متغیر است که بسته به آنچه در بازار موجود است، روزانه تغییر می‌کند. در این مکان منحصر به فرد همیشه مشتریان بسیاری را خواهید دید. اما برای کسانی که جا رزرو نکرده‌اند هم امید هست، زیرا سرآشپز یک میز جلوی رستوران می‌گذارد و دامپلینگ‌های میگو را به فروش می‌رساند.

 

خوردن غذای حلال در خیابان‌های بانکوک

آدرس: Itsara nuphap, Khwaeng Pom Prap, Pom Prap Sattru Phai Krung Thep Maha Nakhon, 10100, Thailand

 

Jay Noi

Kui Chai، یک نوع دامپلینگ است که توسط مهاجران چینی به تایلند آورده شده است. این غذا در اصل یک خوراکی برای ایام مذهبی به شمار می‌آمد، اما در حال حاضر به یک غذای محبوب گیاهی و متداول در کشور بدل شده است. این غذای ارزان قیمت، هم به صورت بخارپز و هم سرخ شده سرو می‌شود و غذاکده Jay Noi  که بعنوان بهترین ارائه دهنده این غذا در بانکوک شهرت دارد، آنرا همراه با سس سویا یا یک سس تند در اختیار علاقمندان می‌گذارد.

آدرس: Phadung Dao Road, Khwaeng Samphanthawong, Samphanthawong Krung Thep Maha Nakhon, 10100, Thailand

 

Hea’ Sa

سیخ‌های ساتای، یک میان وعده خیابانی محبوب برای افرادی است که در حال گشت و گذار در بانکوک تایلند هستند. تکه‌های مرغ، گوشت گاو یا گوشت خوک خرد شده در ادویه و زردچوبه فراوان خوابانده شده و برای کباب شدن به سیخ کشیده می‌شوند. غذاکده خیابانی Hea Sa که در بازار شلوغ Chinatown قرار دارد، بهترین مکان برای لذت بردن از این غذاست. این غذاکده، ساتای را همراه با یک سس بادام زمینی غلیظ، سالاد و خیار شور، صدف و فلفل سرو می‌کند. فراموش نکنید که یک نان سفید نیز در کنار این غذای لذیذ سفارش دهید.

معرفی تور کشتی کروز در سفر به بانکوک

آدرس: Khwaeng Samphanthawong, Khet Samphanthawong Krung Thep Maha Nakhon, 10100, Thailand

 

Pa Tong Go Savoey

Patongko، دونات‌های سرخ شده‌ای هستند که به بهترین وجه با شیرقهوه شیرین و غلیظ سرو می‌شوند. در بانکوک جایی را همچون Pa Tong Go Savoey نخواهید یافت که دونات‌هایی به این خوشمزگی و تردی تهیه کنند.

آدرس: 489 Yaowarat Road, Khwaeng Samphanthawong, Khet Samphanthawong Krung Thep Maha Nakhon, 10100, Thailand

 

Gu Long Bao Salabow

این غذاکده که قدمتی ۹۰ ساله دارد و در یک کوچه باریک در Chinatown واقع شده، بهترین ارائه دهنده نان‌های بخارپز پر از گوشت خوک است. جالب است بدانید که این نان‌های محلی و دست ساز، از سوی تولیدکنندگان به رستوران‌ها و غذاکده‌های مختلف ارسال می‌شوند.

 

گردش در بازارهای شلوغ و جذاب بانکوک

آدرس: Charoen Krung Road, Khwaeng Samphanthawong, Khet Samphanthawong Krung Thep Maha Nakhon, 10100, Thailand

 

Pad Thai Nana

این غذاکده که توسط دو خواهر اداره می‌شود، با مخلوط کردن برنج تازه با نودل‌های چسبنده خشک، خمیر تاماریند و مقداری میگو، غذای امضایی منحصر به فردی سرو می‌کنند. این مکان کوچک و پرطرفدار که در جاده باشکوه  Khao San واقع شده، محبوب بسیاری از مسافران کوله پشتی و نیز مردم محلی بانکوک است.

آدرس: 152 Samsen Road, Khwaeng Ban Phan Thom, Khet Phra Nakhon Krung Thep Maha Nakhon, 10200, Thailand

 

در انتهای سفر به بهترین غذاکده‌های خیابانی بانکوک، به یاد داشته باشید که دوشنبه‌ها روز تمیز کردن خیابان‌ها در شهر بانکوک است و بسیاری از فروشندگان خیابانی در مرخصی به سر می‌برند. بنابراین در این روز، متوجه کاهش ۵۰ درصدی غذاهای خیابانی شهر خواهید شد و جای شکرش باقی است که گرسنه نخواهید ماند! 

۱۶ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران