فعالیت‌های جذاب تابستانه در سفر به بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
فعالیت‌های جذاب تابستانه در سفر به بانکوک

تابستان بانکوک میزبان جشنورا‌ه‌های هنری، بازارهای مختلف فصلی و همچنین چندین و چند فستیوال و برنامه‌های موسیقیایی مختلف است. این برنامه‌ها اگر چه در آگوست کمی کم تعداد می‌شوند، اما بعضی از آن‌ها واقعا ارزشمند بوده و شما می‌توانید در سفر با تور تایلند به بانکوک به آن‌ها رجوع کرده و ازشان لذت ببرید. از میان این برنامه‌های مختلف ما چند مورد را جدا کرده و به شما معرفی می‌کنیم شاید در سفر پیش رو به پایتخت تایلند، یکی از آن‌ها را برای دیدن انتخاب کردید.

 


جشنواره‌ی فروش کتاب Big Bad Wolf


اگر طرفدار کتاب‌های انگلیسی زبان هستید و برنامه‌ی سفر به بانکوک را چیده‌اید، به هیچ وجه نباید این جشنواره کتاب را از دست بدهید. در این برنامه‌ که هر چند وقت یک بار در بانکوک برپا می‌شود، کتاب‌های زبان انگلیسی در دسته بندی‌های مختلف از موضوعات داستان و رمان تا آشپزی و ورزشی و حتی کتاب‌های کودکان با تخفیف ۶۰ تا ۸۰ درصدی ارائه می‌شود. این برنامه از ۹ آگوست آغاز شده و ۱۱ روز به صورت شبانه روزی ادامه پیدا می‌کند.

 

تور بانکوک ، از کشف هنر تایلند تا بازارگردی

 

Big Bad Wolf


آدرس: Hall 9 (Impact Forum), Impact Muang Thong Thani, 99 Popular Rd

 


کارگاه ساخت جواهر Jewelry in Resin


این کارگاه یک روزه‌ی جالب، می‌تواند یک سرگرمی و فعالیت جدید در زندگی شما به وجود بیاورد. در این برنامه شما با استفاده از چیزهای مختلف از جمله فلزات مختلف و حتی گل و گیاه، تکنیک‌هایی برای ساخت جواهرات و چیزهایی تزیینی یاد می‌گیرید. این کارگاه به صورت گروهی و با تعداد بالا، ۱۰ آگوست در سالن بزرگ مرکز خلاقیت و طراحی بانکوک برپا می‌شود.

 

 

Jewelry in Resin

 


آدرس: Thailand Creative and Design Center (TCDC), 2/F, The Grand Postal Building, 1160 Charoenkrung Rd

 


Machine Gun Kelly Hotel Diablo World Tour


Machine Gun Kelly، رپر و بازیگر معروف آمریکایی بعد از ارائه آلبوم جدیدش به یک تور دور دنیا رفته و در جاهای مختلفی به اجرا می‌پردازد. این هنرمند ۱۳ آگوست را برای اجرا در بانکوک انتخاب کرده و اجرای خود را در هتل دیابلو به روی صحنه می‌برد و شما نیز با بلیط‌های ۲ تا ۳ هزار باتی در روز ۱۳ آگوست می‌توانید در این برنامه شرکت کنید.

 

بهترین هتل‌های بانکوک برای سفرهای خانوادگی همراه با کودکان

 

Machine Gun Kelly Hotel

 


آدرس: Chaengwattana Hall, 5/F Central Chaengwattana, Chaeng Wattana-Parkkred Soi 19

 

 

 اجرای زنده‌ی Two Door Cinema Club


گروه معروف ایرلندی موسیقی راک با نام Two Door Cinema Club چند سال قبل در بانکوک اجرا کرده‌اند، حالا بعد از چند سال آلکس تریمل، سم هالیدی و کوین برید به این شهر باز گشته‌اند تا یک روز هیجان انگیز دیگر را برای مردم رقم بزنند. آهنگ‌های این اجرا عموما از آلبوم آخرشان خواهد بود و بلیط‌ها نیز به ترتیب ۱۵۰۰، ۱۸۰۰ و ۲۲۰۰ بات قیمت دارند. این برنامه ۱۳ آگوست و در سالن تاندر دام برگزار می‌شود.

 

 

Two Door Cinema Club

 


آدرس: Thunder Dome, Muangthong Thani

 


Foals


یکی دیگر از گروه‌های راک بریتانیایی روز ۱۴ آگوست در بانکوک اجرا دارد. این گروه که از بندهای مطرح راک در انگلیس به حساب می‌آیند، آخرین آلبوم خود با نام "هر چیز که حفظ نشود از دست خواهد رفت-بخش اول" را در کنار آلبوم قبلی خود که در سال ۲۰۱۳ منتشر کرده بودند اجرا خواهند کرد. قیمت بلیط‌های حضور در این برنامه‌ی جذاب ۲۲۰۰ بات خواهد بود.

 

کافه‌هایی در بانکوک که با دسرهایشان باید عکس اینستاگرامی بگیرید!

 

Foals

 


آدرس: Moonstar Studio, Lat Phrao Soi 80

 


 Julie Byrne


Julie Byrne موزیسین و آهنگساز نیویورکی است که در زمینه موسیقی فولکوریک فعالیت داشته و با آهنگ‌های معروف و محبوب خود به بانکوک می‌آید. اجرای این خواننده متفاوت از خیلی از اجراهایی است که تا به حال در آن‌ شرکت کرده‌اید و اگر ۱۶ آگوست در سفر بانکوک هستید، به هیچ وجه نباید بودن در این کنسرت را که هزینه‌ای بین ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ بات برایتان دارد، از دست بدهید.

 

 

Julie Byrne

 


نمایگشاه عکس R. Scott Davis


این نمایگشاه عکس خیلی شبیه به دیگر نمایشگاه‌هایی نیست که تا به حال دیده‌اید. این عکاس مشهور آمریکایی مدتی از زمان خود را صرف عکاسی از تیم‌های اورژانس بانکوک کرده و حالا عکس‌هایی که به ثبت رسانده است را می‌خواهد در قامت یک نمایشگاه در خود بانکوک به تصویر در بیاورد. این نمایشگاه کار خود را در ۱۷ آگوست آغاز کرده و تا ۳۱ آگوست به کار خود ادامه می‌دهد و جالب اینکه بازدید از آن نیز رایگان خواهد بود.

 

راهنمای خرید لوازم آرایش و زیبایی در بانکوک

 

R. Scott Davis

 


آدرس: Ilford Galerie Bangkok, 460/8 Surawong Rd

 


بازار Reuse is Goods در Dadfa Market Park


این بازار نیز ارزش دیدن دارد و از ۲۴ تا ۲۹ آگوست برپا می‌شود. بازاری بسیار بزرگ و جالب برای جنس‌های دسته دوم که از سراسر دنیا در یک جا گردآوری شده‌اند.

 

 

بازار Reuse is Goods

 


آدرس: Dadfa, Lasalle Soi 33

۱۴ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران