بهترین هاستل‌های هند ۲۰۲۱: بخش چهارم

جاذبه‌های گردشگری هند
بهترین هاستل‌های هند ۲۰۲۱: بخش چهارم

با وجود هزینه‌های بالای هتل در هند، امروزه خوابگاه‌های کوله پشتی به ایده‌ای بسیار محبوب در میان گردشگران در سفر با تور هند بدل شده‌اند. اغلب این هاستل‌ها از امکانات رفاهی مناسبی نظیر کافه و رستوران، تختخواب‌های راحت، امنیت، سالن اجتماعات، اینترنت پرسرعت و سایر موارد برخوردارند. ما نیز در انتهای سفر مجازی‌مان به این اقامتگاه‌ها، آخرین لیست از بهترین هاستل‌های هند در سال ۲۰۲۱ را از نظر خواهیم گذراند.

 

The Social Space

در حوالی این هاستل که در بمبئی واقع شده، رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری وجود دارند و طبیعی است، چون شما به این شهر سفر کرده‌اید تا از غذاهای لذیذ بمبئی نیز برخوردار شوید. اینجا همچنین به منظره دریا و امواج زیبایش دید دارد. مهمانان این اقامتگاه را اغلب دانشجویان هندی تشکیل می‌دهند و سالن مشترک هاستل، بهترین امکان را برای معاشرت و تبادل نظرات علمی فراهم می‌کند.

این اقامتگاه تنها نیم ساعت رانندگی با فرودگاه بین‌المللی بمبئی فاصله دارد و این امر، رفت و آمد مهمانان را به فرودگاه بسیار آسان و سریع می‌نماید. خدمات رایگان نظیر صبحانه، پارکینگ و وای فای، تا حد زیادی از هزینه‌های سفر خواهد کاست. بعلاوه اتاق بازی و کافه، اوقات خوشی را در دورهمی‌های دوستانه فراهم خواهند کرد.

آدرس: 50Jankidevi School Rd, New Mahada Colony, SV Patel Nagar, Andheri West, Mumbai, Maharashtra 400061, India

 

Hostel LaVie Varanasi

این بوتیک هاستل بزرگ، نگرانی مسافران را در مورد فضاهای کوچک به کلی برطرف می‌کند و خدماتش نیز نسبت به سایر همتایانش در سطحی بالاتر قرار دارد. این اقامتگاه، در فضایی بسیار آرام و دور از جنون خیابان‌های شهری در ساحل گنگا در شهر واراناسی واقع شده و یک کافه در پشت بام با چشم اندازی به رودخانه و طبیعت زیبای اطراف دارد.

 

بهترین ویلاهای آرامشبخش در هند

همچنین صبحانه قاره‌ای روزانه به سبک بوفه با کمتر از یک دلار قابل تهیه است و شامل نان، تخم مرغ، ذرت، فرنی و قهوه می‌باشد. البته در صورت تمایل، خودتان هم می‌توانید در آشپزخانه به طبخ غذای موردنظرتان بپردازید. در هر طبقه از این هاستل که در واراناسی واقع شده، یک فضای بازی درنظر گرفته شده است و همچنین در کنار اتاق‌های بسیار راحت این اقامتگاه، ۲ سالن عمومی و ۲ غذاخوری نیز در دسترس هستند. جالب است بدانید که این هاستل تورهای عکاسی، پیاده روی و غذا برای مهمانانش ترتیب می‌دهد و همچنین وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و ترانسفر فرودگاهی را برایشان تدارک می‌بیند.

آدرس: B 3/97, Sonarpura Road, Near Chait Singh Fort, Shivala, Varanasi, Uttar Pradesh 221001, India

 

One Light Hostel Pushkar

این هاستل در راجستان، از یک کافه پشت بام شگفت‌انگیز برخوردار است که چشم اندازی بی‌نظیر به منظره کوه‌ها دارند. شما می‌توانید در این جو رویایی، به استراحت و خوردن و نوشیدن بپرازید و یا از فضای آرام آن برای کار با لپ تاپ و انجام امور کاری و درسی نهایت استفاده را ببرید. پرسنل این اقامتگاه، اطلاعات ارزشمندی را برای گشت و گذار در شهر ارائه می‌دهند و البته یک استخر شنای پرطرفدار نیز در اینجا انتظار مهمانان را می‌کشد.

اتاق‌های خصوصی و اتاق‌های مشترک، اینترنت پرسرعت، سالن تناسب اندام، امکان کرایه دوچرخه، امکانات باربیکیو و تهویه مطبوع از دیگر مشخصه‌های بارز این هاستل به شمار می‌آیند. بعلاوه از اینجا دسترسی عالی به ایستگاه اتوبوس، بازار اصلی و دریاچه خواهید داشت.

 

یک روز آرام در ساحل پالولم شهر گوا

آدرس: Behind Marwar bus stand, Ambedgar colony, Badi Basti, Pushkar, Rajasthan 305022, India

 

Bedrock

بی شک یکی از مشخصه‌های یک اقامتگاه خوب، وجود اتاق‌های خصوصی همراه با امکانات رفاهی است و این بوتیک هاستل، با اتاق‌های زیبا و رنگارنگ و شیکش که از دکوراسیونی عالی و نو برخوردارند، مسافران را غافلگیر می‌کند. 

در حقیقت فضای اینجا بزرگ است و همه چیزش جدید و بسیار تمیز است.

از نظر موقعیت مکانی، باید بگوییم که این اقامتگاه جالب توجه در ساحل کالانگوته در گوا قرار دارد و دارای فضاهای مشترک، رایانه، انواع بازی‌ها، بار و کافه، حمام مدرن، پارکینگ رایگان، امکانات کرایه دوچرخه و باربیکیو است. باید گفت حمل غذا و نوشیدنی و استعمال دخانیات در داخل اتاق‌ها ممنوع است و افراد زیر ۱۸ سال نیز اجازه اقامت در این هاستل را ندارند.

آدرس: H. NO. 6/195, Cobra Vaddo, Baga, Calangute, Goa 403516, India

 

Stay Baranas

این بوتیک هاستل بسیار بسیار دنج و آرام که در محله‌ای زیبا واراناسی واقع شده، با انبوهی از غذاکده‌های رنگارنگ احاطه شده است. و البته خود هاستل نیز هر روز، صبحانه‌ای لذیذ را برای مهمانانش سرو می‌کند. اینجا از اتاق‌های خصوصی زیبا و جاداری برخوردار است و بسیار مناسب اقامت زوج‌هاست.

به لحاظ طراحی نیز باید گفت این هاستل ترکیبی از معماری زیبای هندی را با هنر التقاطی مدرن به مخاطبان ارائه می‌دهد و این امر، ملک را از حالت قدیمی صرف درآورده است. اتاق مشترک، پارکینگ دوچرخه، تهویه مطبوع، وای فای رایگان، امکانات اجاره دوچرخه و اتاق بازی نیز در این اقامتگاه برای مهمانان فراهم است.

 

اقامتگاه مجلل Acron Waterfront Resort در گوا

آدرس: C-33/52-9A-1A Chittupur Road Near Dalimms Sunbeam School Chittupur, Sigra, Varanasi, Uttar Pradesh 221010, India

 

The Pineapple Express

این خوابگاه که تنها دو سال است فعالیت خود را شروع کرده و پذیرای مهمانان است، توسط باغ و جنگل احاطه شده و منظره شگفت‌انگیزی دارد. این ملک، تنها ۵ دقیقه پیاده روی تا معبد Gurudwara و چند دقیقه تا بازار و دریاچه زیبا فاصله دارد. شاید بتوان گفت این هاستل، یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت خانواده‌هاست. بعلاوه، مهمانان می‌توانند از پارکینگ رایگان، کرایه دوچرخه، کتابخانه، خدمات خشکشویی، کافه رستوران و تهویه مطبوع بهره‌مند شوند.

اتاق‌های خصوصی ارائه شده نیز بسیار زیبا هستند و داخل کلبه‌های باغ واقع شده‌اند. اینجا یکی از بهترین هاستل‌های هند در راجستان به شمار می‌آید و جوی بسیار آرامش بخش دارد، به نحوی که مهمانان در آن بسیار احساس راحتی می‌کنند. گفتنی است شبهای سرد زمستان، مهمانان از دورهمی گرد آتش لذت می‌برند و تابستان‌ها نیز استخر بزرگ با آبی تمیز و شفاف، لحظات دلپذیری را برایشان به ارمغان می‌آورد.

آدرس: Vaam Dev Road, Behind Gurudwara, Pushkar, Rajasthan 305022, India

 

The Wanderlust

اینجا یک خوابگاه رویایی و بسیار آرام است که ۶ اتاق خصوصی بی‌نظیر و تمیز همراه با بالکن‌هایی که به فضای زیبای اطراف دید دارند را شامل می‌شود. بعلاوه یک اتاق نشیمن مشترک نیز در اینجا وجود دارد که پر از انواع کتاب‌ها و مجلات است. این هاستل، در دهکده‌ای در حومه جایسالمر واقع شده و از یک تراس پشت بام زیبا همراه با کافه نیز برای دورهمی‌ها و خوردن و نوشیدن برخوردار است و چشم اندازی پانوراما به قلعه جایسالمر و منظره غروب خورشید دارد. 

و در نهایت باید گفت که وای فای و پارکینگ رایگان، تورهایی برای گشت و گذار در شهر، ترانسفر فرودگاهی، امنیت ۲۴ ساعته و کتابخانه از مهمترین امکانات این اقامتگاه شگفت‌انگیز به شمار می‌آیند.

 

مقایسه سفر به شمال و جنوب گوا

آدرس: Artist Colony, Near Sunset Point,, Patwon Ki Haveli Road , Jaisalmer, India 

۲۵ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران