بهترین هاستل‌های هند ۲۰۲۱: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری هند
بهترین هاستل‌های هند ۲۰۲۱: بخش اول

هند، خطه‌ای شگفت‌انگیز است که جاذبه‌های توریستی بسیاری دارد. فضای بین شهرها از آنچه انتظار دارید بزرگتر است و این بدان معنا است که سفرهای طولانی، استانداردهای بهداشتی و امنیتی همیشه در حد عالی نیستند. بنابراین یافتن اقامتگاهی مناسب در سفر با تور هند می‌تواند به امری چالش برانگیز بدل شود. و اما ... اگر به دنبال کاهش هزینه‌های سفرتان هستید، آشنایی با بهترین هاستل‌های هند در سال ۲۰۲۱ خالی از لطف نخواهد بود.

 

Lets Bunk Poshtel

اگر بخواهیم منصف باشیم، باید بگوییم که اینجا یکی از جالبترین هاستل‌های هند است که در دهلی واقع شده و یک سبک لوکس را برای اقامت و زندگی ارائه می‌دهد. تمام در و دیوار این هاستل، با آثار جالب و طراحی‌های منحصر به فرد پرشده، پرسنل بسیار مهربان هستند و منطقه نیز امن و نسبتا خنک است. جالب است بدانید که این اقامتگاه، یک تراس پشت بام بسیار زیبا و جادار در فضای باز و رو به طبیعتی شگفت انگیز دارد. در اینجا می‌توانید به خوردن و نوشیدن و دورهمی‌های دوستانه و آشنایی با سایر مسافران بپردازید.

 

۵ هاستل در شهرهای مختلف هند

در ضمن امکاناتی نظیر سرویس خشکشویی، بار، کافه و رستوران، وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی، اجاره دوچرخه برای گشت و گذار در شهر و پارکینگ نیز در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود. بعلاوه مهمانان می‌توانند از بین اتاق‌های خصوصی، اتاق‌های چهارنفره خصوصی یا اتاق‌های مشترک به نام "Tribe of 6 & 8" یکی را انتخاب کنند. این اتاق‌ها بسیار راحت و شیک هستند و همگی دارای حمام اختصاصی و امکانات رفاهی می‌باشند. برای آشنایی با سایر هاستل‌های دهلی، پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی بهترین هاستل‌های دهلی را مطالعه کنید.

آدرس: T-40, Hauz Khas Village, Deer Park, Hauz Khas, New Delhi, Delhi 110016, India

 

The Moustache Jaipur

یکی دیگر از زنجیره‌های هاستل‌های مدرن و قابل توجه در هند در شهر جیپور، این اقامتگاه برتر است که از پرسنلی بسیار حرفه‌ای برخوردار بوده و در عین حال سرگرمی‌های متنوعی از جمله یک فضای بازی، یک کتابفروشی، محل سیگار کشیدن، کافه بالای پشت بام با منظره‌ای جالب از شهر را برای مهمانان فراهم می‌آورد. این هاستل در صورت درخواست، تورهای گردشگری در سطح شهر را ارائه می‌دهد. این مکان با تم سنتی، دارای دکوراسیونی به رنگ روشن و امکانات رفاهی کامل است.

 

۵ هاستل در بمبئی برای اقامتی ارزان

در اینجا ،چندین اتاق مشترک با تهویه مطبوع درنظر گرفته شده است. در ضمن باید گفت این هاستل، دسترسی عالی به جاذبه‌هایی نظیر کاخ‌ها و بناهای تاریخی و خیابان‌های سنگفرش بازارهای صورتی دارد و به ایستگاه قطار و ترمینال اتوبوسرانی مرکزی بسیار نزدیک است. گفتنی است افراد زیر ۱۸ سال و همچنین مردم محلی جیپور، اجازه اقامت در این هاستل را ندارند و همچنین نوشیدن الکل در اینجا ممنوع است.

آدرس:  7, Park House, MI Road, near Ganpati Plaza, Jaipur, Rajasthan 302001, India

 

Trippr Gokarna

این هاستل که درست در کنار ساحل در کارناتاکا واقع شده است، برای علاقمندان به طبیعت گردی بسیار ایده آل است و بهترین راه برای فرار از شلوغی‌های شهر به شمار می‌آید. مهمانان می‌توانند در طی روز از گردش در ساحل، شنا و تفریحات آبی و تماشای طلوع و غروب آفتاب لذت ببرند و شب هنگام با وجود اجراهای زنده دی جی، در مهمانی‌های شبانه خوش بگذرانند.

 

مجلل‌ترین هتل‌های هند در سال ۲۰۲۰

این اقامتگاه ساحلی مشتمل بر ۵ کلبه خصوصی، یک خوابگاه ۱۰ تخت خوابه، یک خوابگاه ۸ تخت خوابه و دو خوابگاه ۴ تخت خوابه است. گفتنی است افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۴۰ سال اجازه اقامت در اینجا را ندارند و همچنین مصرف الکل ممنوع است و حیوانات خانگی نیز اجازه ورود ندارند.

اینجا یکی از جالبترین هاستل‌های هند است زیرا همه چیز با انرژی خورشیدی کار می‌کند. و این بدان معناست که محدودیت‌هایی از نظر تهویه مطبوع و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی وجود دارد، اما باید گفت که قیمت‌ها نیز بسیار پایین هستند.

آدرس: Middle Beach, Gokarna, Karnataka 581319, India

 

Horn Ok Please

این مکان لوکس و رویایی، یکی از بهترین هاستل‌ها برای انواع مسافران خصوصا مسافران انفرادی به شمار می‌آید. دورهمی و مهمانی‌های متعددی در این مکان جالب توجه که مانند یک انجمن کوچک است برگزار می‌شود و این امر فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی با انواع فرهنگ‌هاست. در این مکان دنج که فارغ از شلوغی‌های بمبئی است، می‌توان از امکانات بسیاری از جمله صبحانه رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، کرایه دوچرخه، کافه و خدمات خشکشویی برخوردار شد.

 

معرفی بهترین هتل‌های لاکچری دهلی

آدرس: 22,D Monte St, Santosh Nagar, Bandra West, Mumbai, Maharashtra 400050, India

 

Stops Hostel Varanasi

اینجا یک هاستل برتر در واراناسی است که قطعا بهترین مکان برای آشنایی با سایر مسافران و پیدا کردن دوستان جدید است. کلاس‌های آموزش غذای هندی، بالکن‌ها و ایوان‌های دوست داشتنی که چشم انداز جالب توجهی به مناظر اطراف دارند، کتابخانه، صبحانه رایگان، خدمات خشکشویی و دستگاه خودپرداز، پارکینگ رایگان، تهویه مطبوع، اتاق بازی و کافه از جمله امکانات رفاهی این هاستل محبوب به شمار می‌آیند. البته باید گفت که اغلب افرادی که تنها سفر می‌کنند، به این هاستل رفت و آمد دارند.

آدرس: Plot No. B-20/47, A-2 Vijaya Nagaram Colony, Bhelupur, Varanasi, India

 

Hashtag Rooms

این اقامتگاه، یک هاستل کوله پشتی در گوای شمالی است. اینجا مکانی بسیار امن و  تمیز است و پرسنل حرفه‌ای آن خدمات ارزنده‌ای را ارائه داده و به ایجاد فضای اجتماعی مناسب کمک می‌کنند. این اقامتگاه، در ۱۰۰ متری ساحل واقع شده و بنابراین مهمانان امکاناتی عالی برای دسترسی به ساحل و گشت و گذار، غواصی، موج سواری، شنا و سایر تفریحات آبی دارند. این هاستل، در منطقه‌ای واقع شده که دارای جاذبه ‌ای طبیعی بوده و همچنین اطراف آن پر از فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها، گالری‌های هنری و مراکز خرید متنوع است.

از مهمترین امکانات هاستل می‌توان به وای فای ریگان، اتاق ناهار خوری، اتاق بازی، سالن عمومی با تلویزیون، کرایه اتومبیل و دوچرخه، کرایه امکانات غواصی، پارکینگ رایگان و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد. گفتنی است که این اقامتگاه، مورد استقبال تمام گروه های سنی است.

آدرس:1/264A, Gauravaddo, Calangute, Goa 403516, India

 

La Vaca India

اینجا، یکی دیگر از هاستل‌های توصیه شده در واراناسی است که بسیار ارزان و در عین حال باکیفیت است و مکانی عالی برای دورهمی با مسافران دیگر به شمار می‌آید. صبحانه رایگان سرو شده در این هاستل بسیار لذیذ بوده و شامل چای، تخم مرغ، ژامبون، میوه و نان تست است. بعلاوه این هاستل تورهای رایگان، تورهای پیاده روی را برای مهمانانش برگزار می‌کند تا به دیدن معروف‌ترین جاذبه‌های شهر بروند. بدین ترتیب، حتی می‌تواند در هزینه‌های حمل و نقل نیز صرفه جویی کرد. جالب است بدانید که تمام دیوارهای این اقامتگاه، با نقاشی‌های رنگارنگ پوشانده شده و یک کافه در تراس پشت بام نیز به استقبال مهمانان می‌آید.

گفتنی است که این اقامتگاه شیک و مدرن و امن، مناسب برای همه رده‌های سنی است. در ضمن، ورود حیوانات خانگی در این مکان ممنوع است. این هاستل نیز مانند تمام هاستل‌های مطرح هند امکانات رفاهی کامل از جمله وای فای رایگان، کافه، تهویه مطبوع، کرایه دوچرخه و ... را به مهمانانش ارائه می‌دهد.

 

رستوران‌های خیره کننده در دهلی

آدرس: B 3/226 Kabir Road, near Maharaja Chetsingh Quilla, Shivala, Varanasi, Uttar Pradesh 221001, India

۰۹ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران