بهترین هتل‌های گوا در هند: قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری هند
بهترین هتل‌های گوا در هند: قسمت اول

در سفر با تور هند، جذابیت‌های گردشگری بسیاری را تجربه خواهید کرد و بطور کلی این خطه مقصدی لذت بخش برای مسافران به شمار می‌آید. مرزهای گسترده هند، از قله‌های قدرتمند هیمالیا در شمال تا سواحل گرمسیری در جنوب کشیده شده و دامنه‌هایی باورنکردنی از تضادها، مناظر طبیعی، فرهنگ‌ها و آیین ها را در بر می‌گیرد.

در این بین برای ساماندهی انبوه گردشگران و نیز مسافران داخلی، اقامتگاه‌های قابل توجهی با هر سطح از قیمت و امکانات فراهم شده است. مقاله مجلل‌ترین هتل‌های هند در سال ۲۰۲۰، اطلاعات بروز و ارزشمندی را در این رابطه در اختیارتان قرار می‌دهد. و اما گوا ایالتی در ساحل جنوب غربی هند در منطقه‌ای است که به عنوان کونکان شناخته می‌شود. این خطه از نظر مساحت، کوچک‌ترین ایالت هند و از نظر جمعیت چهارمین ایالت محسوب می‌شود. بیایید در این مقاله سری بزنیم به بهترین هتل‌های گوا در هند.

 

Country Inn & Suites by Radisson

این استراحتگاه شیک و زیبا با دکوراسیونی از کاشی‌های سفالی‌، بالکن‌های شگفت انگیز و دیوارهای خردلی رنگ که یادآور استعمار پرتغالی‌هاست، در مکانی با شکوه و مکانی آرام در قسمت جنوبی گوای شمالی واقع شده است. اتاق‌ها و سوئیت‌های رنگارنگ، دارای مبلمانی به سبک قدیمی بوده و استخر بی‌نظیر را صندلی‌ها و نخل‌های سایه‌دار به سبک مناطق گرمسیری احاطه کرده‌اند.

در این جا مکان‌هایی نیز برای تفریح کودکان درنظر گرفته شده است. هر چند که این استراحتگاه دور از جاده اصلی قرار دارد، اما از امکانات رفاهی دور نیست. همچنین با یک پیاده روی کوتاه، می‌توانید خود را به ساحل زیبای این حوالی برسانید و تفریحی جذاب در بهترین سواحل گوا داشته باشید.

 

سواحل بکر و کاوش نشده‌ی گوا

Novotel Goa Dona Sylvia

این استراحتگاه گرمسیری که در باغ‌های وسیع و با دسترسی مستقیم به ساحل احداث شده است، جایگاه لذت بخشی را محدوده Cavelossim  در جنوب گوا ارائه می‌دهد. ویلاهای دوست داشتنی، جادار و راحت در رنگ‌های متنوع چشم بینندگان را خیره می‌کنند. از امکانات عالی این هتل می‌توان به استخر بزرگ، باشگاه کودکان، زمین بازی، کرایه دوچرخه و وسایل مختلف ورزشی اشاره کرد. گفتنی است که این اقامتگاه با کافه‌ها، مغازه‌ها و بارهای بسیاری احاطه شده است.

The Diwa Club

این هتل انحصاری، آرام، کم جمعیت و دنج در یک محیط دل انگیز و روستایی در منطقه  Majorda واقع شده که یکی از شمالی‌ترین مناطق گوای جنوبی به شمار می‌آید. اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ با چشم اندازی به استخر و دارای وان‌های مستقل‌، دکوراسیون هنری جذاب و ایوان‌های بزرگ در این جا به استقبال گردشگران تور گوا می‌آیند.

به غیر از این استخر باشکوه، مهمانان می‌توانند از تمام امکانات موجود در استراحتگاه از جمله آبگرم فوق العاده‌، استودیوی یوگا (با کلاس‌های رایگان)، باشگاه کودکان و سالن سینما استفاده کنند. ساحل از طریق پیاده روی در یک مسیر کوتاه و جالب توجه و یا از طریق اتوبوس شاتل رایگان، قابل دسترسی است.

 

بهترین رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی گوا

Radisson Blu

ویلاهای زرق و برق دار، جادار با رنگ آمیزی روشن در محیطی به سبک دهکده از نکات جالب توجه این استراحتگاه هستند. این مکان آرام و بزرگ که در جاده اصلی واقع شده، دارای امکانات درجه یک، چمنزارهای سرسبز و یک استخر بی‌نظیر و وسیع با بخش‌هایی مناسب کودکان است. گفتنی است که در حول و حوش این مکان شگفت انگیز چندین کافه، آلاچیق و امکانات ورزش‌های آبی در نظر گرفته شده و جذابیت های گردشگری متنوعی را می‌توان در اینجا یافت.

Holiday Inn

این هتل خانوادگی دارای باغ‌های گسترده، چمنزارهای بی‌عیب و نقص و پارکینگی بزرگ است و مکانی آرام و با امکانات فوق العاده به شمار می‌آید. در واقع همه اتاق‌ها دارای چشم اندازی به باغ، مبلمان راحت و دکوراسیون مدرن هستند و سوئیت‌های باشکوه از بالکن و پاسیو، فضای بزرگ، غذاخوری و جکوزی‌های جذاب برخوردارند. امکانات درجه یک این هتل شامل سالن بدنسازی و آبگرم عالی، بار و امکانات باربیکیو بر روی شن و ماسه، استخر به سبک مناطق گرمسیری همراه با فضای مخصوص کودکان نوپا، اتاق بازی، زمین تنیس، زمین بازی شنی و سایر امکانات رفاهی برای کودکان می‌شود. این اقامتگاه، چند دقیقه رانندگی با منطقه گردشگری Cavelossim  فاصله دارد و در میانه راه گوای جنوبی در Mobor واقع شده است.

 

بازارچه‌های معروف و سنتی گوا را بشناسید

Hard Rock Hotel Goa

اینجا هتلی معاصر در یک محیط روستایی در میانه راه Calangute در قسمت جنوبی گوای شمالی در جاده Anjuna است که فقط چند متر با جاده اصلی و امکانات متعدد آن فاصله دارد. ابزار آلات موسیقی، اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با طراحی جالب و مدرن، تم‌های سنگی در دکوراسیون و نقوش جالب روی فرش‌ها و حوله‌ها جذابیت‌های بصری بی‌نظیری را به مخاطبان هدیه می دهند.

از امکانات فوق العاده این هتل می‌توان به صبحانه رایگان، استخر دوست داشتنی با فضایی مخصوص کودکان، بار، نقاشی‌های دیواری از افسانه‌های محبوب، کافی شاپ همراه با موسیقی زنده و فروشگاه برای خرید سوغاتی‌های جذاب از گوا اشاره کرد. جالب است بدانید که اتوبوس‌های شاتل رایگان، مهمانان را به قسمتی آرام از ساحل که ۱.۲ کیلومتر دورتر از هتل قرار دارد می‌رسانند.

Goa Villagio

این بوتیک هتل با قیمت‌هایی متوسط، امکاناتی عالی و حتی بیشتر را به مهمانانش ارائه می‌دهد. این مکان در کنار یک کلیسای عجیب و آبی سفید در Betalbatim  واقع شده و از اتاق‌های روشن و جادار، هوای مطبوع، بالکن و پنجره‌های متعدد برخوردار است. استخر بی‌نظیر این اقامتگاه نیز به رسم سایر همتایانش، دارای فضای جداگانه‌ای برای کودکان می‌باشد. جالب است بدانید که اقامتگاه، فقط چند دقیقه با ساحل فاصله دارد و همچنین نزدیک فرودگاه و ایستگاه اصلی اتوبوس واقع شده است.

 

معرفی ۳ پارک آبی معروف و محبوب در گوا، شهر ساحل‌های رویای

Karma Royal Haathi Mahal

این استراحتگاه بزرگ، راحت و خانوادگی به سبک مدیترانه‌ای طراحی شده و دارای ویلاها و امکانات درجه یک است. اتاق‌های استاندارد این اقامتگاه راحت هستند و ویلاهای بزرگ (دارای ۱ یا ۲ اتاق خواب)، از بالکن، آشپزخانه و سیستم‌های سینمای خانگی برخوردارند. اینجا یک مینی تئاتر، کلوپ کودکان، سه استخر با آبشارها و امکانات تفریحی آبی برای بزرگسالان و کودکان، بار و یک اتاق بازی چشمگیر به مهمانان ارائه داده می‌شود.  این استراحتگاه به سبک یونانی که در وسط Cavelossim واقع شده، بسیار نزدیک ساحل است.

۰۵ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران