بهترین هاستل‌های هند ۲۰۲۱: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری هند
بهترین هاستل‌های هند ۲۰۲۱: بخش دوم

هند به دلیل غذاهای لذیذ، پالت رنگی مسحورکننده و جاذبه‌های فراوان شهرت دارد. اینجا، منطقه‌ای روی کره زمین است که همه باید حداقل یکبار به آن سفر کنند. تنوع آنقدر بالاست که هیچ روزی شبیه روز دیگر سفرتان با تور هند نخواهد بود. اما در شروع باید برای یافتن اقامتگاهی مناسب و امن برنامه ریزی کنید، زیرا این امر بزرگترین دغدغه هر مسافری به شمار می‌آید. به گردشگران تور هند توصیه می‌کنیم در ادامه بخش اول این مطلب، ما را همراهی کنند تا با برخی دیگر از بهترین هاستل‌های هند در سال ۲۰۲۱ آشنا شویم و بدین ترتیب سفری خاطره‌انگیز را رقم بزنیم.

 

Zostel Bangalore

این هاستل که در شهر خوش آب و هوا و زیبای بنگلور هند واقع شده، یکی از هاستل‌های بسیار ارزان و البته شیک و مدرن است که فضای وسیع خوشایندی برای همه مهمانانش فراهم می‌کند. اقامت گروهی بدون محدودیت حداکثر تعداد مهمان فراهم است، اما مهمانان اجازه آوردن افراد بیرون از خوابگاه را به داخل پردیس ندارند.

 

۱۱ حقیقت درباره شهر زیبای آگرا، هند

در اینجا استخر، اتاق بازی، یک باغ کوچک و زیبا با درختان نخل و کافه‌ای در پشت بام به استقبال مسافران می‌آیند. گفتنی است که پرسنل این هاستل، به مسافران برای رزرو اتوبوس و قطار کمک می‌کنند و البته مصرف مواد مخدر و الکل به شدت در این مکان ممنوع است.

آدرس: 2032,17th Main, 1st Cross Rd, HAL 2nd Stage, Indiranagar, Bengaluru, Karnataka 560038, India

 

The Hosteller

این هاستل ارزان قیمت، در حومه دهلی نزدیک ایستگاه مترو قرار دارد و بنابراین رفت و آمد به سایر بخش‌های شهر و جاذبه‌های پرطرفدار دهلی برای مهمانان هاستل بسیار راحت است. این اقامتگاه دنج و آرام، مانند دیگر هاستل‌های دهلی، فضایی عالی برای ریلکس کردن، تفکر و برقراری ارتباط با سایر گردشگران را فراهم می‌کند و فارغ از شلوغی‌ها و ازدحام شهر است. بنابراین فعالیت‌هایی نظیر یوگا در این هاستل و فضای سرسبز اطرافش، طرفداران بسیاری دارد.

 

راهنمای خرید سوغات در هند

صبحانه رایگان، تختخواب‌های راحت، حمام‌های تمیز، وای فای رایگان، یک آشپزخانه کاملا مجهز، یک اتاق مشترک با صفحه نمایش بزرگ، یک پلی استیشن، کتابخانه‌ای کوچک، اتاق بازی، کافه، پارکینگ رایگان، خدمات خشکشویی و ترانسفر فرودگاهی از امکانات قابل توجه این هاستل به شمار می‌آیند.

آدرس: 787/2St. Michael Vaddo Bardez, Monteiro Vadda, Anjuna, Goa 403509, India

 

Swan Hostel Jaisalmer

این هاستل جوانان در جیسالمر هند، دارای فضایی شاد و آرامش بخش بوده و در عین حال یک تراس پشت بام با چشم اندازی بی‌نظیر به مناظر اطراف را به مهمانان هدیه می‌دهد. قلعه جیسالمر را می‌توانید به راحتی از پشت بام این هاستل به نظاره بنشینید. این تراس میزبان جلسات یوگا، مهمانی‌ها و دورهمی‌ها و تماشای غروب آفتاب است. گفتنی است که در این اقامتگاه، برنامه‌ها و تورهای قابل توجهی برای مهمانان برگزار می‌شود.

 

معرفی معروف‌ترین غذاهای هندی

در این هاستل اتاقهای ۲، ۴ و ۶ نفره با سرویس بهداشتی جداگانه و همچنین مجموعه خصوصی لوکس برای ۲ تا ۳ نفر ارائه می‌شوند. بعلاوه مهمانان این اقامتگاه می‌توانند از وای فای رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، کرایه دوچرخه و پارکینگ نیز برخوردار شوند.

آدرس: Patwa Haveli Road, kalakar colony, near Sunset point, Jaisalmer, Rajasthan 345001, India

 

Happy Panda

یکی از بهترین‌ هاستل‌ها در منطقه گوا است و به قدری راحت است که احساس می‌کنید در خانه خودتان هستید. در اینجا از سرعت زندگی کاسته شده و فضایی آرامش بخش در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود تا خستگی‌های سفر را از تن بزدایند. در واقع در این مکان مهمانان فارغ از هر ملیت، نژاد، جنسیت و جهت‌گیری‌های سیاسی و عقیدتی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

 

خانه‌های قایقی ماه عسل در منطقه آلپی هند

از نقاط عطف این هاستل می‌توان به فضای بزرگ، طراحی‌های جالب دیواری، وای فای رایگان، اتاق نئون برای مهمانی شبانه، امکانات استراحت و برخورداری از فضای باز و نشستن در زیر درختان انبه، کافه و بار،  آشپزخانه عمومی با کلیه امکانات، موسیقی زنده، دوربین‌های مدار بسته، کتابخانه، تختخواب‌های راحت، کرایه دوچرخه و امکانات بازی اشاره کرد.

در ضمن اگر مایل به چادرزدن هستید و می‌خواهید سفرتان ارزانتر تمام شود، می‌توانید از این هاستل چادر و سایر امکانات لازم نظیر تشک، بالش و پتو را کرایه کنید و در حیاط پشتی هاستل زیر درختان نخل چادر بزنید. در نهایت باید گفت این هاستل، تنها ۱۰ دقیقه با ساحل فاصله دارد.

 

بازدید از دروازه هند، نماد شهر بمبئی

آدرس: House 270, near new fish market, Madhlawada, Arambol, Goa 403524, India

 

 Moustache Delhi

این هاستل فوق‌العاده زیبا و شیک، جایی است که مایل نیستید آنرا ترک کنید. به خصوص وقتی پس از یک گشت و گذار خسته کننده و طولانی در شهر دهلی، در این مکان راحت استراحت می‌کنید. اینجا یکی از بهترین هاستل‌ها برای اقامت زوج‌هاست. باید گفت اتاق‌های خصوصی موجود، بسیار مناسب و همچنین جادار هستند. بعلاوه در اینجا یک اتاق مشترک و یک تراس بام نیز وجود دارد.

کارمندان این اقامتگاه، بسیار مهربان و صمیمی هستند و به شما نکات بسیاری را برای گردش در شهر می‌آموزند. یک آشپزخانه محلی برای بهبود تعامل، یک فضای سرسبز برای کسب آرامش و درون نگری، تهویه مطبوع، کافه، اتاق بازی، وای فای رایگان، کرایه دوچرخه و ماشین لباسشویی و خدمات خشکشویی از مهمترین امکانات این هاستل مدرن هستند.

 

۷ دلیل برای بازدید از دهلی پایتخت هند

آدرس: D-920, Block D, New Friends Colony, New Delhi, Delhi 110025, India

 

Dreams Hostel

این فضای هیپی وار در گوا، در عین حال بسیار تمیز بوده و پر از تخت‌های راحتی برای استراحت و دورهمی است. بعلاوه کابین‌های خصوصی و زیبایی نیز وجود دارند که این اقامتگاه را به مکانی عالی برای عشاق و زوج‌ها بدل کرده‌اند. آرامش واقعی و رویاگونه‌ای بر این جو حکمفرماست که از آن محیطی جذاب و مناسب برای شنیدن موسیقی، کتابخوانی، یوگا و انجام کارهای هنری ساخته است.

جالب است بدانید که این هاستل، در یک خانه سنتی پرتغالی شکل گرفته و شامل یک منطقه مشترک روستایی، باغ، آشپزخانه کاملا مجهز، وای فای پرسرعت، آب فیلتر شده رایگان و امنیت ۲۴ ساعته است. پرسنل صمیمی همیشه در دسترس هستند تا در مورد اجاره اسکوتر، تاکسی، وسایل حمل و نقل عمومی اطلاعاتی ارائه دهند و در مورد تفریحات و کارهایی که می‌توان در این منطقه انجام داد از جمله بازار گردی، رفتن به مکان‌های مهمانی، رستورانها و سواحل زیبا اطلاعات ارزشمندی مهمانان را راهنمایی کنند.

 

رعایت ۹ نکته مهم در بازدید از معابد هند

آدرس: 500(1)Vagator Beach Road, opposite Garden Villa Restaurant, Anjuna, Goa 403509, India

 

Mantra

این هاستل ،یک هاستل توصیه شده در هند برای زوج‌هاست. اینجا زندگی و تفریحات شبانه قابل توجهی دارد و فضا نیز تا حدودی خنک است. نمایش فیلم، تورهایی برای گردش در شهر، فضایی تمیز و بزرگ و زیبا برای معاشرت، ترانسفر فرودگاهی، اتاق بازی، کتابخانه و خدمات خشکشویی از مهمترین امکانات این هاستل محبوب به شمار می‌آیند.

آدرس: Bungalow no. 87, Janki Devi Public School Road, Mumbai, Maharashtra 400053, India 

۲۰ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران