بهترین هتل‌های گوا در هند: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری هند
بهترین هتل‌های گوا در هند: قسمت دوم

کشور هند بسیاری از مکان‌های جالب توجه و مطرح شده در لیست میراث جهانی یونسکو را در خود جای داده و در اینجا می‌توانید شاهد فرهنگ و تاریخی غنی باشید. این کشور همچنین دارای مناطق بیابانی وسیع، پارک‌های ملی و پناهگاه‌های طبیعی است که حیوانات وحشی هیجان انگیز مانند فیل‌ها، شیرها و ببرها را در برگرفته است. اما از آنجا که مهم‌ترین دغدغه گردشگران در سفر با تور هندوستان، یافتن اقامتگاهی مناسب است ما بر آن شدیم تا در ادامه بخش اول این مطلب و در معرفی خطه معروف گوا، برخی دیگر از بهترین هتل‌های گوا در هند را معرفی کنیم.

 

La Sunila Suites

این هتل نیز، از ازدحام جمعیت کنار ساحل و ترافیک بالا فاصله دارد. شما صرفا با یک پیاده روی کوتاه می‌توانید خود را به رودخانه و ساحل باگا برسانید. اینجا تقریبا کل بلوک حومه را اشغال کرده و اتاق‌ها و سوئیت‌هایش بزرگتر از همتایانش در محدوده Calangute هستند که بعضا قیمت‌هایی بالاتر از این هتل دارند.

هر اتاق، به طرز خوشایندی طراحی شده و سه پنجره به فضایی روشن و شاد دارد. این اتاق‌های استاندارد، به اندازه کافی بزرگ هستند و مبل‌های تاشو را در خود جای داده‌اند. سوئیت‌ها نیز دارای اتاق نشیمن، غذاخوری و آشپزخانه کوچک هستند. علاوه بر این، هتل دارای امکانات خانوادگی در کنار ساحل بوده و در عین حال دو استخر برای کودکان، زمین بازی مناسب و یک اتاق بازی جالب توجه را نیز برای کودکان مهیا کرده است.

 

جاذبه‌های دیدنی گوا ؛ شهر فرنگ و تاریخ هند

Lemon Tree Amarante

اینجا مکانی آرام، گرمسیری، تاریخی، و بسیار راحت و شیک در میانه راه  Candolim در حوالی جاده اصلی است. طراحی دکوراسیون جذاب، از لابی با پنجره‌های شیشه‌ای رنگی زیبا گرفته تا ساختمان اصلی که یادآور استعمار پرتغالی‌هاست، چشم مهمانان را خیره می‌کند. اتاق‌ها دارای محوطه نشیمن بسیار جادار بوده و به باغ‌های گرمسیری دید دارند. این اقامتگاه، دارای استخرهای اختصاصی باشکوه است که در هیچ جایی از گوا نمی‌توان شبیه‌شان را یافت.

استخر مشترک به طور قابل توجهی بزرگتر از استخرهای استراحتگاه‌های چهار و پنج ستاره جدیدتر در این حوالی است. همچنین یک بار و غذاخوری مخصوص بزرگسالان و کودکان، سالن بدنسازی، باغ‌ها و چمنزارهای پر از نخل که حسی واقعی از استراحتگاه استوایی را ایجاد می‌کنند از جاذبه‌های این مکان دل انگیز به شمار می‌آیند. علاوه بر این، چشم اندازی به  درختان لیمو در امتداد جاده اصلی تصویری رویایی ایجاد می‌کنند. گفتنی است که این هتل مکان‌هایی برای غذا خوردن، نوشیدن و خرید را در خود جای داده و تنها چند دقیقه با ساحلی با شکوه فاصله دارد.

Mateus Boutique Hotel

به لطف تاریخچه و سبک قدیمی این مهمانخانه که در خیابان یکطرفه 31st January داخل پایتخت واقع شده، مهمانان می‌توانند کمی به گذشته‌ای دور و ساده سفر کنند و از تعداد معدود اتاق‌های شاد و روشن و نمای زرد رنگ آن انرژی بگیرند. پنجره‌های قوس‌دار، ترکیبی از مبلمان قدیمی و جدید، تابلوها و تخت‌هایی که جذابیت دوران استعمار پرتغالی‌ها را یدک می‌کشند، حمام‌های جالب توجه و استخری زیبا برای شنا از نقاط قوت این مکان به شمار می‌آیند. بعلاوه، در این حوالی می‌توانید کافه‌های شیک و زیبایی را در کنار رودخانه بیابید.

 

معرفی برترین رستوران‌های غذاهای گیاهی در گوا

Panjim Inn, Pousada, & Peoples

این مهمانسرا که از ترکیب سه ساختمان استعماری قدیمی و بازسازی شده همراه با نقاشی بسیار زیبا شکل گرفته، در محله دنج و آرام Panjim در پایتخت قرار دارد و زیبایی‌هایی تاریخی را به مهمانانش هدیه می‌دهد. سالن پذیرایی، اتاق‌هایی که هر کدام جذابیت‌های منحصر به فردی دارند و به نحوی متفاوت با دیگری و البته به سبک قدیمی مبله شده‌اند، آرامشی خوشایند را فراهم می‌کنند. مهمانسرای اصلی نیز دارای بالکنی قابل توجه است. از دیگر جذابیت‌های این اقامتگاه می‌توان به رستوران تراس، استخر پشت بام، حیاط‌هایی با میزهای آهنی شکیل، سالن‌های میهمان پر از مبلمان عتیقه و گالری هنری اشاره کرد.

River Castle

اینجا میهمانخانه‌ای عجیب، ساکت و با قیمت مناسب است که در دهکده Mobor بین ساحل Crusoe-esque و رودخانه Sal واقع شده است. اتاق‌های این اقامتگاه محدود هستند، اما به زیبایی با پارچه‌های رنگی و پرده‌ها تزئین شده‌اند و بالکن هر اتاق چشم اندازی شگفت انگیز به رودخانه دارد. بطور کلی مبلمان و امکانات در این جا چندان زیاد نیست، اما مهمانان از تهویه مطبوع، وای فای و تلویزیون کابلی و آشپزخانه‌ای مشترک برخوردارند. در این جا حسی از آرامش محض را تجربه خواهید کرد، هر چند که امکانات حمل و نقل از قبیل اتوبوس و نیز غذاکده‌ها، مراکز خرید و آژانس‌های گردش با قایق به حد کافی در این محدوده وجود دارند.

 

با بهترین اقامتگاه‌های ساحلی گوا آشنا شوید

Sonesta Inns

این ملک ارزشمند و آرام، ۳۰۰ متر با جاده اصلی در قسمت جنوبی گوای شمالی فاصله دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌ها دارای فضای نشیمن جداگانه هستند و با استخر و فضای باغ احاطه شده‌اند. بالکن همراه با میز و صندلی، امکانات راحتی و چشم اندازی زیبا به این فضای بیرونی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. به لحاظ هزینه نیز اقامت در اینجا، بسیار مقرون به صرفه است. همچنین موقعیت این مکان به لحاظ وسعت و نزدیکی به ساحل، مورد توجه و حسرت بسیاری از اقامتگاه‌های ۵ ستاره در گواست. استخر با جکوزی و فضای مناسب برای کودکان، سالن بدنسازی و اسپا با اتاق بخار نیز از مهم‌ترین امکانات رفاهی این هتل به شمار می‌آیند.

۱۰ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران