بهترین هاستل‌های هند ۲۰۲۱: بخش سوم

جاذبه‌های گردشگری هند
بهترین هاستل‌های هند ۲۰۲۱: بخش سوم

طی سالهای گذشته یافتن هاستل در هند کار ساده ای نبود، اما امروزه به لطف انبوه هاستل‌های رنگارنگ در قیمت‌ها و امکانات متنوع دیگر هیچ مسافر کوله پشتی در سفر با تور هند، نگرانی بابت اقامتگاه خود نخواهد داشت. جالب است بدانید که می‌توان با هزینه‌ای کمتر از ۵ یورو به ازای هر شب ، یک هاستل رنگی و جالب توجه اجاره کرد. و ما نیز در ادامه سفر مجازی مان به بهترین هاستل‌های هند در سال ۲۰۲۱، قصد داریم موارد پرطرفدار دیگری را معرفی کنیم.

 

Zostel Gokarna

این هاستل مشرف به ساحل اصلی در کارناتاکا، بهترین مکان برای گشت و گذارهای عاشقانه، تماشای غروب خورشید و دیدن مناظر بی‌بدیل اطراف است. تعداد ۵ کلبه زیبا و آرامش بخش در این مجموعه درنظر گرفته شده است که برخی از آنها به دریا دید دارند.

پارکینگ رایگان، رستوران، کافه، رزرواسیون ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون های کابلی، امنیت ۲۴ ساعته و خدمات کرایه دوچرخه نیز در اینجا طرفداران بسیاری دارند. به هر حال ما قویا این اقامتگاه روستایی و رمانتیک را به زوج‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

 

معرفی بهترین هاستل‌های دهلی

آدرس: Kudle Beach Rd, Dandebagh, Gokarna, Karnataka 581326, India

 

Bluebeds

اینجا از یک فضای اینستاگرامی بسیار جالب توجه برخوردار است و در شمار بهترین هاستل‌ها برای اقامت زوج‌ها در جیپور محسوب می‌شود. این هاستل شیک در عین حال تورهای پیاده روی، کارگاه چاپ و تور غذا برای مهمانانش ترتیب می‌دهد. همچنین به ایستگاه راه آهن جیپور و ایستگاه اتوبوس بسیار نزدیک است از این رو مسافران به راحتی می‌توانند بین هاستل و جاذبه‌های دیدنی جیپور در رفت و آمد باشند.

گفتنی است این اقامتگاه لوکس ارزان قیمت که در مرکز شهر واقع شده بسیار تمیز، ایمن و کاملا مجهز به امکانات رفاهی مدرن است. غذاها و میان وعده‌های کافه رستوران هاستل طرفداران بسیاری دارند و دستگاه خودپرداز، فضای مشترک برای دورهمی، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، تراس و وای فای رایگان برای مهمانان درنظر گرفته شده است.

آدرس: B-16, First Floor, Bhawani Singh Rd, Durgadas Colony, C Scheme, Ashok Nagar, Jaipur, Rajasthan 302001, India

 

The Bucket List Goa

شعار این هاستل برتر در گوا، "تبدیل لحظه‌ها به خاطره‌ها" است. این محیط رنگارنگ و البته بسیار مقرون به صرفه، بهترین مکان برای استراحت و یا شرکت در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها در میان جامعه‌ای متنوع با فرهنگ‌هایی متفاوت است. در ضمن دوچرخه، اتومبیل و جیپ را می‌توانید از پذیرش درخواست و کرایه کنید.

بعلاوه پذیرش، تورهایی برای گردش در سطح شهر ترتیب می‌دهد. صبحانه و نهار و شام تنها با پرداخت ۶ دلار قابل خریداری هستند و در زمان صرف آنها در رستوران هاستل، می‌توانید از موسیقی زنده جاز لذت ببرید. امکانات باربیکیو، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، تهویه مطبوع و کتابخانه از دیگر مشخصه‌های محبوب این هاستل به شمار می‌آیند.

 

معرفی ۶ هاستل بسیار عالی در گوا

آدرس: next to Baskin Robbins, Coutinho Vaddo, Vagator, Goa 403509, India

 

Lostouse

تراس پشت بام این هاستل، بسیار سرگرم کننده و دارای چشم اندازی عالی به محیط اطراف است. این هاستل به همراه یک فروشگاه، در یک ویلای استعماری با مساحت ۱۱۰۰ متر مربع در جیپور شکل گرفته است و به رسم سایر هاستل‌های مطرح هند از کلیه امکانات رفاهی برخوردار است.

کافه هاستل بهترین مکان برای صرف صبحانه‌ای عالی، میان وعده‌های هندی، غذاهای بین‌المللی نظیر ایتالیایی، چینی، لبنانی و مکزیکی و بسیاری از دسرها ونوشیدنی ‌ای فوق العاده مانند قهوه داغ و سرد است. در اینجا همچنین یک بوتیک وجود دارد که پوشاک هندی (سارافون، کت و شلوار، لباس عروسی، ...)، وسایل خانه (روتختی دست ساز، لحاف، فرش، دیوار آویز پارچه‌ای)، کیف دستی، و زیورآلات را به فروش می‌رساند.

آدرس: C-30, Lajpat Marg, Bhagwan Das Rd, Near Rajdhani Hospital, C Scheme, Jaipur, Rajasthan 302001, India

 

Red Door

اگر به شرکت در مهمانی علاقمندید و یا دوست دارید دوستانی از سراسر دنیا بیابید، پیشنهاد می‌کنیم در این هاستل اقامت کنید. این هاستل در واقع یک ویلای بزرگ قدیمی پرتغالی و بسیار راحت است که باعث می‌شود احساس کنید در خانه خودتان هستید. اتاق‌ها و خوابگاه‌های خصوصی بسیار راحت و تمیز بوده و دارای تهویه مطبوع، حمام‌های اختصاصی و وای فای رایگان هستند. همچنین در این ملک، امکانات کرایه دوچرخه، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و خدمات خشکشویی ارائه می‌شود. گفتنی است کافه هاستل، نوشیدنی‌های گوارا و پیتزاهای لذیذی سرو می‌کند.

 

۵ هاستل در بمبئی برای اقامتی ارزان و مقتصدانه

آدرس: 651/4,Dmello Vaddo, Anjuna, Goa 403509, India

 

Zostel Mumbai

اینجا پرطرفدارترین و بزرگ‌ترین هاستل هند است که پس از گذراندن یک روز شلوغ در بمبئی، بهترین مکان برای استراحت و معاشرت محسوب می‌شود. این هاستل رنگارنگ، سرشار از مبلمان شیک بوده و دارای محیطی وسیع و تمیز است و تمام استانداردهای ایمنی و بهداشتی را رعایت کرده است. اینجا امکاناتی نظیر کافه، رستوران، فضای بازی، یک پشت بام با تم بالیوود، وای فای رایگان، پارکینگ و رزرواسیون ۲۴ ساعته را شامل می‌شود. جالب است بدانید که این هاستل، فقط ۴ کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی بمبئی فاصله دارد.

آدرس: Karotra Niwas, Off, Military Rd, near Prime Academy School, Marol, Andheri East, Mumbai, Maharashtra 400059, India

 

Old Quarter

این هاستل برتر در گوا، موفق به ایجاد مکانی شیک و مقرون به صرفه برای مسافران شده است. این ملک قدیمی متشکل از ۲ ساختمان است که ساختمان اصلی بخش پذیرش، کافه، خوابگاه‌ها و اتاق‌های لوکس را در خود جای داده است. بقیه اتاق‌ها، ۲۵۰ متر دورتر از ساختمان اصلی و در یک خانه ۲۰۰ ساله واقع شده‌اند که مجهز به وای فای رایگان، آب گرم و یک سالن مشترک است.

گفتنی است انواع طراحی‌های زیبا در این ساختمان پرتغالی همراه با کرکره ها و درب‌های چوبی بزرگ و صندلی‌های چرمی خودنمایی می‌کنند. همچنین فضاهایی دنج و راحت، برای انجام امور کاری و کار با لپ تاپ درنظر گرفته شده است.

 

۵ هتل ۳ ستاره در جیپور برای اقامتی مناسب و ارزان

آدرس: 5/146Rua 31 de Janeiro, Fontainhas (quarter), Altinho, Panaji, Goa 403001, India

۲۳ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران