۷ رستوران عالی کناکلی در آلانیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
۷ رستوران عالی کناکلی در آلانیا

کناکلی، یکی از نقاط مهم ساحلی برای گردشگرانی است که از کشور زیبای ترکیه توسط تور آلانیا بازدید می‌کنند. این شهر، از موقعیت ویژه و دسترسی ایده آل به اقیانوس و فضاهای تفریحی برخوردار است و مقاله معروف‌ترین جاذبه‌های کناکلی آنتالیا اطلاعات ارزشمندی را در این رابطه در اختیارتان قرار می دهد.

اما در کنار این جاذبه‌ها، این شهر پر از رستوران‌هایی عالی است که بهترین لحظات را در تعطیلات برای مسافران فراهم می‌کنند. اگر با تور آنتالیا به کناکلی آلانیا سفر می‌کنید می‌توانید بشقاب غذاهای دریایی باورنکردنی، گوشت های کاملا پخته شده و قوام آمده، سبزیجات خوراکی ارگانیک و ادویه جات شرقی بی‌نظیری را تجربه کنید. همچنین در اینجا، فرصتی بی‌نظیر برای صرف غذاهای بین‌المللی وجود دارد که یافتن آنها در یک منطقه توریستی نظیر کناکلی آسان است. در ادامه بیایید سری بزنیم به بهترین رستوران‌های کناکلی آلانیا در آنتالیا.

 

Merlot

غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، کبابی، اروپایی و ترکی همگی با کیفیتی مثال زدنی در این رستوران سرو می‌شوند. علاقمندان می‌توانند برای صبحانه، ناهار و شام به این مکان دلپذیر بیایند و ضمن برخورداری از چشم انداز زیبای محیط اطراف و استفاده از صندلی‌های چیده شده در فضای باز، به خوردن و آشامیدن و لذت بردن از موسیقی زنده بپردازند. بعلاوه وای فای رایگان نیز، به مشتریان ارائه می‌شود.

آدرس: No.76 Iskele Caddesi, Alanya 07400 Turkey

 

Picasso 

اینجا یکی از رستوران‌های قابل توجه برای صرف غذاهای بسیار تازه و باکیفیت است که تمام رده‌های سنی از آن استقبال می‌کنند. در این رستوران استیک، غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، اروپایی، کبابی و ترکی برای صبحانه و نهار و شام سرو می‌شوند و البته مرغ و پاستا و ماهی طرفداران بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند.

گفتنی است پیشخدمت‌ها، رفتاری بسیار دوستانه و محترمانه با مشتریان دارند و به خوبی با آنها در تعامل هستند. بعلاوه در اینجا یک بار، پارکینگ، صندلی در فضای باز و امکان پرداخت با مسترکارت برای مشتریان فراهم است. 

 

معرفی بهترین رستوران‌های ژاپنی آنتالیا

آدرس: Saray Mahalllesi, Sirenevler Sok No:12 Saray Mah, Sirenevler Sok No. 12, Alanya 07400 Turkey

 

Mahperi 

این رستوران، قدیمی‌ترین و مشهورترین رستوران در کناکلی آلانیاست که از سال ۱۹۴۷ افتتاح شده و در حال حاضر از صبح تا پاسی از شب باز است و غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، اروپایی و بین‌المللی را سرو می‌کند. بعلاوه انواع نوشیدنی‌ها و دسرها را می‌توانید در اینجا بیابید. در خیابان و در حوالی رستوران، فضای کافی برای پارک خوردرو وجود دارد و همچنین می‌توانید از صندلی‌های چیده شده در فضای باز نیز استفاده کنید.

آدرس: Iskele Cad. Carsi Quarter No. 20, Alanya 07400 Turkey

 

Cadde Balik & Et

این رستوران از سال ۲۰۱۷ افتتاح شده و تا به امروز انواع گریل، غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، ترکی و اروپایی را با بهترین کیفیت و تازه‌ترین مواد تهیه و سرو کرده است. بعلاوه، قیمت‌ها در اینجا بسیار مناسب هستند. گفتنی است در اینجا تلویزیون، پارکینگ در خیابان و پارکینگ در فضای ساختمان رستوران و همچنین وای فای رایگان و انواع نوشیدنی‌ها در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

 

بهترین رستوران‌های محله kemer در آنتالیا

آدرس: Saray Mah. Ismet Hilmi Balci Cad. Uzay apartmani No: 8/B Migros ve aqua park, Alanya 07400 Turkey

 

Mezze Grill Ocakbas

در کنار سایر رستوران‌های بینظیر این منطقه، می‌توانید سرویس عالی و غذای خوشمزه را در Mezze Grill Ocakbas نیز تجربه کنید که از سال ۲۰۱۶ تا کنون پذیرای مشتریان بوده و به گرمی از آنها استقبال می‌کند. بهترین استیک‌ها، غذاهای دریایی، کباب و غذاهای ترکی را می‌توانید در این جا بیابید و بسیاری از آنها با نان تازه ترکی سرو می‌شوند که در همین رستوران طبخ می‌شود.

آدرس: Ataturk Caddesi NO:84/B-C, Alanya 07400 Turkey

 

La Cave

این رستوران دور از هیاهو و شلوغی شهر، فضایی آرامش بخش و دنج را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد والبته دسترسی مناسبی به مراکز تجاری، هنری و فرهنگی دارد. در اینجا انواع غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، کبابی و اروپایی با کیفیت و لذیذ ارائه می‌شوند.  پرسنل نیز بسیار مهربان هستند و رفتار مودبانه و صمیمانه‌ای دارند. گفتنی است فضای زیبا و موسیقی زنده، وای فای رایگان و صندلی‌هایی در فضای باز این ترکیب عالی را کامل می‌کنند.

 

بهترین رستوران‌های لوکس آنتالیا

آدرس: Elite Admiral Premium Residence, Konakli, Alanya 01960 Turkey

 

The Gosga

و در انتهای این سفر، سری خواهیم زد به رستوران خانوادگی The Gosga که با غذاهای باکیفیت، استقبالی پرشور و ظروف درجه یک، لحظاتی به یادماندنی را در سفر با تور ترکیه برای گردشگران رقم می‌زند. در اینجا می توانید از انواع غذاهای دریایی، ترکی، اروپایی و استیک برخوردار شوید و از هوای آزاد و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز نهایت لذت را ببرید. این رستوران تا اواخر شب باز است و بعلاوه انواع نوشیدنی‌ها را نیز ارائه می‌دهد.

آدرس: Ataturk Bulvari, No:178 Kızlarpinari Mahallesi, Alanya 07400 Turkey

۲۵ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران