۱۰ رستوران عالی در منطقه بلک آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
۱۰ رستوران عالی در منطقه بلک آنتالیا

بخشی عمده از موفقیت ترکیه در جذب گردشگران سراسر دنیا، به تنوع و کیفیت غذایی بالا برمی‌گردد و انواع طعم‌های مدرن و اصیل و ترکیبی از غذاهای ترکی، یونانی، آسیای میانه، قفقازی ، یهودی، خاورمیانه و بالکان را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد. منطقه بلک در آنتالیا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بسیاری از مزه‌ها و دسرها و باقلواها را به همراه کباب‌ها و غذاهای منحصر به فرد این کشور ارائه می‌دهد. اما این همه ماجرا نیست.

در سفر با تور آنتالیا به منطقه بلک همچنین رستوران‌های اروپایی، رستوران‌های هندی و غذاکده‌های دریایی و گزینه‌های محبوب کودکان را به وفور خواهید یافت. این مقاله شما را به طعم‌های به یادماندنی در رستوران‌های منطقه بلک آنتالیا مهمان می‌کند.

 

Istanbul

اینجا یکی از عالی‌ترین رستوران‌های بلک آنتالیا است. تمام غذاها فوق‌العاده خوشمزه هستند. بهترین استیک‌ها، میگوهای آبدار همراه با سس خامه‌ای سیر و خوشمزه‌ترین سیب زمینی سرخ کرده بلژیکی را در این رستوران خواهید یافت. همچنین صبحانه لذیذ انگلیسی طرفدارن خود را دارند و شب‌های کارائوکه در روزهای پنجشنبه بسیار سرگرم کننده هستند. در ضمن، شما می‌توانید غذایتان را در فضای داخلی یا محیط ساحلی بیرون صرف کنید.

آدرس: Belek Mahallesi 20. Sokak No:101 D:2/A, 07506 Serik/Antalya, Turkey

 

Pinokyo

در این رستوران غذاهای ایتالیایی و طعم‌هایی بی‌نظیر ماکارونی، لازانیا و همچنین بستنی خانگی خوشمزه‌ای را تجربه خواهید کرد. فضای بزرگ و دلنشین، خوراکی‌های تهیه شده از تازه‌ترین مواد و پرسنل صمیمی، لحظات خاطره‌انگیزی را برایتان به یادگار خواهند گذاشت. و چه زیبایی بالاتر از باغ شگفت انگیز این رستوران و منظره غروب خورشید و محیطی آکنده از رایحه گل شب می‌تواند این تجربه لذت بخش را کامل کند؟

 

۹ رستوران دریایی در محله kemer آنتالیا

آدرس: Belek, 07506 Serik/Antalya, Turkey

 

The Aroma

سرآشپز این رستوران، اهل سریلانکا است و غذاهای بسیار خوشمزه شرقی را طبخ می‌کند. هر جمعه شب نیز در اینجا غذای هندی بوفه باز ارائه می‌شود و طعم کاری، گرام ماسالا و لاسی انبه را در اینجا به حد کافی و عالی خواهید یافت. این رستوران مشتریانی بسیاری دارد که عمدتا از آنتالیا، کمر و آلانیا می‌آیند.

آدرس: Kadriye, 8-A/A Turgut Özal Caddesi, 07525 Serik/Antalya, Turkey

 

The Sunset

این رستوران به معنای واقعی کلمه، قدیمی‌ترین رستوران بلک است و مردم محلی به شوخی می‌گویند که ابتدا رستوران The Sunset وجود داشته و سپس بلک در اطراف آن شکل گرفته است. اینجا غذاهای باکیفیت و لذیذی سرو می‌شوند و همیشه سرشار از مشتریان مشتاق است. جالب است بدانید که چندین نسخه متفاوت از منوها ارائه می‌شوند که قیمت‌هایی متفاوت دارند و منوی غذاهای ترکی، ارزان ترین آنها برای صرف یک وعده غذایی خوشمزه در بلک به شمار می‌آید.

 

۷ رستوران عالی کناکلی در آلانیا

آدرس: Belek, 20. Sk. No:9, 07500 Serik/Antalya, Turkey

 

Ocakbasi

این رستوران ساحلی نیز غذاهای خارق‌العاده ترکی نظیر لاهماجون، کباب، شیش کباب و انواع مزه را با قیمت‌هایی بسیار مناسب برای صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند در این فضا از منظره دریا و اجرای گروه موسیقی زنده شبانه لذت ببرند.

آدرس: Belek, Belek Beach Park, 07500 Serik/Antalya, Turkey

 

Tuwana

و اما این مکان نیز یکی دیگر از بهترین رستوران‌های بلک برای صرف غذاهای سنتی ترکی بسیار خوشمزه نظیر کباب، شیش و پیده است. خدمات بسیار سریع و عالی ارائه می‌شوند و علی رغم اینکه پرسنل انگلیسی صحبت نمی‌کنند، اما منوی موجود به زبان‌های متعددی در دسترس است تا انتخاب و سفارش غذا را آسان نماید.

آدرس: Belek mahallesi vatan caddesi no:13/B Belek Antalya, 07070 Serik/Antalya, Turkey

 

Belek Balik Evi

در بلک، ۲ شعبه از این رستوران وجود دارند که یکی در ساحل شهرداری و دیگری در مرکز شهر در جاده اصلی واقع شده است. این رستوران‌ها، ماهی‌های لذیذ و انواع غذای دریایی و طیف گسترده‌ای از مزه‌ها را با قیمت‌هایی مناسب ارائه می‌دهند. البته لازم به ذکر است که بهترین زمان برای صرف غذا در اینجا موقع شام است، زیرا در سایر ساعات ممکن است آشپز اصلی در رستوران حضور نداشته باشد که این امر قطعا روی طعم و کیفیت غذا تاثیرگذار است.

 

معرفی بهترین رستوران‌های ژاپنی آنتالیا

آدرس: Belek, Atıf Zengin Cd. No:13, 07506 Serik/Antalya, Turkey

 

Deniz

در مورد رستوران دنیز باید گفت که استیک و غذاهای دریایی بسیار خوشمزه‌ای و غذاهای اروپایی را ارائه می‌دهد و از محبوبیت و شهرت زیادی در بین مردم محلی و همچنین گردشگران این منطقه برخوردار است. اینجا حتی می‌تواند جایگزین و رقیب مناسبی برای رستوران استانبول بلک باشد. جالب است بدانید که اغلب مشتریان این رستوران را گردشگران اروپایی تشکیل می‌دهند.

آدرس: Belek, 07500 Serik/Antalya, Turkey

 

Yaz

این رستوران، غذاهای خوشمزه ترکی را همراه با خلاقیت‌هایی قابل توجه در اختیار مشتریان مشتاق و گرسنه قرار می‌گیرد. آیا تاکنون خوراک مرغی را خورده‌اید که به گونه‌ای پخته شده باشد که طعم آن کاملا شبیه دنده گوشت خوک باشد؟

اگر پاسخ تان منفی است پیشنهاد می‌کنیم خوراک مرغ kelebek را در این رستوران امتحان کنید. بعلاوه سایر غذاها از جمله پیده، پیتزا و انواع سالادها نیز بسیار خوشمزه هستند. گفتنی است که غذاها در این رستوران، همگی در اجاقی افروخته شده از هیزم و روی آتش پخته می‌شوند.

آدرس: Belek, Koca Reis Cd. No:12, 07500 Serik/Antalya, Turkey

 

Burger King

در انتهای سفر به فست فود برگر کینگ می‌رسیم که یکی از محبوب‌ترین فست فودهای جهان است و شعبه‌ای نیز در بلک دارد. همبرگرهای خوشمزه گوشت گاو با کیفیت عالی روی منقل طبخ می‌شوند. بعلاوه ناگت مرغ آبدار با طعم کاری، حلقه‌های پیاز ترد، انواع بستنی‌های تازه و سایر میان وعده‌های فست فودی را نیز می‌توانید در اینجا بیابید.

 

بهترین رستوران‌های لوکس آنتالیا

آدرس: Gloria Sports Arena, Belek Mah, Turizm Cd. No:4/B, 07400 Serik/Antalya, Turkey 

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران