بهترین سفرهای یک روزه از مسکو

جاذبه‌های گردشگری مسکو
بهترین سفرهای یک روزه از مسکو

مسکو شهری مجلل و با فرهنگی غنی، مقصدی عالی برای سفر است. اگرچه این شهر در زمینه تاریخ و فرهنگ چیزهای زیادی برای ارائه دارد، اما ممکن است محیط شلوغ و پر رفت و آمد آن خسته کننده باشد. با این حال، مکان‌هایی در خارج از پایتخت روسیه وجود دارد که دارای همان میراث هستند، در عین حال رویایی و همچنین ساکت. از جواهرات حلقه طلایی گرفته تا آخرین اقامتگاه ولادیمیر لنین، در اینجا لیستی از مقاصد هیجان انگیز وجود دارد که همه آنها فقط چند ساعت با مسکو فاصله دارند. بنابراین برای تجربه کامل‌تر و لمس واقعی این شهر در تور مسکو سری به اطراف هم بزنید.

 

موزه Arkhangelskoye

برای رسیدن به یکی از دیدنی‌ترین نقاط نزدیک مسکو فقط به یک ساعت زمان نیاز دارید. این ملک تماشایی قبلا به خانواده یوسوپوف تعلق داشت که خوشبختانه بعد از سال‌ها هنوز شکوه خود را از دست نداده است. این منطقه که یکی از بهترین املاک و مستغلات در منطقه مسکو است به طور منظم رویدادهای مختلف موسیقی از جمله جشنواره جاز Usadba را میزبانی می‌کند. شما در این ملک اعیانی اوقات فرح‌بخشی را تجربه خواهید کرد. تا می‌توانید عکس‌های زیبا بیاندازید.

 

برنامه‌های موبایل مفید در سفر به روسیه

آدرس: Arkhangelskoye Museum-Estate, Moscow Region, Russia

 

بازدید از موزه گورکی

گورکی لنینسکى مکان مقدس دیگری است که مربوط به انقلابی معروف روسیه ولادیمیر لنین است. در اینجا می‌توانید از کنار چندین مجسمه لنین و بناهای یادبود دوران اتحاد جماهیر شوروی عبور کنید، از خانه‌ای که لنین در آن زندگی می‌کرد بازدید کنید و در سه موزه موزه لنین مسکو، موزه کابینت لرمن کرملین و موزه زندگی دهقانان کاوش کنید.

آدرس: Gorki Leninskie, Moscow Region, Russia

 

Yaroslavl

یاروسلاول که مسلماً مشهورترین شهر حلقه طلایی است که بیش از ۸۰۰ اثر معماری دارد. دیدن همه آنها در یک بار بازدید دشوار است، بنابراین اگر در یک سفر یک روزه هستید، باید در کنار طولانی‌ترین رود اروپا، ولگا قدم بزنید و از ذخیره‌گاه بزرگ موزه و صومعه تغییر شکل قرن یازدهم که بخشی از شهر است، بازدید کنید. همچنین می‌توانید مجموعه قابل توجهی از مواردها را در موزه خانه فرماندار بازدبد کنید و گسترده‌ترین مجموعه پخش کننده‌های عتیقه، ضبط وینیل و ساعت را در موزه موسیقی و زمان مشاهده کنید.

 

اقامتگاه شگفت‌انگیز استالین در سوچی

آدرس: Transfiguration Monastery, 25 Bogoyavleniya Street, Bld.2, Yaroslavl, Yaroslavl Region, Russia

 

Sergiyev Posad

سرگیف پوساد، تنها شهر در منطقه مسکو در مسیر حلقه طلایی شهرهای باستانی واقع شده و قلب ارتدکس روسیه محسوب می‌شود. در اینجا می‌ توانید از یکی از بزرگ‌ترین صومعه‌های ارتدکس جهان ترینیتی لاورا سنت سرجیوس را بازدید کنید. Troitse-Sergievaصومعه‌ای که در قرن ۱۴ میلادی ساخته شده، شامل دو کلیسای جامع و هشت کلیسا کوچک است. این شهر کوچک همچنین دارای چندین موزه قابل توجه Konniy Dvor، موزه اسباب بازی‌ها، موزه زندگی دهقانی و موزه صابون است.

آدرس: Troitse-Sergieva Lavra, Sergiyev Posad, Moscow Region, Russia

 

Rostov Veliky

قبل از اینکه بلیط بخرید، حتماً بررسی کنید که به Rostov Veliky می‌روید و نه Rostov-on-Don، که در قسمت دیگری از روسیه واقع شده است. روستوف ویلیکی یکی از قدیمی‌ترین شهرهای روسیه مقصد مناسبی برای طبیعت، تاریخ و غذا است. دریاچه آینه مانند نرو، صومعه‌ها و کلیساهای باستانی، به همراه مکان‌های غذایی بی‌نظیر مانند لوکووا اسلوبودا در این محوطه وجود دارد.

 

زیباترین پارک‌های ملی روسیه

آدرس: Spaso-Yakovlevsky Monastery, Rostov Veliky, Yaroslavskaya Region, Russia

 

ولادیمیر

ولادیمیر یکی دیگر از شهرهای زیبا روسیه باستان است که دارای کلیساهای جامع باشکوه ارتدکس و معماری سنتی از سنگ سفید است و یکی از زیباترین کلیساهای مسکو شمرده می‌شود. در اینجا با جاذبه‌های متنوعی همچون دروازه طلایی نشان دهنده ورود به شهر قدیمی، کلیسای Trinity Old Believers درست در پشت آن، کلیسای جامع سنت دیمیتریوس و کلیسای جامع Dormition  (اوسپنسکی) پر شده است. اگر قصد خرید سوغاتی‌های روسیه را دارید، در موزه مینیاتورهای کریستال و موزه زنجبیل توقف کنید.

آدرس: Dormition (Uspensky) Cathedral, 56 Bolshaya Moscovskaya, Vladimir, Vladimir Region, Russia

 

سوزدال

فقط با ۳۰ دقیقه ماشین سواری از ولادیمیر خود را در سوزدال خواهید دید. این شهر کوچک جذاب همچنین دارای کرملین، کلیساهای متعدد و پنج صومعه از جمله صومعه Spaso-Yevfimiev است. در موزه فضای باز معماری چوبی و زندگی دهقانی، خانه‌های قدیمی روستایی را که از سراسر منطقه به سوزدال آورده شده‌اند را پیدا خواهید کرد. برای خرید سوغات، به Torgovaya ploshchad  (میدان بازار) جایی که می‌توانید انواع توت‌ها، قارچ‌ها، عسل یا سوغاتی‌های دستاز و بومی را خریداری کنید بروید و در ضمن گردش تجارب غنی فرهنگی کسب کنید.

 

زیباترین سواحل روسیه را بشناسید

آدرس: Suzdal, Vladimirskaya oblast', Russia, 601293

۱۹ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران