رمانتیک‌ترین مقاصد ایران را بشناسید

جاذبه‌های گردشگری داخلی
رمانتیک‌ترین مقاصد ایران را بشناسید

برای ماه عسل یا یک سفر عاشقانه و دو نفره، همیشه باید به فکر مقصدی مناسب بود. خیلی‌ها بر این باورند که برای چنین سفری حتما باید به خارج از کشور رفت، در صورتی که در کشور خودمان نیز مقاصد فوق‌العاده زیادی هستند که می‌توانند برای چنین سفری، ایده‌آل باشند. اگر می‌پرسید کدام مقاصد، ما چند نمونه از توریستی‌ترین نقاط ایران برای گردشی رامانتیک را برایتان قید می‌کنیم.

 

کیش

مگر می‌شود به فکر یک سفر عاشقانه بود، اما به مقاصد ساحلی فکر نکرد. خوشبختانه در ایران ما، چندین مقصد ساحلی عالی وجود دارد که شما می‌توانید برای سفر رمانتیک خود، رفتن به آن‌جاها را برنامه ریزی کنید. تور کیش یکی از بهترین‌ها می‌تواند باشد، به شرط این که در فصول پاییز و زمستان به این مکان سفر کنید تا آب و هوایی عالی را تجربه کرده و بتوانید با همسر خود، روی شن‌های ساحل قدم بزنید. زوج‌های جوان در کیش می‌توانند انواع تفریحات آبی را با هم تجربه کنند، از سواحل مختلف لذت ببرند و البته با ساک‌هایی مملو از خرید‌های عالی به خانه بازگردند.

 

معرفی بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش

قشم

دیگر گزینه‌ی شما در میان جزایر گرمسیری قشم است. برای سفر به قشم نیز بهتر است در ماه‌های سرد سال اقدام کنید تا بهترین سفر ممکن را تجربه کنید. قشم اگر چه شاید هتل‌های لاکچری و مراکز خرید کیش را نداشته باشد، اما امتیازاتی دارد که کیش از آن بی بهره است. شما در تور قشم می‌توانید به مناطق فوق‌العاده زیبایی بروید که نمونه‌اش در منطقه کم‌تر پیدا می‌شوند. به ماجراجویی در دل طبیعت رفته و مهم‌تر از همه، عکس‌های دو نفره‌ی فوق‌العاده‌ای بگیرید و آن‌ها را برای همیشه در آلبوم خاطرات خود ثبت کنید. همچنین فراموش نکنید که در مجموع، هزینه‌های سفر شما به قشم، کم‌تر از کیش خواهد بود.

اصفهان

اصفهان از دیرباز یک مقصد کلاسیک برای ماه عسل و سفرهای رمانتیک در میان ایرانیان بوده و دلیلش هم مکان‌های تاریخی، جاذبه‌های متعدد و البته فرصت‌های زیاد برای گرفتن عکس‌های زیبا و متفاوت است. این شهر دارای هتل‌های پنج ستاره و شیک زیادی‌ست که می‌تواند میزبانی عالی برای ماه عسل شما باشد و همچنین چندین مرکز تفریحی در این شهر وجود دارد تا روزهای سفر دو نفره را به شادترین شکل ممکن در بیاورد.

 

معرفی زیباترین جنگل‌های ایران

گیلان و مازندران

از مقاصد ساحلی گفتیم و گفتیم که در فصول سرد سال، بهتر است به کیش و قشم بروید، اما وقتی پای بهار و تابستان وسط باشد، حتما باید شمال کشور را برای سفر انتخاب کنید. برای این که تجربه‌ی بودن در هتل‌های مشرف به دریای خزر را داشته باشید، در ساحل بزرگ‌ترین دریاچه جهان قدم بزنید و از دیدنی‌های این منطقه لذت ببرید، می‌توانید به انزلی، رامسر، نوشهر یا آستارا سفر کنید، شهرهایی که نه تنها سواحل بسیار زیادی دارند، بلکه امکانات تفریحی متنوعی را نیز برای شما تدارک دیده‌اند.

از طرف دیگری، اگر می‌خواهید متفاوت فکر کنید، در بهار یا پاییز، پیشنهاد می‌کنیم که دست همسر خود را گرفته و به نقاط کوهستانی گیلان یا مازندران بروید. شاید خیلی‌ها اولین جایی که به ذهنشان برسد ماسوله باشد (که البته جزو زیباترین و خاص‌ترین نقاط ایران است)، اما جاهایی مثل ماسال یا دیلمان، می‌توانند یک ماه عسل یا سفر دو نفره رویایی را برایتان به همراه داشته باشند. جاهایی که نه تنها از نظر مناظر طبیعی بی‌نظیرند، بلکه آرامشی جذاب دارند و ویلاهای خیلی خوبی نیز برای اجاره در اختیار شما قرار خواهند داد.

شیراز

یکی دیگر از انتخاب‌های واضح برای زوج‌های جوان، شیراز است. جایی مملو از زیبایی‌های طبیعی، دیدنی‌های تاریخی و مکان‌هایی که می‌توانید در آن‌ها، عکس‌هایی فوق‌العاده بگیرید. این شهر حتی برای گرفتن عکس‌های پیش از عروسی نیز به شدت پیشنهاد می‌شود. شما در تور شیراز می‌توانید به دیدن مقبره حافظ و سعدی رفته، از موزه تاریخ و نارنجستان و نقش رستم بازدید کنید و در کافه‌ها و رستوران‌های کلاسیک و خاص شیراز، یک نوشیدنی یا شام دو نفره میل کنید.

 

تفریح در بهترین پارک‌های آبی کشور

مشهد

برای زوج‌های مذهبی، تور مشهد برای یک سفر دو نفره بهترین انتخاب خواهد بود، همانطور که خیلی از زوج‌های جوان، هتل‌های پنج ستاره و جذاب پایتخت مذهبی ایران را برای سفر انتخاب می‌کنند. سفر به مشهد، در کنار فرصت راز و نیاز و عبادت در حرم امام رضا (ع)  را در اختیار شما می‌گذارد، به شما این امکان را می‌دهد تا مراکز تفریحی آن با هم باشید و در مراکز خرید بزرگ مشهد به خرید بپردازید.

۱۹ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران