هتل پنج ستاره Fairmont Quasar در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
هتل پنج ستاره Fairmont Quasar در استانبول

Fairmont Quasar یکی از برندهای برجسته در زمینه هتل‌های لاکچری در دنیاست که شعبه‌هایی در اسپانیا، سوییس، مراکش، فیلیپین و ... دارد و در ترکیه نیز تنها یک هتل داشته که آن‌ هم در استانبول واقع شده است. این هتل بسیار زیبا امکانات فوق‌العاده‌ای را در قالبی بسیار زیبا برای مهمانانش تدارک دیده که اگر در ادامه همراه ما باشید، بیشتر از این محل جذاب خواهیم گفت.

 

معرفی کوتاهی از هتل Fairmont Quasar استانبول

با اتاق‌هایی مجلل و زیبا که منظره‌ی جذابی از تنگه بسفور را برایتان به همراه خواهند داشت، Fairmont Quasar یکی از لوکس‌ترین و در عین حال بهترین انتخاب‌های شما در تور استانبول خواهد بود که با اقامت در این هتل می‌توانید روزهای فوق‌العاده را در این شهر تجربه کنید.

Fairmont Quasar نه به عنوان یک مکان مفرح، بلکه به عنوان یک اقامتگاه آرام و شکیل در نظر گرفته می‌شود که امکانات آن شامل اتاق‌های زیبا و بزرگ، اسپاییی لاکچری و همچنین دو استخر سرپوشیده و روباز می‌شود که در کنار این‌ها انتخاب‌هایی خوبی در زمینه رستوران و بار نیز در اختیارتان می‌گذارد. این هتل در منطقه شیشلی استانبول واقع شده و از نظر موقعیت قرار گیری، از بهترین‌ها در شهر است.

اتاق‌ها و سوییت‌ها

یکی از نکاتی که قبل از هر چیز باید درباره هتل Fairmont Quasar استانبول بدانید، عایق صدا بودن تمام اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل است. به همین دلیل است که آرامشی کم‌نظیر را در زمان اقامت خود تجربه خواهید کرد که در بسیاری از هتل‌های بزرگ از آن بی‌بهره هستید. اتاق‌ها همگی دارای امکانات بسیار عالی رفاهی و صوتی تصویری هستند و طراحی مدرن و بسیار عالی دارند. در مجموع ۱۵۹ اتاق، ۲۵ سوییت و ۴۰ اتاق طلایی برای این هتل در نظر گرفته شده که همگی به شکلی لوکس و زیبا تهیه شده‌اند، اما اتاق‌های طلایی به واقع متفاوت و طراحی خارق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار خواهند گرفت و البته قیمت خیلی بالایی نیز دارند.

 

بهترین هتل‌‌های سلطان احمد در استانبول

اتاق‌های عادی هتل همگی ۴۰ متر مربع وسعت داشته و در سه دسته قرار می‌گیرند که بهترینشان اتاق‌هایی با نمای تنگه بسفور هستند که دارای بالکن اختصاصی بوده و نمایی عالی را برای مهمانان به همراه خواهند داشت. سوییت‌ها نیز همگی نمای تنگه را داشته و دارای بالکن اختصاصی هستند، اما دسته بندی آن‌ها بیشتر بود و شامل سوییت‌های یک خوابه ۸۲ متری تا سوییت‌های ۲۶۳ متری می‌روند. امکانات رفاهی کلی درباره همه‌ی سوییت‌ها تقریبا یکی است و همه چیز به لوکس‌ترین شکل برایتان فراهم شده است.

 

هتل‌های ارزان و باکیفیت استانبول

اسپا و استخرهای هتل Fairmont Quasar

اسپا Willow Stream که اسپای اختصاصی این هتل محسوب می‌شود، یکی از اسپاهای لاکچری در استانبول است که حتما باید برای استفاده از آن، از قبل جایی برای خود رزرو کنید. این مجموعه شامل سونا، حمام ترکی، اتاق‌های خصوصی ماساژ و خیلی امکانات دیگر است که در مجموع مساحتی به انداز ۲ هزار متر مربع را شامل می‌شود. طراحی داخلی این اسپا هنرمندانه و زیباست و در کنار امکانات و سرویس دهی عالی، Willow Stream را به یکی از بهترین‌ها بدل کرده است.

 

بهترین هتل‌های منطقه بشیکتاش استانبول

در کنار داشتن یک سالن ورزشی عالی با امکانات حداکثری، هتل Fairmont Quasar دارای دو استخر است که یکی استخر سرپوشیده‌ی بزرگ در محوطه اسپاست که در طبقه همکف واقع شده و پنجره‌های بزرگ رو به باغ، فضایی بسیار خوب در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید در هر فصلی از سال، به آبتنی در این هتل بپردازید. بک استخر بدون لبه نیز به صورت روفتاپ در نظر گرفته شده و وقتی در آن شنا می‌کنید، می‌توانید تصویری دیدنی از استانبول و تنگه بسفور را نیز تماشا کنید. البته ناگفته پیداست که برای استفاده از این استخر، تنها در روزهای گرم سال می‌توانید اقدام کنید.

رستوران‌ها

در مجموع سه رستوران برای Fairmont Quasar تهیه دیده شده که شامل Ukiyo با غذاهای آسیایی، Stations با غذاهای بین‌المللی و Aila با غذاهای محلی است. یک کافه رستوران جذاب به نام Demlique نیز در این محل وجود دارد که بیشتر برای صرف چای و انواع دسرهای ترکی مناسب خواهد بود. غیر از این موارد، شما می‌توانید غذای خود را از هر کدام از این رستوران‌ها سفارش دهید تا در اتاق برایتان سرو شود.

 

هتل‌های اطراف بازار بزرگ استانبول

نکات آخر درباره هتل Fairmont Quasar استانبول

  • شما می‌توانید از سرویس پرستار بچه برای نگهداری از فرزندانتان در هتل استفاده کنید
  • سوییت‌های خانوادگی تا ظرفیت 6 نفر در هتل ارائه می‌شود
  • امکاناتی برای باربیکیو در باغ فراهم شده
  • شما می‌توانید حیوانات خانگی خود را به هتل ببرید (البته باید هزینه‌ای اضافی برای تجهیزات بپردازید)
  • کلاس‌های آشپزی، موسیقی زنده در بعضی از روزها، پخش مسابقات ورزشی در لابی و کلاس‌های روزانه ایرویک از جمله دیگر امکانات هتل به شمار می‌رود.
۱۴ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران