معرفی هتل پنج ستاره و لوکس Elite World در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
معرفی هتل پنج ستاره و لوکس Elite World در استانبول

اگر در سفر با تور استانبول برای اقامتی عالی و بدون نقص در میان هتل‌های ۵ ستاره کند و کاو کنید، تفاوت‌های بسیار بیشتری نسبت به یکدیگر پیدا خواهید کرد تا هتل‌های معمولی. تفاوت اینگونه هتل‌ها عموما در دکور و طراحی داخلی نمودار است تا ساختار کلی آن‌ها که عموما امکاناتی تا سر حد ممکن را در خود جای داده‌اند. هتل Elite World نیز دقیقا به همین گونه است؛ مملو از امکانات مختلف اما در طراحی داخلی خارق‌العاده که آن را به یکی از گران‌ترین هتل‌های استانبول بدل کرده است.

 


هتل Elite World استانبول


این هتل در بنایی بسیار بزرگ و با فاصله‌ای بسیار کم از میدان تقسیم استانبول واقع شده است. به واسطه حضور در قلب استانبول، شما در سفر به این شهر با اقامت در Elite World به راحتی به بخش زیادی از دیدنی‌های شهر و مراکز خرید دسترسی خواهید داشت. اما قبل از آن شما در هتلی خواهید بود که همه چیز را به حد کمال رسانده است. از ورودی بگیرید که با لابی زیبایش چشم شما را به خود معطوف می‌کند و چه در اتاق‌ها که با تنوع بسیار عالی در ابعاد و همچنین با امکانات رفاهی کامل، روزهای فوق‌العاده را برایتان رقم می‌زند.

 

۱۰ هتل ۳ ستاره‌ی استانبول که می‌توانید اقامتی ارزان در آنها داشته باشید

 

 

Elite World

 


این هتل دارای چند رستوران، کافه، استخر، اسپا، سالن ورزشی و همه‌ی مراکزی است که هتل‌های لوکس باید دارا باشند و سعی شده تا در تمامی موارد این طراحی داخلی زیبا لحاظ شود تا شما در همه حال آن حس خوشایند بودن در مکانی لاکچری را با خود همراه داشته باشید.

 


اتاق‌ها و امکانات رفاهی


به طور کلی این هتل دارای چهار دسته سوییت است که تمامی آن‌ها دارای ۳ نفر گنجایش به همراه یک مهمان هستند. تمام سوییت‌ها دارای امکانات رفاهی کامل از جمله تلوزیون ماهواره‌ای، اینترنت رایگان، گاو صندوق، حمام بسیار عالی و ... هستند، اما تفاوت آن‌ها اغلب به واسطه مساحت هر سوییت است و به همین خاطر تفاوت قیمتی خیلی زیادی در مدل‌های مختلف مشاهده نخواهید کرد.

 

 

Elite World

 


تمامی مهمانان هتل اجازه‌ی استفاده‌ی کاملا رایگان از تمامی امکانات هتل از جمله اسپا را دارند. صبحانه‌ی کامل و بسیار خوب از جمله خدمات روی اتاق‌ها محسوب می‌شود که هم می‌توانید آن را در کافه یا رستوران میل کنید یا در اتاق تحویل بگیرید.

 


رستوران‌ها و کافه


هتل Elite World در مجموع دارای دو رستوران، یک کافه و سه مرکز نوشیدنی است. The Brasserie مهم‌ترین رستوران هتل محسوب می‌شوند که در فضایی زیبا به سرو غذاهای ایتالیایی و مدیترانه‌ای می‌پردازد. این رستوران هم برای نهار و هم برای شام غذا سرو می‌کند. دیگر رستوران این مجموعه Elite است که به سرو غذا به شکل بوفه باز مشغول بوده و از صبحانه تا شام تمام وعده‌ها را پوشش می‌دهد.

 

اقامتی باشکوه در کنار تنگه بسفر را در هتل لوکس Swissotel استانبول تجربه کنید

 

 

Elite World

 


کافه‌ی هتل نیز با دکور زیبا و دسرهای بسیار خوشمزه همراه با قهوه و دیگر نوشیدنی‌های گرم و سرد، جایی عالی برای بعد از ظهرهای استانبول می‌باشد. یک مرکز نوشیدنی با موسیقی جاز و یک مرکز نوشیدنی در لابی هتل بوده و جایی نیز برای ارائه نوشیدنی‌های سالم و انواع آبمیوه نیز در کنار استخر و اسپا در نظر گرفته شده است.

 


استخر، اسپا و باشگاه ورزشی


با توجه به محل قرار گیری هتل Elite World، نباید انتظار استخر رو باز را در ان داشت، اما استخر سرپوشیده‌ی آن بزرگ، زیبا و بسیار لوکس است.از طرفی یک مرکز اسپای ویژه برای هتل در نظر گرفته شده که با بسیاری مراکز این چنینی در سطح شهر قابل رقابت است و با توجه به اینکه برای مهمانان هتل رایگان بوده، شما را از سر زدن به دیگر اسپاهای استانبول بی‌نیاز می‌کند.

 

 

Elite World

 


هتل دارای یک مرکز ورزشی بسیار عالی نیز هست که امکانات خوبی داشته و به شما این امکان را می‌‌دهد تا در هنگام سفر ورزش خود را فراموش نکنید.

 


سخن آخر


هتل Elite World از بسیاری جهات نسبت به خیلی از هتل‌های استانبول سرتر است، اما می‌شد در بخش‌هایی از آن ایراد گرفت. این هتل نسبت به بسیاری مکان‌های لاکچری برای اقامت در شهر، انتخاب‌های کم‌تری از نظر تنوع غذایی رستوران‌ها یا سالن‌های تفریحی و ورزشی دارد. با این حساب اتاق‌های بزرگ و محیط لوکس، حمام مرمر، اسپایِ رایگان و بسیاری نکات مثبت دیگر هستند که باعث می‌شوند این هتل انتخاب مناسبی برای سفر لاکچری شما به استانبول محسوب شود.

 

هتل لاکچری Pera Palace، اقامتی لوکس در قلب استانبول

 

 

Elite World

 


آدرس: Sehit Muhtar Cad. No:42, Beyoglu, 34435 Istanbul

۲۳ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران