معرفی هتل ۵ ستاره Elysium استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
معرفی هتل ۵ ستاره Elysium استانبول

اقامت در هتلی ۵ ستاره با امکانات عالی و در بهترین جای شهر، ایده‌ای است که بسیاری از گردشگران برای سفر خود به آن فکر می‌کنند. انتخاب چنین هتلی در عمل کمی سخت‌ است و باید با شناخت کافی از هتل‌های شهر مقصد، جایی مناسب را برای خود پیدا کنید. ما امروز به شما هتلی ایده‌آل معرفی می‌کنیم که از امکاناتی عالی بهره می‌برد و در قلب استانبول واقع شده است. در ادامه‌ همراه ما باشید با معرفی هتل ۵ ستاره و لوکس Elysium در استانبول.

 

معرفی کوتاهی از هتل Elysium

اولین چیزی که باید از این هتل گفت، مکانی است که در آن واقع شده. Elysium تنها با میدان تقسیم ۵۰۰ متر فاصله دارد و به همین خاطر است که می‌گوییم این مکان در قلب استانبول واقع شده است. هتل Elysium  ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که می‌تواند آن را به انتخابی عالی در سفر با تور استانبول تبدیل کند.

 

معرفی مجموعه سوییت‌های Tomtom در استانبول

Elysium

مثلا این هتل دارای یک اسپا و استخر بسیار عالی است، اتاق‌های خانوادگی دارد، رستوران‌های اختصاصی آن از بهترین‌های منطقه هستند و همچنین برای رفتن به نقاط مختلف شهر، به هیچ وجه با مشکل مواجه نخواهید بود. از نظر امکانات و همچنین برخورد مسئولان هتل نیز همه چیز در بهترین شرایط قرار دارد و به همین خاطر با توجه به آمارها، تعداد مسافرانی که دوباره به این مکان بر می‌گردند، بسیار زیاد است.

 

انواع اتاق‌ها و سوییت‌های هتل Elysium

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل Elysium به چهار دسته تقسیم می‌شوند:

  • Duplex Grand King Suite: این سوییت‌ها به شما طراحی مدرن دوبلکس ارائه کرده و نمای زیبا از شهر را برایتان به تصویر می‌کشد. بهترین انتخاب برای کسانی که سفری چند روزه به استانبول دارند و می‌خواهند در محیطی آرام، بزرگ و ایده‌آل سکونت داشته باشند. سوییت‌ها شامل ۱۷۲ متر مربع فضای مجموع، میز ناهارخوری، مبلمان، تخت و ... بوده و امکاناتی عالی و تکمیل برایتان همراه خواهند داشت.
  •  Deluxe rooms: اتاق‌های دلوکس محیطی کوچک‌تر دارند، اما طراحی‌ آن‌ها گرم‌تر بوده و از نظر امکانات نیز همه چیز در خود دارند. از تلوزیون ماهواره‌ای گرفته تا دکور زیبا، دستگاه‌های نوشیدنی ساز و ... . این اتاق‌ها بهترین انتخاب برای زوج‌های جوان و کسانی است که یک سفر کم‌تر از یک هفته‌ای را در استانبول تجربه خواهند کرد.

Elysium

  • Duplex Suite: این سوییت‌ها از نظر طراحی زیبا و مدرن هستند، اما فضای آن‌ها کم‌تر از سوییت‌های قبلی است که به شما معرفی کردیم و در عین حال قیمت پایین‌تری نیز دارند. این سوییت‌ها شامل یک اتاق نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب شده و یک حمام زیبا نیز در کنارشان وجود دارد.
  • Penthouse: پنتهاوس‌های این مجموعه گران‌ترین و البته لاکچری‌ترین انتخاب‌هایی هستند که می‌توانید در هتل Elysium داشته باشید. این واحدهای لوکس و زیبا دارای ۱۸۰ متر مربع فضا هستند و همگی دارای بالکن و نمای زیبای تنگه بسفور خواهد بود. امکانات عالی، آشپزخانه مجهز، مبلمان مجلل و هر چیزی که مدنظر داشته باشید در این واحد‌ها در نظر گرفته شده است.

 

معروف‌ترین مراکز خرید بخش آسیایی استانبول

Elysium

البته یک سری امکانات عمومی نیز در تمامی اتاق‌ها وجود دارد. از اینترنت رایگان تا تلویزیون ماهواره‌ای، صندوق امانات بزرگ در اندازه لپتاپ و ... .

 

اسپای لوکس در قواره‌‌ی هتل و استخری جذاب در کنار آن

یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب Elysium، داشتن اسپای فوق‌العاده عالی و لوکس است. این اسپا سرویس‌های کاملی از جمله چندین نوع ماساژ مختلف را به مشتریانش ارائه می‌کند که همگی توسط متخصصان ماهر انجام می‌شود. البته هزینه‌ی آن، جدا از هزینه‌های خود هتل خواهد بود. در کنار این اسپا، یک استخر سرپوشیده‌ی شیک و عالی در نظر گرفته شده که شنا و آبتنی در آن، بسیار لذت‌بخش خواهد بود. همچنین سالن ورزشی مناسبی نیز در دسترس شما قرار داده شده تا بتوانید ورزش خود را در سفر پیگیری کنید.

Elysium

رستوران‌ اختصاصی هتل Elysium

رستوران‌ اختصاصی این هتل، از جمله بهترین‌ها در منطقه به حساب می‌آیند. شما برای صبحانه می‌توانید از بوفه باز Fanus استفاده کنید که بهترین‌ها را برایتان تدارک دیده است. این رستوران بسیار شیک و مدرن، هم دارای محیط داخلی بوده و هم یک محیط روباز دارد که می‌توانید در فصول گرم، در آن بخش به خوردن غذا مشغول شوید. Fanus برای نهار و شام مجموعه‌ای عالی از انواع غذاها را ارائه می‌کند که بخشی از آن‌ها غذاهای ترکی هستند. کیفیت غذا در این رستوران عالی بوده و بدون شک از آن‌ها راضی خواهید بود. رستوران برای صبحانه از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ خدمات ارائه می‌کند و برای ناهار و شام نیز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب باز است. همچنین یک بخش مخصوص نیشیدنی نیز در رستوران در نظر گرفته شده که انواع نوشیدنی‌ها از بهترین برندها را برایتان در نظر گرفته‌اند.

 

بهترین محله‌های استانبول برای گردشگری و زندگی

Elysium

دیگر امکانات و قوانین عمومی هتل Elysium

شما می‌توانید غذا و نوشیدنی خود را در هتل سفارش داده و در اتاق تحویل بگیرید. همچنین امکان سفارش میوه، شکلات و نوشیدنی برای تحویل در اتاق نیز برایتان وجود دارد. اگر با کودکان خود سفر می‌کنید، می‌توانید سفارش غذای مخصوص سنین پایین را نیز داشته باشید. از نکات خوب هتل Elysium، امکان رزرو بلیط برنامه‌های مختلف در شهر است. مسئولان هتل به شما کمک می‌کنند تا بتوانید بلیط‌های مورد نیاز خود را تهیه کنید. همچنین فراموش نکنید که اگر در سفر با تور استانبول، ماشین کرایه کرده باشید، می‌توانید از پارکینگ اختصاصی هتل به صورت رایگان استفاده کنید.

 

چگونه در ۲۴ ساعت استانبول را سیر بگردیم

Elysium

برای کسانی که برای کارهای مالی و داد و ستد به استانبول سفر می‌کنند، امکان استفاده از اتاق کنفرانس نیز وجود دارد. مسئولان هتل نیز به چند زبان از جمله عربی، انگلیسی، ترکی، آلمانی، فرانسه، ایتالیایی و روسی صحبت می‌کنند. از جمله قوانینی که باید رعایت کنید، نیاوردن حیوانات خانگی و پرندگان و سیگار کشیدن در محیط‌های عمومی و اتاق‌هاست. برای کشیدن سیگار، محل‌های مخصوص در نظر گرفته شده است.

 

مراکز نزدیک به هتل

همانطور که گفتیم، هتل تا میدان تقسیم تنها ۵۰۰ متر فاصله دارد و فاصله‌ی آن تا مترویِ این میدان از این هم کم‌تر است. شما به راحتی و پای پیاده می‌توانید به خیابان استقلال، مرکز خرید Demiroren و بسیاری دیگر از دیدنی‌های همان اطراف بروید و محل‌های مهم شهر برای بازدید نیز، از شما فاصله چندانی نخواهند داشت.

۲۷ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران