هتل ۴ ستاره دوسو دوسی در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
هتل ۴ ستاره دوسو دوسی در استانبول

یکی از چیزهایی که همیشه باید در سفر با تور استانبول مد نظر داشته باشید، صرفه جویی در هزینه‌هاست، به همین دلیل خیلی اوقات رزرو یک هتل ۴ ستاره‌ی شیک، نسبت به یک هتل ۵ ستاره لاکچری بهتر خواهد بود، چون شما تمامی امکانات مورد نظر را در اختیار خواهید داشت و هزینه‌ی بسیار کم‌تری را نیز می‌پردازید.

هتل "دوسو دوسی" (Dosso Dossi) یکی از همین نمونه هتل‌های چهار ستاره‌ی بسیار شیک و جذاب است که با امکانات رفاهی خوبی که دارد، به طور قطع می‌تواند یک اقامتگاه عالی برای شما باشد.

 

معرفی کوتاهی از هتل دوسو دوسی در استانبول

چیزی که در اسم کامل این هتل می‌بینید: Dosso Dossi Hotels Old City است که در واقع به محله‌ای که در آن واقع شده یعنی منطقه سلطان‌احمد استانبول اشاره دارد. یکی از مناطق بسیار عالی برای اقامت در استانبول که بسیاری از جاذبه‌های دیدنی این شهر در آن جا واقع شده‌اند.

البته این مجموعه یک هتل اسپا ۵ ستاره و یک بوتیک هتل نیز با همین برند دارد، اما اگر می‌خواهید درباره این هتل بدانید، باید بگوییم که این بنای زیبای سفیدرنگ، یکی از بناهای بسیار جذاب در منطقه بوده و هتلی معروف محسوب می‌شود که امتیاز بسیار بالایی از طرف مهمانانش در سایت‌هایی همچون Booking دریافت کرده است. پذیرش ۲۴ ساعته، استقبال گرم، امکانات عالی، صندوق امانات، اینترنت رایگان بی‌سیم و بسیاری امکانات دیگر از این هتل یک جای ایده‌آل برای اقامت می‌سازد و وقتی به بخش‌های مختلف آن‌جا نیز نگاه بندازید، می‌بینید که دوسو دوسی دارای رستوران اختصاصی، مرکز سلامت و اسپا و امکاناتی از این دست نیز هست.

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل دوسو دوسی

در Dosso Dossi Hotels Old City شما در مجموع پنج دسته اقامتگاه در اختیار خواهید داشت که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. اتاق‌های استاندارد در این هتل ۱۸ متر مربع مساحت داشته و اتاق‌های دوگانه‌ی به هم چسبیده نیز ۳۶ متر هستند. البته اگر در جمع‌های خانوادگی به هتل می‌روید می‌توانید اتاق‌های خانوادگی با ۳۸ متر مربع مساحت هستند را نیز کرایه کنید.

 

۶ هتل نزدیک به پارک دلفین استانبول

یک انتخاب نیز در میان سوییت‌ها خواهید داشت که شامل سوییت‌های جونیور ۳۶ متری می‌شود و از طراحی داخلی نسبتا متفاوتی نسبت به اتاق‌ها برخوردار است. تمام اتاق‌های این هتل دارای تلوزیون بزرگ HD، مینی بار، دستگاه قهوه و چای‌ساز، سیستم تهیه هوای مطبوع  و کولر و ... هستند و تفاوت امکانات آن‌ها مثلا در داشتن نسپرسوساز یا داک IPod در سوییت یا چیزهایی از این دست است.

از نظر ظاهر، اتاق‌ها خوب و دلنشینند و از اجناس با کیفیت در آن‌ها استفاده شده و اکثر آن‌ها به جز اتاق‌های استاندارد دارای گاوصندوق کوچک انداز لپتاپ هستند. به طور کلی، Dosso Dossi Hotels Old City یک هتل کامل و چهار ستاره کلاسیک محسوب می‌شود. در نهایت شما در اتاق و یا سوییتی را که بردارید در آن احساس آرامش و رضایت خواهید کرد.

رستوران‌ها

این هتل دارای یک هتل اختصاصی، یک بار و یک لانج در لابی است. رستوران مجموعه که به نام Tulip Old City Restorant شناخته می‌شود، در زمینه‌ی غذاهای محلی یکی از بهترین‌ها در منطقه به حساب می‌آید و شما می‌توانید همیشه روی کیفیت غذاهای آن حساب باز کنید. همچنین در منوی این رستوران، غذاهای بین‌المللی نیز دیده می‌شود که کیفیت قابل قبولی دارند و برای آن‌ها که اهل غذاهای ترکی نیستند، مناسبند.

 

هتل‌های اطراف بازار بزرگ استانبول

بخش‌های دیگر هتل

اولین چیزی که حتما نظر شما را به خود جذب خواهد کرد، اسپا بسیار عالی و با کیفیتی است که برای دوسو دوسی در نظر گرفته شده. یک اسپای شیک و عالی با امکانات خیلی خوب و سروی‌های متنوع که در آن از انواع روغن‌های گیاهی استفاده شده و ماساژ‌های مختلف از جمله ماساژ سوئدی در آن ارائه می‌شود.

این مجموعه همچنین دارای یک سالن ورزش نسبتا کوچک اما کاملا مجهز بوده و حمام ترکی، سونا و جکوزی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

نکات پایانی درباره هتل دوسو دوسی

  • اتاق‌های خانوادگی در این هتل گجایش ۵ + ۲ نفر را دارند
  • جاذبه‌های دیدنی استانبول همچون باسیلیکا سیترن، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و ... در فاصله‌ی بسیار کمی از هتل قرار داشته و پیاده می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید
  • فاصله این هتل تا اولین ایستگاه مترو دو کیلومتر است
  • امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را ندارید
  • صبحانه رایگان در اتاق‌ها سرو می‌شود
  • پذیرش هتل به زبان‌های انگلیسی، عربی، ترکی، روسی و آلمانی مسلط هستند
  • ترانسفر فرودگاهی با هزینه‌ی اضافی در دسترس شما قرار دارد.

 

معرفی هتل ۴ ستاره آنتوسا دیزاین

۲۳ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران