جزیره خصوصی Club Paradise در پالاوان

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
جزیره خصوصی Club Paradise در پالاوان

بیماری کرونا، معادلات جهانی را در گوشه گوشه‌ی این سیاره تغییر داد و یکی از چیزهایی که به شدت تحت تاثیر آن قرار گرفت، سفر و صنعت گردشگری بود. برای امثال ما که عاشق سفر کردن و دیدن نقاط مختلف جهان هستیم، محدودیت‌های ناشی از این بیماری شدیدا ما را گرفتار کرده است.

به همین دلیل است که امروز جایی خاص در سفر با تور فیلیپین را به شما معرفی می‌کنیم. یک جزیره و اقامتگاه کاملا خصوصی که شما را فارغ از داستان‌های دنیا، چند روز در بهشتی کوچک میزبانی می‌کند.

 

قبل از هر چیز، رفتن به Club Paradise

آیا رفتن به این جزیره‌ی کوچک امن است؟ چطور دست اندرکاران این اقامتگاه مطمئن می‌‌شوند که کسی بیمار نیست؟ شما برای رفتن به Club Paradise باید ابتدا به سبو بروید. در تمام طول مسیر حتما باید ماسک خود را به صورت بزنید. فراموش نکنید که قبل از عظیمت، آزمایشات مربوط به کرونا را باید از سر گذرانده باشید.

بعد از این که به فرودگاه رسیدید، مسئولان Club Paradise به استقبال شما می‌آیند، امکانات لازم برای ضدعفونی را اختیار شما می‌گذارند و در نهایت با قایق‌های تندرو به جزیره برده خواهید شد.

 

۷ حقیقت جذاب درباره فیلیپین

Club Paradise، جزیره‌ی خصوصی در آب‌های فیلیپین

از دور این جزیره‌ی کوچک به همان زیبایی است که انتظارش را داشتید. یک خشکی جذاب و سرسبز مملو از درختان بلند با ساحلی سفید و دیدنی و آب شفاف که مرجان‌های زیر آب را می‌توان به خوبی مشاهده کرد. به محض این که به ساحل می‌رسید نیز، کارکنان هتل برای خوش‌آمد گویی به سوی شما می‌آیند و به خوبی در بدو ورود از شما پذیرایی خواهند کرد.

این مجموعه ویلاهای بسیار شیک و لوکسی را در اختیار شما قرار می‌دهد که البته در کلاس‌های مختلف و قیمت‌های مختلف قرار می‌گیرند. امکانات رفاهی به بهترین شکل تدارک دیده شده و شما در این نقطه‌ی دور افتاده در دریا نیز، اینترنت رایگان را در اختیار خواهید داشت. این مجموعه دارای رستوران و بار هست و به جای این که منو را در اختیار شما قرار دهند (برای جلوگیری از شیوع بیماری) شما در هر جایی که خواستید کدهای QR منو را اسکن می‌کنید و لیست کاملی از غذاها و نوشیدنی‌های رستوران و بار، به چند زبان روی گوشی شما نمایش داده می‌شود.

انواع اقامتگاه‌ها در Club Paradise

چهار دسته ویلا برای اقامت در نظر گرفته شده که ویلاهای نمای غروب، نمای طلوع، منظره‌ی دریا و منظره‌ی باغ از جمله‌ی آن‌هاست. البته همین ویلاها نیز در برخی موارد شامل اقامتگاه‌های لوکس نیز می‌شوند که بزرگ‌تر و لوکس‌تر و البته گران‌تر هستند.

 

گردش در بهترین پارک‌های ملی فیلیپین

اتاق خواب لوکس و عالی، تراس چوبی با امکانات رفاهی، مبلمان و میز غذا خوری، تلویزیون ۴۷ اینچ همراه با کانال‌های ماهواره‌ای و سرویس بهداشتی بسیار عالی و صبحانه از جمله امکاناتی هستند که در این ویلاها در اختیار شما قرار داده می‌شود.

رستوران Firefish

رستوران اصلی این مجموعه Firefish بوده که یک رستوران عالی و شیک با غذاهایی استثنایی‌ست. بخش زیادی از گزینه‌های منو این رستوران شامل غذاهای دریایی می‌شود که همگی از صید روز و کاملا تازه پخت می‌شوند، اما غذاها و دسرهای دیگری هم هستند که برای آن‌ها که طرفدار غذاهای دریایی نیستند، گزینه‌های مناسبی محسوب می‌شود.

همچنین فراموش نکنید که وقتی در Firefish به خوردن غذا مشغول می‌شوید، نمایی جذاب از دریا برایتان به نمایش در خواهد آمد و شب‌ها نیز با نورپردازی عالی، از بودن در این مکان لذت خواهید برد.

 

معرفی ۱۰ ساحل زیبای پالاوان در فیلیپین

دیگر امکانات هتل

اولین امکانی که هتل برای شما در نظر گرفته است، گردش‌های مختلف در خود جزیره خواهد بود. البته که شما می‌توانید به تنهایی در این مکان به گردش بپردازید، اما گردش‌های گروهی برای جزیره گردی در فیلیپین، گردش در جزیره‌های کوچک غیر مسکونی و البته امکاناتی برای ماهیگیری، از چیزهایی است که هتل به صورت رایگان همه روزه در اختیارتان می‌گذارد.

سپس امکانات خیلی بهتری هم می‌بینید که در این اقامتگاه برای شما تدارک دیده شده. یکی از آن‌ها مرکز اسپا و سلامتی است که در محیطی شیک و عالی، امکاناتی بسیار خوب را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین در ساحل امکانات خیلی خوبی برای شما تدارک دیده شده و یک سالن ورزش عالی نیز وجود دارد تا بتوانید در آن، به ورزش روزانه خود بپردازید.

 

لوکس‌ترین هتل‌های فیلیپین را بشناسید

در کنار استخر و بازی‌های آبی در ساحل، شما می‌توانید در تورهای غواصی نیز شرکت کنید که البته برایتان هزینه در پی خواهد داشت، اما یک تجربه عالی نیز خواهد بود.

۰۸ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران