تفریحات جذاب سیتی سنتر دیرا، دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
تفریحات جذاب سیتی سنتر دیرا، دبی

اگر در تور دبی به دنبال مکانی جذاب می‌گردید که هم در آن به خرید بپردازید، هم تفریحات عالی را همراه خانواده تجربه نمایید و هم بتوانید غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای را در آن‌جا امتحان کنید، پیشنهاد ما به شما رفتن به سیتی سنتر دیرا است. این مرکز تجاری بزرگ در حال حاضر مرکز رستوران‌هاو کافه‌های جذاب دبی محسوب می‌شود و در کنار انواع تفریحاتی که برایتان تدارک دیده، لیستی جذاب از فروشگاه‌ها را نیز برای خرید پیش پایتان می‌گذارد.

 

سیتی سنتر دیرا

این مرکز تجاری و خرید بزرگ، حدود ۲۵ سال است که در دبی فعالیت می‌کند و در طی این سال‌ها، چند باری مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته که باعث می‌شود همین حالا جزو به روزترین و مدرن‌ترین مراکز خرید دبی باشد. همانطور که گفتیم، این مکان حالا یکی از مراکز خوراکی در دبی است که در آن می‌توانید مجموعه‌ای جذاب از رستوران‌ها، کافه‌ها، فست فودها و ... را پیدا کنید.

در زمینه فروشگاه‌ها، سیتی سنتر دیرا تقریبا برای هر بودجه‌ای فروشگاهی در آستین دارد. فروشگاه‌های متنوع در زمینه‌ی لباس و همچنین فروشگاه‌های مختلف الکترونیک، اسباب بازی، دکور و ...، از سیتی سنتر دیرا جایی عالی برای خرید ساخته است و وقتی هم که به بخش‌های تفریحی می‌رسید، می‌بینید که چندین گزینه برای سنین مختلف پیش پای شما گذاشته خواهد شد.

خرید در سیتی سنتر دیرا

سیتی سنتر دیرا برای خرید، بخش‌های مختلفی دارد که هر کدامشان می‌توانند به تنهایی جذاب باشند. مثل بازار طلای دیرا که یکی از معروف‌ترین بازارهای طلا در جهان به شمار می‌آید و جدا از خرید دیدن بعضی از زیورآلات آن نیز خود هیجان انگیز به حساب می‌آید.

اولین چیزی که احتمالا ذهن شما را مشغول کرده این است که آیا از نظر پوشاک فروشگاه‌های خوبی در سیتی سنتر دیرا وجود دارد؟ شما در طبقات مختلف می‌توانید برندهایی معتبر و جهانی را دیده و از آن‌ها خرید کنید. برندهایی همچون Marks and Spencer ،Kashkha و چندین فروشگاه اینچنینی دیگر. اما اگر به دنبال جنس‌های خوب با قیمت مناسب هستید هم، گزینه‌های متنوعی پیش پای شماست که در آن‌ها نیز در طبقات مختلف پراکنده شده‌اند. یکی از خوبی‌های این مرکز خرید، فروشگاه‌های بزرگ است که باعث می‌شود گشت و گذار و پیدا کردن جنس مورد نظرتان، بسیار آسان شود.

 

راهنمای گردش در منطقه دیره دبی

تنوع محصولات در این مرکز بسیار بالا بوده و شما از لوازم و پوشاک بچه تا انواع لوازم شخصی و زیورآلات، لوازم آرایشی بهداشتی، دکور و لوازم الکترونیکی را می‌توانید از این محل خریداری کنید. وجود فروشگاه‌هایی همچون Omega، Montblanc، MAC یا امثالهم باعث می‌شود تا خرید در سیتی سنتر دیرا بسیار جذاب به نظر بیاید.

 

معروف‌ترین آسمان‌خراش‌های دبی

تفریحاتی برای تمام سنین

دو مرکز تفریحی مهم در سیتی سنتر دیرا وجود دارد که یکی از آن‌ها مجیک پلنت، پارک معروف دبی است. مجیک پلنت یک بخش کاملا مجزا در دیراست که در واقع نه یک پارک بازی بلکه یک مجموعه تفریحی بزرگ خانوادگی محسوب می‌شود که از جمله برترین مکان‌ها در شهر برای کسانی است که به صورت خانوادگی به تور دبی رفته‌اند. این مکان چندین بازی عالی برای تمام سنین داشته و مجموعه‌ای بزرگ از بازی‌های آرکید را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین این محل دارای یک غذا خوری مخصوص به خود بوده و یک سالن بولینگ نیز در گوشه‌ای از آن تعبیه شده است.

دومین انتخاب شما برای تفریح در سیتی سنتر دیرا، مجموعه‌ی سینمایی بزرگ VOX است. این مجموعه دارای ۲۰ سالن با بهترین و به روزترین امکانات است که از جمله‌ی سالن‌های خاص آن می‌توان به سالن آیمکس، سینما چهار بعدی، سینمای VIP و سینمای مخصوص کودکان اشاره کرد. مطمئن باشید تجربه‌ی دیدن فیلم در این مجموعه سینمایی به هیچ وجه از یاد شما نخواهد رفت!

انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها از جای جای دنیا

اما یکی از مهم‌ترین دلایلی که می‌توانید برای آن به سیتی سنتر دیرا بروید، خوردن غذا در انواع رستوران‌ها و یا سفارش نوشیدنی در کافه‌های این محل است. بسیاری برندهای معتبر زنجیره‌ای در زمینه‌ی فست فود و رستوران در این محل حضور دارند و در کنارشان می‌توانید رستوران‌های محلی خیلی خوب، شیرینی پزی و ... راببینید. در مجموع تنوع غذایی در این مکان عالی است و از غذاهای دریایی تا غذاهای شرق آسیا و آمریکای جنوبی و عربی و هندی را می‌توانید در سیتی سنتر دیرا امتحان کنید.

 

معرفی مرکز خرید Cityland دبی

۲۸ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران