ورزرش‌ها و تفریحات آبی دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
ورزرش‌ها و تفریحات آبی دبی

شاید دبی را بخشی از صحرای عربستان بدانید، اما اکنون این شهر به مقصدی مورد علاقه برای دوستداران ورزش های آبی تبدیل شده است. خط ساحلی وسیع خلیج فارس، آب‌های آرام و امکانات ساحلی در سطح جهانی کافی است تا شما را مجذوب کند تا حداقل برخی از طیف گسترده ورزش‌های آبی را در دبی امتحان کنید. از فعالیت‌هایی که برای همه سنین، مبتدیان و متخصصان در دسترس است، لذت ببرید. بیشتر مردم در ابتدا تصور می‌کنند قرار است در پاساژهای دبی سرگردان شوند تا از گرمای آفتاب در امان بمانند اما این شدیدا اشتباه است چرا که تفریحات آبی دبی به تنهایی می‌توانند تمام اوقات شما را به خودشان اختصاص دهند. در ادامه بیایید نگاهی به تفریحات آبی در دبی بیاندازیم.

 

تفریحات آبی دبی

تور دبی پر از ماجراجویی های مختلف از رستورانگردی تا دیدن محلات تاریخی و بازدید از موزه‌ها و گالری هاست. اما در نظر داشته باشید که به خاطر وجود سواحل ماسه سفید و پودری دبی، خیلی از امکانات ورزشی آبی و ساحلی در اینجا یافت می‌شود که هیچ فرقی با تجربه آن‌ها در جنوب شرقی آسیا ندارد.

عکس از: arabiahorizons.com

 

پاراسلینگ/پاراگلایدر

یکی از ساده‌ترین و بهترین تفریحات آبی دبی برای دیدن منظره پرندگان از دبی و خلیج فارس، پاراسلینگ است. در حالی که در چتر نجاتی که به قایق زیر آن متصل شده است، با کمک متخصصان در هوا اوج بگیرید. تمام نقاط دیدنی نمادین در میان افق دبی را ببینید و مناظر پانوراما از برج العرب، جزیره نخل، جمیرا بیچ رزیدنس و موارد دیگر را ببینید. با پاراسلینگ در اطراف خط ساحلی دبی از طریق پکیج های تور دبی ما، هجوم آدرنالین را تجربه کنید و آن را به یکی از لحظات خاطره انگیز سفر خود تبدیل کنید.

عکس از: balloonridedubai.com

 

جت اسکی

جت اسکی محبوب ترین تفریحات آبی دبی است که در اکثر سواحل جهان هم در دسترس قرار دارد. از هیجان حضور در جت اسکی و سواری با سرعتی که با قدرت محض آن تغذیه می شود، لذت ببرید. ورزش آبی دریای آبی در دبی یکی از ارائه دهندگان پیشرو خدمات جت اسکی با تجهیزات با کیفیت و کارکنان حرفه ای و دارای مجوز می باشد. سوار بر جت اسکی در آب های زلال خلیج فارس شوید و از دیدنی های دبی مارینا دیدن کنید. با دوستان و خانواده خود از مارینا ام سوقیم دیدن کنید و از بین یک تور نیم ساعته، یک ساعته یا دو ساعته جت اسکی را انتخاب کنید!

 

هتل آتلانتیس د پالم دبی

عکس از: bookyourtour.com

 

قایق سواری سریع

یکی دیگر از تفریحات آبی دبی که بسیار هیجان انگیز بوده و می‌توانید به صورت دست جمعی با خانواده و دوستان انجام دهید قایق سواری است. سوار قایق های تندرو شوید، با ۴ نفر از اعضای خانواده خود در یک تور لذت بخش در ساحل دبی شرکت کنید و یک تجربه مشترک منحصر به فرد را کسب کنید تا برای همیشه خاطره ای شیرین از این تفریح را در ذهن داشته باشید ! در حالی که از سواری هیجان انگیز لذت می برید، از برخی از تصاویر مکان های دیدنی برتر شهر عکاسی کنید. برای تماشای غروب زیبا و انعکاس افق نمادین دبی، می‌توانید عصرگاهی را انتخاب کنید. در این رابطه پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله تجربه‌ی متفاوت تورهای قایق سواری دبی نیز بزنید.

عکس از: headout.com

 

موج سواری

اگر به دنبال هیجان ورزش‌های آبی هستید، موج سواری یکی از فعالیت های تفریحی است که باید در دبی امتحان کنید. اگر تازه وارد این ورزش شده اید، هنر ترکیب قایقرانی و موج سواری را در ساحل جمیرا از طریق مربیان حرفه‌ای و خوش اخلاق بیاموزید. شما می‌توانید با رزرو پیکج های تفریحی از تفریحات آبی دبی مثل موج سواری لذت ببرید.

 

معرفی مرکز خرید دبی مال

عکس از: wanderon.in

 

فلای بورد

آیا می خواهید مانند یک ابرقهرمان در آسمان پرواز کنید؟ فلای بورد را از طریق یکی از بهترین مکان‌های ورزش های آبی در دبی امتحان کنید. این ورزش جدید و هیجانی شامل ایستادن روی یک جت پک با موتوری قدرتمند است که به شما کمک می‌کند مانند یک ابرقهرمان در بالای آب حرکت کنید. مربیان دارای مجوز شما را راهنمایی خواهند کرد تا مکانیسم درست را پیدا کرده و بتوانید پرواز کنید. از فعالیت در کنار مناظر دیدنی دبی لذت ببرید.

عکس از: cntraveler.com

 

فلای فیشینگ

اگر با همسر یا دوستان‌تان سفر می کنید و می خواهید با هم تفریحات آبی دبی را امتحان کنید، فلای فیشینگ می تواند سرگرم کننده باشد. شما و همسرتان روی یک بادی شکل E می‌نشینید که به طور ایمن به قایق‌های تندرو بسته شده است. با عبور از خط افق دبی، میتوانید از عبور سرعت و باد در چهره خود لذت ببرید. برای افرادی که در سفری عاشقانه هستند نیز پیکج های ویژه ماه عسل دردبی وجود دارد.

عکس از: travools.com

 

اسکی روی آب

اگر در مورد اینکه کدام یک از تفریحات آبی دبی را انتخاب کنید سردرگم هستید، پیشنهاد می کنیم اسکی روی آب را حتما انتخاب کنید. اسکی روی آب یکی از بهترین ورزش های آبی است که می توانید از طریق اپراتورهای ورزش های آبی در دبی از آن لذت ببرید. شما در این ورزش می‌توانید بر روی خط افق دبی هیجان و سرعت را تجربه کرده و از ترشح آدرنالین در خونتان لذت ببرید. مشابه اسکی روی برف، اسکی روی آب یکی از بهترین فعالیت‌های آبی دبی برای سرعت‌جویان است.

 

گشت و گذار در محله الفهیدی دبی

عکس از: t1yachts.ae

 

ویک بوردینگ

آیا می خواهید چیزی کمی چالش برانگیزتر از اسکی روی آب را امتحان کنید؟ Wakeboarding را امتحان کنید، جایی که مانور روی آب هیجان‌انگیزتر می‌شود! Wakeboarding به‌عنوان یکی از تفریحات آبی دبی، برخلاف اسکی روی آب، به شما امکان می‌دهد به حرکات آکروباتیک و جذاب بپردازید.

عکس از: wake-evolution.com

 

کایت سواری

کایت سواری یکی از تفریحات آبی دبی است که در آن موج سواران مبتدی و حرفه ای را بر روی تخته های آبی خود خواهید دید که به چترهای غول پیکر بسته شده اند و بر روی امواج پیش می‌روند. چیزی که در این ورزش به شدت اهمیت دارد ایجاد تعادل مناسب بر روی امواج است.

عکس از: dimc.ae

 

دریا شکن

بهتر است بپرسیم قایق یا ماشین ماجراجویی؟ Seabreacher با بدنه منحصر به فرد خود شبیه یک کوسه فلزی به نظر می رسد و بهتر است به عنوان یک ماشین هواپیما مانند دو سرنشین توصیف شود.  این یکی از تفریحات آبی دبی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته. شما می توانید با یک مربی در این غلاف ماجراجویی بنشینید که شما را به یک سواری هیجان انگیز با سرعت ۵۵ مایل در ساعت بر روی سطح آب می برد و سپس تا عمق پنج فوتی شیرجه بزنید. اما این همه ماجرا نیست؛ زیرا با این وسیله می‌توانید تا ارتفاع ۱۸ فوتی به هوا پرواز کنید که آن را به یکی از منحصر به فردترین ورزش های آبی دبی تبدیل کرده است. این ورزشی برای افراد پر دل و جرات و قوی است!

 

دیدنی‌ترین اماکن مذهبی دبی

عکس از: tripadvisor.com

 

غواصی در دبی

آتلانتیس پالم یکی از بهترین هتل ها و جاذبه های دبی است و غواصی در آکواریوم در اینجا نهایت تفریحات آبی دبی است! این آکواریوم دارای بیش از ۶۵۰۰۰ حیوان دریایی از جمله سفره ماهی، کوسه و انواع ماهی است. این آکواریوم یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان است و مضمون زیبایی دارد که باید حتما یک بار در طول زندگی آن را تجربه کنید. چندین بسته غواصی در دبی برای مبتدی تا متخصص و حتی غیر شناگر وجود دارد. شنا کردن در کنار مانتا ری زیبا و ایستادن در گردابی از ماهی های رنگارنگ چیزی است که فقط در اینجا می توان تجربه کرد!

عکس از: nemodivingcenter.com

 

منبع ۱

منبع ۲

۰۱ مرداد ۱۴۰۲ (به‌روز رسانی شده در: 12 دی 1402)

نظرات کاربران