راهنمای گردش ۲۴ ساعته در گوانجو

جاذبه‌های گردشگری گوانجو
راهنمای گردش ۲۴ ساعته در گوانجو

گوانجو شهری بزرگ و بسیار وسیع در جنوب چین است که به عنوان پایتخت استان گوانگدونگ و همچنین پرجمعیت‌ترین شهر این کشور شهرت زیادی پیدا کرده است. با وجود تمام امکانات و ویژگی‌ها و تنوعی که این شهر دارد هیچ عجیب نیست که مقصد بی‌پایان تجربه‌ها است. امکان ندارد در تور گوانجو باشید و انتظار داشته باشید این شهر را با یک بار سفر و در چند روز کوتاه کاوش کنید. بنابراین در صورت نداشتن وقت کافی باید چه کار کنید؟ در اینجا اصلی‌ترین کارهایی که می‌توانید تنها ظرف یک روز انجام دهید را بررسی می‌کنیم.

 

صبح

برای این که بتوانید برای بازدید از دیدنی‌های گوانجو، گردشی با بیشترین بازدهی را داشته باشید لازم است که به اندازه کافی با نشاط و قوی باشید بنابراین سعی کنید اول صبح گشنگی‌تان را با خوردن صبحانه‌ای کامل برطرف کنید تا برای بقیه روز انرژی داشته باشید. ما توصیه می‌کنیم برای خوردن کرپ بسیار معتبر و خوشمزه به Enzo & Max بروید و در طعم بی‌نظیر آن غرق شوید و اجازه دهید که گوانجو از ذهنتان پاک شود انگار که در قلب فرانسه هستید.

 

اقامت در هتل‌های ارزان گوانجو

بعد از خوردن صبحانه به جزیره شگفت‌انگیز و تاریخی شامیان بروید که دارای سواحل عجیب و زیبایی است. این جزیره جدا و در عین حال پیوسته به سرزمین اصلی، سابقه بندرگاهی تجاری بوده که حالا تبدیل به محله‌ای آرام با ساختمان‌های زیبا و دیدنی شده است. معماری این جزیره خیره کننده است و برخلاف دیگر نواحی معماری آن‌ بیش از آن که چینی باشد باروک و گوتیک است. شامیان با داشتن مجسمه‌های برنزی و مسیرهای پیاده روی زیبا، آراسته و تر تمیز، مسافران صلح‌جو و آرام تور چین را برای چند ساعت گردش همراه با آرامش به خود جذب می‌کند. در بین زیبایی‌های جادویی و تاریخی این جزیره قدم بزنید و از آرامش این محله لذت ببرید.

ظهر

بعد از آن که به اندازه کافی نواحی مختلف و سواحل جزیره را گشتید و کاوش کردید، با احساس گرسنگی توامان با خستگی جایی برای خوردن ناهار پیدا کنید. خوشبختانه بهترین رستوران‌های گوانجو یک صحنه غذایی چشمگیر دارد که چیزهای متنوع زیادی را برای امتحان کردن در مدت زمان کوتاه ارائه داده است، اما بی‌شک امتحان غذاهای اصیل چینی یک امر ضروری است. بنابراین برای یک وعده غذایی نسبتاً ارزان و با کیفیت بالا، به The Kitchen Table، واقع در داخل هتل W بروید. اشاره کنیم که این رستوران یکی از بالاترین رتبه‌ها در سطح شهر و همچنین یکی از بهترین‌ها برای خوردن غذاهای اصیل چینی محسوب می‌شود.

 

معرفی ۶ کافه‌ جذاب در سفر به گوانجو

با شکم پر و نیم روزی که هنوز باقی مانده، در ادامه گشت و گذار در شهر، به موزه گوانجو بروید که تعادل خوبی بین طبیعت و تاریخ ارائه داده و چیزهای زیادی به شما می‌آموزد. شما تا رسیدن به موزه یک پیاده روی سربالایی مشرف به شهر را پیش رو دارید که در این مسیر قسمت‌های زیادی از تاریخ شهر به نمایش گذاشته شده است. به عنوان مثال، یک قطعه برجای مانده از دیوار سلسله مینگ و مجسمه‌های نمادین بر روی تپه همچنن پا برجا مانده‌اند. این موزه که خود یک بنای تاریخی است سابقا برج دیده بانی از دهه ۱۳۰۰ بوده که به موزه تبدیل شده است. دو ساعت زمان کافی برای بازدید است اما اگر هنوز وقت اضافه داشتید برای قدم زدن به پارکی که محوطه را احاطه کرده بروید.

 

غروب‌دم

در این مرحله که تنها چند ساعت از سفر شما باقی مانده استفاده حداکثری از ساعات شبانه ضروری است. برای آخرین وعده غذایی روز خود، با یک شام و نوشیدنی در La Medina خستگی‌تان را به در کنید. این رستوران به خاطر غذاهای مدیترانه‌ای لذیذ و وسوسه‌انگیز، کوکتل‌های فوق‌العاده گوارا و فضای دنج شهرت زیادی کسب کرده است. شما در اینجا می‌توانید به راحتی استراحت کرده و لم بدهید. از غذاهای خوشمزه سفارش دهید و اگر تعدادتان زیاد است از غذاهای زیادی سفارش دهید و با هم به اشتراک بگذارید.

 

سفرهای یک روزه از گوانجو

برای پایان بخش برنامه گردش یک روزه‌تان در گوانجو کروز شبانه Guangzhou’s Pearl River را پیشنهاد می‌کنیم. سواری با قایق تقریبا ۹۰ دقیقه به طول می‌انجامد که طی آن  شما با یک تور شبانه دریایی در شهر منظره‌ای از گوانگژو که هرگز ندیده بودید را به تماشا خواهید نشست، مناظری که هرگز زیبایی آن را از یاد نخواهید برد. در طی این کروز ۹۰ دقیقه‌ی شما در امتداد رودخانه درخشان از نورهای رنگی شهر سفری رویایی را تجربه خواهید که در آن از شما با میان وعده‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های باکیفیت پذیرایی می‌شود.

۱۹ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران