بهترین غذاهای دریایی در تور گوانجو

جاذبه‌های گردشگری گوانجو
بهترین غذاهای دریایی در تور گوانجو

غذاهای دریایی به خاطر داشتن مواد مغذی غنی و پروتئین، کلسترول کم، انواع عناصر کمیاب مثل امگا۳ از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و گرچه به اندازه مرغ و گوشت قرمز محبوب نیست اما به مراتب از همه آن‌ها غذای سالم‌تری محسوب می‌شود. غذاهای دریایی عموما شامل صدف خام، خرچنگ دریایی، میگو، لابستر، و انواع ماهی‌ها می‌شود. در چین در بسیاری از غذاهای کانتون از غذاهای دریایی به عنوان ماده اولیه استفاده می‌شود به همین دلیل اغلب غذاهای کانتونی سرشار از خواص هستند. در اینجا بهترین مکان‌ها را برای خوردن غذاهای دریایی در تور گوانجو را معرفی می‌کنیم.

 

Sheng Gang Wan Seafood Restaurant

این رستوران غذای دریایی که در نزدیکی بازار غذاهای دریایی واقع شده یکی از بزرگ‌ترین و بهترین رستوران‌های چین است که غذاهای باکیفیت و مقرون به صرفه‌ای را سرو می‌کند. نکته جالب این که شما می‌توانید مواد غذایی دریایی خام را در بازار خریداری کنید و سپس آن‌ها را به رستوران ببرید و از آشپز آنجا بخواهید تا با قیمت مناسب برایتان غذا بپزد. به این ترتیب حتی هزینه‌ها برایتان کم‌تر هم می‌شود. این رستوران دارای محیطی راحت و باغی زیبا است. بالا یک سالن غذاخوری بزرگ وجود دارد که هنگام صرف شام در آن می‌توانید از منظره زیبای رودخانه مروارید لذت ببرید. منظره این رستوران در شب به شدت زیباست. ماهی آزاد، خرچنگ دریایی، گوش ماهی بخارپز شده با سیر، سیب زمینی پنیر، پنکیک سرخ شده با پیازچه از بهترین غذاهای منوی اینجاست.

 

دیدنی‌های گوانجو که در اولین سفر باید ببینید

آدرس: Building 6, 14 Xi Zhu Lan Road, Liwan District (near to Huang Sha Seafood Market)

 

New Village of Fishman

یو مین شین کان به عنوان یکی از بزرگترین رستوران‌های گوانگجو برای خوردن غذاهای دریایی شناخته می شود. انواع غذاهای لذیذ اینجا شامل، خرچنگ کاری، ماهی قزل آلا، گوش ماهی، غاز کباب شده، دسرها، تارت‌های تخم مرغ، کیک ترد دوریان و موارد جذاب دیگر می‌شود اگرچه منوی اصلی شامل غذاهای دریایی و کانتونی می‌شود پس در گروهی بزرگ با سلیقه‌های مختلف امکان انتخاب وجود دارد. در این رستوران نیز شما می‌توانید مقداری در خیابان غذاهای دریایی خریداری کنید و سپس از آشپز رستوران بخواهید تا با قیمت مناسب برای شما غذا درست کند. البته هزینه‌ها ممکن است به ازای هر نفر از دیگر جاها کمی گران‌تر باشد اما بی‌شک غذاها عالی هستند.

 

آدرس: 559-567Yin Bin Road, Dashi Town, Panyu District

 

Sheng's Seafood Restaurant

این رستوران معروف غذای دریایی که از سال ۱۹۸۰ در شانگهای فعالیت می‌کند، یکی از رستوران‌های قدیمی شهر است که همیشه به خاطر غذاهای خوشمزه و باکیفیتش از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است. دکوراسیون داخلی رستوران و لوازم تزئینی که در آن به کار رفته قدیمی و حس نوستالژیکی دارد. در حالی که منوی آن‌ها شامل غذاهایی همچون غذاهای دریایی، کبوتر خورشتی، انواع نودل و چیزهای دیگر می شود که همه‌شان قیمت مناسب هم هستند. کبوتر خورشتی در اینجا از بهترین غذاهای منو محسوب می‌شود و در تور گوانجو به شدت هم پرطرفدار است.

 

۵ مرکزخرید معروف در گوانجو چین

آدرس: 228 Changdi Dama Road, Yuexiu District

 

Dongjiang Seafood Restaurant

دونگجیانگ از رستوران‌های قدیمی گوانجو است که برای سال‌ها غذاهای باکیفیت سطح بالایی سرو کرده است. محیط داخلی رستوران به شدت جذاب بوده و انواع غذاهای دریایی نیز در منوی آن گنجانده شده است. جدا از همه این‌ها رستوران دونگجیانگ جایی معتبر و شناخته شده است که در سفر با تور چین مردم حتی برای صرف چای هم به آن می‌روند.

آدرس: 9 Guangzhou Ave. South, Haizhu District, Guangzhou

 

Mei Hua Seafood Restaurant

رستوران می هوا یکی از رستوران‌های محبوب شانگهای است که در خیابان Sanyuanli واقع شده و چون به سیستم حمل و نقل دسترسی خوبی دارد و پایانه مترو در نزدیکی آن قرار دارد مردم زیادی از آن دیدن می‌کنند. شما می‌توانید صبحانه، ناهار و شام را در اینجا به قیمت بسیار مناسب و کیفیت خوبی نوش جان کنید و از غذاهای خوشمزه‌ای همچون غاز کباب شده، میگو، ماهی، و خوراک بادمجان که از غذاهای توصیه شده هستند سفارش دهید.

 

بهترین کارهایی که می‌توان همراه بچه‌ها در گوانجو انجام داد

آدرس:  269 Sanyuanli Ave., Baiyun District

 

Dongyue Seafood Restaurant

رستوران Dongyue از رستوران‌های مجلل و درجه یک غذاهای کانتونی است که سالنی چشمگیر و پر زرق و برق و کابین‌های خصوصی لوکس دارد. در اینجا نه تنها غذاهای درجه یک و فوق‌العاده خوشمزه سرو می‌کنند بلکه خدمات بی‌عیب و نقصی هم ارائه می‌شود. با چیزهایی که گفتیم حتما حدس می‌زنید که قیمت‌ها بالا است. مشهورترین غذاهای توصیه شده در این رستوران شامل غذاهای دریایی، مرغ، نان کرم‌دار کاستارد، و دیم سام می‌شود.

آدرس: 5F Jinlilai Building, 138 Ti Yu Dong Road, Tianhe District

۲۳ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران