۵ مرکزخرید معروف در گوانجو چین

جاذبه‌های گردشگری گوانجو
۵ مرکزخرید معروف در گوانجو چین

گوانجو یا گوانگ ژو، شهری در جنوب کشور چین با مساحت ۷,۴۳۴ کیلومتر مربع می‌باشد که جمعیت آن مطابق با آمار سال ۲۰۱۶، نزدیک به ۱۵ میلیون نفر است. شهری که سومین نقطه‌ی پرجمعیت چین به حساب می‌آید و از گذشته تا به امروز تجاری‌ترین شهر این کشور محسوب می‌شده است. شهری که بیش از ۲۸۰۰ سال قدمت دارد و درباره‌ی آن افسانه‌های زیادی گفته‌اند. شهری که از سال ۱۹۷۰ میلادی رشد و شکوفایی اقتصادی خود را آغاز نموده و اکنون یکی از قطب‌های اقتصادی چین و جهان به حساب می‌آید که علاوه بر نمادهای هنری و باستانی، بناهای یادبودی از دوران انقلاب و گذشته دمکراتیک چین نیز در آن به چشم می‌خورد. در سفرتان با تور چین به این شهر اگر به دنبال برترین مرکزخریدها برای گشت و گذار و تهیه بهترین سوغاتی‌ها و یا حتی برای واردات کالا و تجارت هستید همراه ما باشید تا ۵ مرکزخرید معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- مرکز خرید Tee Mall


در منطقه تیان هه و در زمینی به مساحت ۱۶۰ هزار متر مربع بزرگترین مرکزخرید گوانجو واقع شده است که در ۷ طبقه‌ی این مجموعه می‌توانید به ملاقات انواع واحدهای تجاری بروید و برترین خریدهای خود در سفر به چین را انجام بدهید. مرکزخریدی که در دل یک مرکز تجاری بزرگ واقع شده است و دو طرفش دو هتل معروف گوانجو را دارد. مرکزی خریدی که یک ایستگاه در خطوط متروی شهری گوانجو دارد. مرکز خرید که با رفتن به آن می‌توانید انواع برندهای مشهور چینی و اروپایی را در زمینه پوشاک، کیف و کفش، جوهرات و زینتی‌های تزئینی بیابید. در سفرتان به گوانجو به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید خریدهای عمده انجام بدهید حتما این مرکزخرید را مد نظر داشته باشید.

 

دیدنی‌های گوانجو که در اولین سفر باید ببینید

 

مرکز خرید Tee Mall

 


۲- مرکزخرید China Plaza


این مرکزخرید نه تنها یکی از بهترین مرکزخریدهای گوانجو به حساب می‌آید بلکه یکی از بهترین مراکز تفریحی این شهر نیز محسوب می‌شود. مرکزخریدی که در ۷ طبقه واقع شده است و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به آن ایستگاه لی شی لینگ است. این مرکزخرید در زمینی به مساحت ۱۷۰ هزار متر مربع ساخته شده است و طبقه‌ی یکم تا چهارم آن به انواع واحدهای تجاری مربوط به پوشاک، کیف و کفش و لوازم ورزشی احتصاص داده شده است. واحدهایی از برترین برندهای چین و دنیا. طبقه‌ی پنجم و ششم این مرکز به لوازم منزل اختصاص دارد و طبقه‌ی هفتم آن سالن فود کورت آن واقع شده است. در این سالن انواع غذاهای بین‌المللی اعم از برگرها و پیتزاها را در کنار غذاهای چینی می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. طبقه‌ی هشتم این مرکز اما یکی از مهمترین بخش‌های تفریحی آن به حساب می‌آید. چرا که یکی از بهترین پردیس‌های سینمایی شهر در آن واقع شده است و شما با مراجعه به این سینماها می‌توانید برترین فیلم‌های روز دنیا را مشاهده کنید.

 

معرفی ۵ تفریح مهیج که باید همراه فرزندانتان در گوانجو تجربه کنید

 

مرکزخرید China Plaza

 


۳- مرکزخرید Grandview mall


این مرکزخرید در دل یک مرکز تجاری ۴۸ طبقه واقع شده است که وسعتی به اندازه ۴۲۰ هزار متر مربع دارد. مرکزی که در میدان تیان هه واقع شده است و بزرگترین فواره تجاری چین در مجاورت آن قرار دارد. از ۴۸ طبقه‌ی این مرکز تجاری ۳۰ طبقه‌ی آن به واحدهای اداری و تجاری اختصاص داده شده است و شما با مراجعه به این مرکز می‌توانید به شعبات برترین برندهای دنیا در زمینه‌های مختلف تشریف ببرید. همچنین رستوران‌های درجه یک، سینمای سه بعدی و یک زمین بازی مخصوص کودکان و نوجوانان از امکانات ویژه این مرکز به حساب می‌آید که مراجعه به آن می‌تواند زدن یک تیر در چند نشان باشد.

 

 

مرکزخرید Grandview mall

 


۴- مرکز خرید Taikoo Hui


دو برج تجاری در خود یک مرکز خرید معروف را جای داده‌اند که نه تنها مسافران شهر گوانجو بلکه خیلی از شهروندان این شهر را نیز برای خرید به خودشان می‌کشانند. مرکزخریدی که برندهای معتبر دنیا در زمینه‌های گوناگون در آن شعبه دارند و متناسب با روزهای مختلف سال میلادی در این شعبات انواع جشنواره‌های تخفیف و حراج برگزار می‌شوند. مرکزخریدی که درهایش همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

معرفی لوکس‌ترین هتل‌های گوانجو

 

مرکز خرید Taikoo Hui

 


۵- مرکزخرید Mayflower Plaza


یک مرکزخرید کوچک اما در عین حال پر جنب‌وجوش که در زمینی به مساحت ۳۵ هزار متر مربع واقع شده است. مرکزخریدی که در طبقه ششم آن یک پردیس سینمایی واقع شده است و یک زمین بازی نیز در خود دارد. مرکزخریدی در تقاطع خیابان بیجینگ و خیابان زانگ که ایستگاه مترو در نزدیکی آن قرار دارد. مرکزخریدی که انواع سوغاتی‌های چینی با قیمت‌های مرغوب و مناسب می‌توانید از واحدهای فروش آن خریداری کنید.

 

 

مرکزخرید Mayflower Plaza

۰۹ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران