لذت خوردن غذا در بهترین رستوران‌ها گوانجو

جاذبه‌های گردشگری گوانجو
لذت خوردن غذا در بهترین رستوران‌ها گوانجو

گوانجو یکی از جذاب‌ترین شهرهای مدرن و تاریخی چین است که در تور چین مورد استقبال گردشگران سراسر دنیا قرار می‌گیرد. این شهر که با سابقه‌ای طولانی و نقاط تاریخی حالا به مقصدی مدرن و پبشرو در چین تبدیل شده از هیچ چیز کم ندارد مخصوصا صحنه آشپزی و غذاخوری آن بسیار پویا و هیجان‌انگیز است. از غذاهای سنتی گرفته تا گزینه‌های بین‌المللی و شناخته شده تنوع بسیار بالایی در این شهر چند میلیون وجود دارد. در اینجا ما بهترین رستوران‌های شهر را متاسب با هر بودجه و سلیقه‌ای را معرفی می‌کیم تا در تور گوانجو بهترین لحظات را تجربه کنید.

 

The Kitchen Table

رستوران کیچن تیبل که در هتل Guangzhou W واقع شده است، یکی از بهترین رستوران‌های گوانگجو تا به امروز لقب گرفته است. این رستوران که به دلیل غذاهای خوش بو و سرو زیبای چینی مشهور است، برای هر کسی که میل به اردک بو داده سنتی، غذاهای دریایی تازه یا شیرینی‌های خوشمزه دارد بسیار مناسب است. برای افراد محلی و بازدیدکنندگان، کیچن تیبل به یک میزان هنگام حضور در گوانگجو اجباری است. منوی این رستوران با غذاهای اروپایی، چینی، گیاهی و طیفی از نوشیدنی‌ها و دسرها تنوع انتخاب را برای شما بالا برده است. گفتن ندارد که قیمت‌ها گران و در حد رستوران وابسته به هتل است.

 

بهترین رستوران‌های گیاهی گوانجو

آدرس: Tianhe District, Guangzhou, China

 

Chay Hana Turkish Restaurant

رستوران ترکی چای هانا با داشتن فضای پذیرایی و غذاهای بسیار خوشمزه و وسوسه‌انگیز در لیست بهترین رستوران‌های گوانجو واقع شده است. رستوران ترکی Chay Hana یکی از بهترین رستوران های شهر است که فرهنگ کشوری بسیار دور از این شهر را با کیفیت و مزه‌ای به یادماندنی سرو می‌کند. آیا هرگز فکرش را می‌کردید در کشوری شرقی شانس خوردن کباب‌های چرب همراه با ماست و ریحان را داشته باشید؟ اگر در گوانجو از خوردن غذاهای چینی خسته شدید و به دنبال غذایی مناسب ذائقه‌تان بودید و قصد داشتید استراحت کنید و قلیان سفارش دهید این رستوران جای مناسبی است. برای ما ایرانی‌ها به خاطر شباهت عمیق غذایی رفتن به این رستوران به منزله خوردن غذاهای خانگی آشنا است.

آدرس: China, Guangdong Province, Guangzhou, Tianhe District

 

Enzo & Max

رستوران انزو و مکس یکی از غذاخوری‌های برجسته گوانجو است که در سرو غذاهای فوق‌العاده لذیذ فرانسوی تبحر دارد. این رستوران کرپ فرانسوی را به بهترین نحو در چین تهیه کرده و روزانه سرو می‌کند. مهمانان این رستوران همگی بر مزه و اصالت غذاها صحه می‌گذارند و اگر شما هم گوشه‌ای از این غذاها را امتحان کنید به مزه اصیل آن‌ها اعتراف می‌‌کنید. برای داشتن یک صبحانه عالی توصیه می‌کنیم یکی از کرپ‌های دلخواه را همراه با یک فنجان اسپرسو سفارش دهید و یا برای شام کرپ‌ گوشت را نوشیدنی نوش جان کنید.

 

۶ رستوران غذاهای حلال در گوانجو

آدرس: No.63 Linhe Middle Road | B2, PoPark Mall, Guangzhou, 510000, China

 

Tiger Prawn

تایگر پراوان بهترین رستوران ویتنامی در گوانجو است که میزان استقبال مهمانان نشان می‌دهد چقدر مردم برای خوردن یک غذای خوشمزه در این شهر چند میلیونی انتظار می‌کشند. بنابراین اگر می‌خواهید بدون دردسر از خوردن غذاها لذت ببرید حتما از قبل اقدام به رزرو میز نمایید. این رستوران بیشتر به خاطر غذاهای عجیب دریایی شهرت دارد و عاشقان غذای دریایی را مجذوب خود می‌کند. در بین غذاهای متنوع اینجا بیش از همه خوراک میگو و سالاد انبه طرفدار دارد. اگر در گوانجو هستید و علاقه‌مند به غذاهای دریایی هستید حتما سری به این رستوران بزنید.

آدرس: 548号 Hui Fu Dong Lu, Bei Jing Lu, Yuexiu Qu Guangzhou Shi, Guangdong Sheng, China

 

Orient Express French Restaurant

یافتن استیک‌های واقعا خوشمزه در تور چین دشوار است، اما رستوران فرانسوی Orient Express ثابت کرده است که نه تنها یکی از برترین رستوران‌های گوانگژو بلکه یکی از بهترین جاها برای خوردن استیک‌های وسوسه انگیز است. این رستوران نه تنها برای یک شب عاشقانه با همسرتان،جلسات مهم کاری، یا یک شام خانوادگی خوب مناسب است بلکه وعده‌های غذایی عالی را با قیمت مناسب نیز ارائه می‌دهد. به همین دلیل مردم از این رستوران برای کیفیت بالای غذاها و قیمت مناسب آن به شدت استقبال می‌کنند. اگر در تور گوانجو هستید می‌خواهید غذایی چند لول بالاتر از دیگر رستوران‌ها را نوش جان کنید برای رفتن به اینجا تردید به خودتان راه ندهید.

 

سفرهای یک روزه از گوانجو

آدرس: 1号之一 Sha Mian Bei Jie, Chang Di Lu Gou Wu Xiu Xian Jie, Liwan Qu Guangzhou Shi, Guangdong Sheng, China

۱۸ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران