معرفی شهربازی چایم‌لانگ پارادایس گوانجو

جاذبه‌های گردشگری گوانجو
معرفی شهربازی چایم‌لانگ پارادایس گوانجو

گوانجو یکی از مهم‌ترین شهرهای چین، پر از اماکن دیدنی برای افرادی است که با تور چین به این شهر سفر می‌کنند. شاید شما اسم این شهر را به دلیل برگزاری نمایشگاه بزرگی که هر ساله برگزار می‌شود، شنیده باشید. اما اگر جزو آن دسته از افراد که همیشه به دنیال هیجان هستید، یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌های چین نیز در این شهر واقع شده است. شهربازی چایم‌لانگ پارادایس در گوانجو، روزانه پذیرای تعداد بسیاری از کسانی است که از سرگرمی‌هایی که کودک درون و یا ضربان قلبشان را به چالش می‌کشند، لذت می برند.


معرفی بهشت چایم لانگ Guangzhou Chimelong Paradise

چایم‌لانگ پارادایس بزرگترین شهربازی چین در منطقه پانیو در شهر گوانجو واقع شده است. این شهربازی با امکانات بسیار عالی در سال ۲۰۰۶ شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر دارای ۶۰ وسیله بازی مختلف برای تفریح دارد و روزانه امکان میزبانی بیش از ۵۰ هزار نفر را می‌تواند داشته باشد. علاوه بر این چند مجموعه تفریحی دیگر به نام پارک سافاری چایم‌لانگ، پارک آبی چایم‌لانگ و سیرک بین‌المللی چایم‌لانگ نیز توسط همین گروه چایم‌لانگ اداره می‌شوند. این شهربازی دارای بزرگترین رولر کاستری پر هیجانی به نام ۱۰ Inversion Roller Coaster است. این ترن هوایی به این صورت است که در هر قطار ۷ جایگاه وجود دارد که شامل ۲ سوار در ۲ ردیف می‌شود که در مجموع، ظرفیت آن ۲۸ سوار در هر قطار است. وسیله دیگری با نام Tenth Ring دومین ترن هوایی در جهان با ۱۰ پیچ وارونگی است که قلب شما را به تپش می‌اندازد.

 

دیدنی‌های گوانجو که در اولین سفر باید ببینید

Guangzhou Chimelong Paradise

از مناطقی که می‌توانید در آن هیجان را به نهایت برسانید، Scream Zone است که شامل ترن هوایی و موتورسیکلت‌ Coaster و Hammer است. علاوه بر آن Habi Fantasyland نیز بجز قایق و اتوبوس دیوانه، بازی های Marry-Go-Round، Aircop، Freefall Ride را هم می‌توانید سوار شوید. همچنین در Rainbow Bay می‌توانید سوار هیجان‌انگیزترین وسیله یعنی Dive Coaster شوید که رکورد جهانی دارد.

ساعت کار این مجموعه از روز دوشنبه تا جمعه از ساعت ۹ و نیم صبح تا ۶ بعد از ظهر است و روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۹ و نیم تا ۶ و نیم بعد از ظهر می‌باشد.

Guangzhou Chimelong Paradise

در میدان مرکزی چایم‌لانگ پارادایس افراد می‌توانند از دیدن نمایش‌های مختلف و هیجان‌انگیز مانند نمایش‌های شعبده‌بازی، آوازخوانی و رقص‌های سنتی چینی، نمایش‌ حرکات آکروباتیک و رژه خودروهای لوکس لذت ببرند. یکی از نمایش‌های ویژه پارک، نمایش چوب‌برها است که توسط تیمی از چوب‌برهای حرفه‌ای آمریکای شمالی اجرا می‌شود.

 

۸ دلیل قانع‌کننده که چرا باید به گوانجو سفر کنید

Guangzhou Chimelong Paradise

همچنین Changlong Happy World از چند بخش Habi Kingdom مختص خانواده‌های همراه با کودک مناسب است و بزرگترین شهربازی سرپوشیده برای بچه‌های کوچک در چین است. در پارک Chimelong Paradise از بهترین تجهیزات با آخرین تکنولوژی اروپا استفاده شده است. این شهر بازی به وسیله پلی به پارک آبی چایم‌لانگ Changlong Water Paradise نیز مرتبط شده است بهشت آبی چایم‌لانگ یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین پارک‌های آبی جهان است و بالاترین رتبه را در قاره آسیا دارد. این پارک آبی در گوانجو میان خانواده‌ها بسیار محبوب است و بیشتر بازدیدکنندگان این بخش از پارک خانواده‌هایی هستند که با فرزندانشان سفر کرده‌اند. چندین سرسره آبی فوق‌العادهدر پارک وجود دارد که باعث می‌شود حسابی به شما خوش بگذرد.

 

۶ رستوران غذاهای حلال در گوانجو

Guangzhou Chimelong Paradise

شما می‌توانید از ماه می تا ماه اکتبر از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ و نیم شب به پارک آبی Changlong Water Paradise بروید و تفریح کنید.

نکاتی که لازم است قبل از رفتن به این مجموعه تفریحی بدانید این است که بهتر است غذا و نوشیدنی به پارک نبرید. همچنین مواد خطرناک شامل مواد آتش بازی و مواد سمی قدغن هستند. ورود حیوانات خانگی نیز به این مجموعه ممنوع است.


دسترسی به بهشت چایم لانگ

این پارک در خیابان Dashijie در منطقه Fanyu در گوانجو واقع شده است. برای رسیدن به این مجموعه تفریحی می‌توانید از خط سه مترو گوانجو استفاده کنید و در ایستگاه Hanxi Changlong پیاده شوید. به سمت خروجی A رفته و از آنجا خارج شوید. پس از آن اتوبوس‌های مخصوص پارک را خواهید دید که می‌توانید سوار شوید و تا بهشت چایم لانگ بروید. معمولا این اتوبوس‌ها هر ۱۰ دقیقه یک‌بار به سمت پارک حرکت می‌کنند.

Guangzhou Chimelong Paradise

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران