معرفی لوکس‌ترین هتل‌های گوانجو

جاذبه‌های گردشگری گوانجو
معرفی لوکس‌ترین هتل‌های گوانجو

گوانجو که در دهه‌های اخیر به یکی از مقاصد برجسته تور چین تبدیل شده و در طول سال میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیاست. چنین موقعیتی امکان اقامت در لوکس‌ترین هتل‌ها با خدمات برتر و سبک‌های منحصر به فرد را برای توریست‌ها فراهم می‌آورد. شما می‌توانید در لوکس‌‌ترین هتل‌های شهر اقامت کنید و مطمئن باشید که به اندازه‌ای که هزینه می‌پردازید به شما خدمات ارائه داده می‌شود. این هتل‌ها دارای امکاناتی همچون دسترسی به وای‌فای رایگان، رستوران‌های مختلف، اتاق‌های مجلل و مواردی خیلی بیشتر هستند. ما در اینجا لوکس‌ترین هتل‌های گوانجو را معرفی می‌کنیم.

 

LN Hotel Five

این هتل که در جاده پکن واقع شده تنها ۴ دقیقه پای پیاده با خیابان عابر پیاده و ۵ دقیقه رانندگی با مسجد Huaisheng فاصله دارد. در این هتل شما از خدماتی همچون روزنامه رایگان در لابی، خشکشویی و لباس‌شویی، پذیرش ۲۴ ساعته و همچنین پارکینگ رایگان برخوردار هستید و می‌توانید از شاتل فرودگاه بدون هزینه در تمام ۲۴ ساعت هم استفاده کنید. هر کدام از اتاق‌های هتل همچون قطعه‌ای هنری با تخت‌های بزرگ و کینگ و سرویس خواب نرم و راحت، حمام اختصاصی و دوش جداگانه، سشوار و لوازم آرایشی رایگان، تلوزیون صفحه تخت، مینی‌بار و یک پذیرایی کوچک در دسترس قرار داده شده‌اند. به علاوه بیشتر اتاق‌ها به رودخانه مروارید نما دارند.

 

۸ دلیل قانع‌کننده که چرا باید به گوانجو سفر کنید

 

 LN Hotel Five

 

 

آدرس:  No.277 Yanjiang Zhong Road, Guangzhou, Guangdong, China, 510110

تلفن: +86 20 8931 0505

 

 

هتل چهار فصل گوانجو

این هتل در فاصله چند دقیقه‌ای از برج کانتون و پارک Yuexiu قرار داشته و امکانات به روز و کاملی به مهمانان خود ارائه می‌دهد. هتل فور سیزن گوانجو (Four Seasons) در مرکز شهر مجهز به استخر سرپوشیده، ۷ سالن غذاخوری مختلف، و وان آب داغ است. اتاق‌ها همگی مدرن، با تم شرقی و رنگ‌‌های آرامشبخش هستند. در کل هتل شما به وای‌فای رایگان نیز دسترسی دارید. این هتل در فاصله ۵ دقیقه‌ای از خانه اپرای گوانجو، و ۱۰ دقیقه رانندگی از برج کانتون است. اتاق‌های این هتل بزرگ و دلباز با پنجره‌های قدی از کف تا زمین هستند و لوازمی همچون تلوزیون صفحه تخت، دستگاه پخش صوتی و تصویری، کتری برقی و منطقه‌ای دنج برای نشستن و استراحت را در دسترس شما قرار می‌دهند. به علاوه می‌توانید از امکانات برجسته دیگری همچون استخر شنا و اسپا، خدمات زیبای مو و صورت، مانیکور و پدیکور، سالن بدنسازی و ماساژ و سونا هم استفاده کنید.

 

 

 هتل چهار فصل گوانجو

 

 

آدرس: Tianhe, Guangzhou, China

تلفن: +86 20 8883 3888

 

 

هتل ماندارین اورنتال

این هتل شناخته شده و معروف در مرکز شهر و در فاصله چند دقیقه‌ای از پارک Yuexiu و مجتمع Canton Fair واقع شده است. حتی مرکز خرید Taikoo Hui در فاصله ۵ دقیقه‌ای هتل به شما فرصت گشت و گذار و خرید را هم می‌دهد. اتاق‌های مدرن و لوکس این هتل به تلوزیون صفحه تخت، پنجره‌های بزرگ قدی از کف تا سقف، سیستم تهویه هوا، قهوه‌ساز کامل، و همچنین منطقه ناهارخوری همراه با میز ناهارخوری مجهز هستند. به علاوه حمام اختصاصی و بزرگ اتاق‌ها نیز لوازم آرایشی و بهداشتی مثل سه‌شوار و دمپایی هم در دسترس می‌گذارند. اگر امکانات اتاق‌ها شما را راضی نمی‌کند می‌توانید در مجتمع هتل از ویژگی‌های دیگری همچون استخر سرپوشیده، سالن ماساژ، اسپا و سلاریوم، مرکز تناسب اندام و سونا استفاده کنید.

 

معرفی ۵ تفریح مهیج که باید همراه فرزندانتان در گوانجو تجربه کنید

 

 هتل ماندارین اورنتال

 

 

آدرس: 389 Tianhe Rd, Tian He Zhong Xin, Tianhe Qu, Guangzhou Shi, Guangdong Sheng, China, 510620

تلفن: +86 20 3808 8888

 

 

هتل قوی سفید

هتل White Swan در جزیره تاریخی شامیان و رو به رودخانه مشهور و زیبای مروارید قرار گرفته است. ساختمان سفید و مرتفع این هتل با لابی شیک و محیط آرامش‌بخشش یکی از بهترین مناظر جنوب چین را در دسترس شما قرار می‌دهد. تمامی اتاق‌ها به سبک مدرن لینگنان طراحی شده‌اند و نمای رو به آب دارند. شما در این اتاق‌ها امکاناتی مثل کتری برقی، تلوزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی با وان و دوش را در اختیار دارید. به علاوه در این هتل امکانات تجاری مثل سالن‌های بزرگ و دیدنی با فروشگاه‌هایی در محل هم وجود دارد که می‌توانید بین آن‌ها گشت‌زنی کنید. با وجود رستوران‌های مختلف شما هم می‌توانید از غذاهای خوشمزه چینی و هم گزینه‌های بین‌المللی انتخاب خودتان را داشته باشید. در نهایت اگر این‌ها نیز برای شما کافی نبود می‌توانید از امکانات بیشتری مثل استخر، استخر کودکان، سالن بدنسازی، اتاق بخار، اسپا، خدمات زیبایی مو و صورت و چیزهای خیلی بیشتر هم استفاده کنید.

 

 

 هتل قوی سفید

 

 

آدرس: 1 Shamian S St, Liwan Qu, Guangzhou Shi, Guangdong Sheng, China

تلفن: +86 20 8188 6968

 

 

Langham Place

این هتل با طراحی نوآورانه و مدرنش هر چشمی را در همان ابتدا به خود خیره می‌کند. این هتل شیک و چشم‌گیر نقطه عطفی در افق گوانجگو محسوب می‌شود. این هتل که در نزدیکی مهم‌ترین مراکز تجاری و نمایشگاهی شهر قرار گرفته از تجار و گردشگران به یک میزان میزبانی می‌کند. اتاق‌های شیک و مدرن این هتل از ۴۲ متر شروع می‌شوند و تا ۲۶۰ متر بالا می‌روند. شما می‌توانید در اتاق‌های راحت و مجهز استراحت کنید و ا نمای فوق‌العاده زیبای افق شهر لذت ببرید و یا به استخر سرپوشیده شنا کنید، از خدمات ماساژ و اسپا بهره‌مند شوید و یا تمرینات ورزشی‌تان را در سالن تناسب اندام ادامه دهید.

 

دیدنی‌های گوانجو که در اولین سفر باید ببینید

 

 Langham Place

 

 

آدرس: 638 Xingang E Rd, Haizhu Qu, Guangzhou Shi, Guangdong Sheng, China

تلفن: +86 20 8916 3388

۲۹ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران