اقامت در هتل‌های ارزان گوانجو

جاذبه‌های گردشگری گوانجو
اقامت در هتل‌های ارزان گوانجو

گوانجو مقصد جذاب و رنگارنگی است که دو صحنه تاریخی و مدرن را در هم آمیخته و به زیبایی به تصویر کشیده است. به علاوه تور گوانجو به خاطر قیمت‌های پایین و اقتصادی در این شهر بسیار محبوب بوده و مورد توجه و استقبال زیاد کوله‌گردان قرار دارد. اگرچه گوانجو کلانشهری عظیم است، اما خوشبختانه برای مسافران سفرهای اقتصادی نیز هاستل‌های خوبی پیشنهاد دارد. در حالی که گوانجو بسیار بزرگ است و برای تازه واردان دنیایی ناشناخته و گیج‌کننده است اما بهترین انتخاب‌های این شهر را در این پست جمع‌آوری کرده‌ایم.

 

Hostel Sunshine Home

این هاستل شناخته شده و برجسته که در کنار پارک دریاچه لیوان در منطقه لیوان واقع شده است مقصد محبوب و پرطرفدار بین کوله‌گردان شناخته می‌شود. در اینجا تخت‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که می‌توانید هر کدام را تمایل بیشتری داشتید انتخاب کنید. از تخت‌های دو طبقه در خوابگاه گرفته تا تخت‌های اختصاصی با منظره پارک در اتاق‌های کوچک دست شما برای انتخاب باز است. منطقه لیوان که بخشی از شهر قدیمی گوانگجو محسوب می‌شود دارای چندین جاذبه مانند جزیره شامیان و آکادمی طایفه چن است که ارزش بازدید و وقت گذرانی را دارند. شما می‌توانید برای قدم زدن، خوردن غذا در بهترین رستوران‌های گوانجو و خرید به خیابان شانگ شیا جیو در همان نزدیکی هاستل بروید.

 

۵ مرکزخرید معروف در گوانجو چین

آدرس: Liwan District Guangzhou, China

 

Lazy Gaga Hostel

هاستل Lazy Gaga در منطقه Yuexiu درست در کنار ایستگاه مترو Ximenkou واقع شده است. یکی از بزرگ‌ترین موهبت‌های این هاستل اینست که جاذبه‌هایی مانند خیابان عابر پیاده پکن، کروز شبانه رودخانه پارل و بازارهای عمده فروشی میدان هایزو در این نزدیکی واقع شده‌اند. با این همه هاستل لیزی گاگا سعی کرده با ارائه امکانات جذاب اولیه مهمانان را پیش خود نگه دارد یعنی در اینجا با وجود آشپزخانه، تلویزیون و بازی‌های مختلف نیاز مهمانان به بیرون ماندن را کم کرده است. نگران شرایط خواب خود و سرو صدا نباشید، زیرا اتاق‌های خواب از سالن مشترک فاصله زیادی دارند. همچنین تخت‌ها با سرویس خواب سفید، تمیزی و نظافت هاستل را به رخ می‌کشند. بنابراین با آسودگی خیال در اتاق‌های خوابگاهی استراحت کنید. همچنین در و دیوارهای رنگارنگ آن حس نشاط و صمیمتی در شما ایجاد می‌کند که ناخودآگاه احساس امنیت و آرامش خواهید کرد.

آدرس: Hai Zhu Zhong Lu, Yuexiu Qu Guangzhou Shi, Guangdong Sheng, China

 

Guangzhou Benjamin&Jason Hostel

این هاستلی بسیار وسوسه‌انگیز و جذاب است که درست در قلب شهر و در منطقه تیانه واقع شده است که از تراس آفتابگیر آن می‌توانید مرکز شهر را نظاره کنید. منطقه تیانه مرکز مدرن گوانگژو است و به دلیل موقعیت مرکزی آن، رفتن با مترو یا اتوبوس برای گشت و گذار به دیگر نقاط شهر بسیار آسان است. این هاستل بزرگ ۴۲ اتاقه از تخت‌های خوابگاهی تا اختصاصی در اتاق‌های خصوصی طیف مختلف و قابل انتخاب کردن را در دسترس مهمانان خود قرار داده است. شما در اینجا می‌توانید اقامتی آرام و جذاب را در تور چین تجربه کنید و به بیشتر نقاط شهر دسترسی راحتی داشته باشید.

 

معرفی لوکس‌ترین هتل‌های گوانجو

آدرس: Tian He Bei, Tianhe Qu Guangzhou Shi, 510000, China

 

Guangzhou Riverside Youth Hostel

هاستل Guangzhou Riverside Youth Hostel که قبلا انبار بوده و حالا به یک هاستل جذاب تبدیل شده با فاصله‌ای از مرکز شهر و درست در آن سوی رودخانه مروارید واقع شده است. با این که این هاستل از مرکز شهر دور است اما نگران نباشید زیرا گزینه‌های حمل و نقل عمومی خوبی دارد. علاوه بر مترو و اتوبوس حتی می‌توانید با کشتی به Tianzi Matou نزدیک خیابان عابر پیاده پکن یا دانشگاه Sun Yat-Sen North Gate بروید. اتاق‌ها نیز از تخت‌های خوابگاهی تا اتاق‌های خانوادگی با بالکن دلنواز متنوع بوده و دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است.

آدرس: Liwan Qu Guangzhou Shi, Guangdong Sheng, China

 

Catalpa Garden Youth Hostel

این هاستلی جذاب و دوست داشتنی با محیطی دنج و راحت است که در نزدیکی ایستگاه مترو Yangji در منطقه Yuexiu واقع شده است. در اینجا یک سالن مشترک جذاب دارد که می‌توانید در کنار بقیه بنشینید و گفتگو کنید و یا در کافه وقت بگذرانید. همچنین تخت‌ها در اتاق‌های خوابگاهی تا اتاق‌های خانوادگی سازماندهی شده‌اند که با توجه به بودجه و همراهان‌تان می‌توانید در هر کدام که راحت‌تر بودید اقامت داشته باشید. اشاره کنیم که در اطراف این هاستل خبری از جاهای دیدنی نیست اما به خاطر وجود خط مترو به راحتی می‌توان به سایر نقاط شهر رفت و آمد مقرون به صرفه‌ای داشت.

 

معرفی ۵ تفریح مهیج که باید همراه فرزندانتان در گوانجو تجربه کنید

آدرس: Gong He Lu, Yuexiu Qu Guangzhou Shi, Guangdong Sheng, 510600, China

۰۱ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران